5342 Koło zębate pierwszego biegu 5565M0H/HS-5585MH

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 64,11 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSupermocny standardowy serwo cyfrowy do najbardziej wymagających zastosowań z metalowymi przekładniami i wałem wyjściowym zamontowanym na 2 łożyskach kulkowych. Dzięki zwiększonemu napięciu zasilania (do 7,4 V, 2s Li-poly/Li-Fe) pozwala na bardzo prostą implementację elektroniki pokładowej z odbiornikami 2,4 GHz serii Optima przy zasilaniu dwuogniwowym Li-poly lub Li-Fe bez konieczności stosowania dodatkowych stabilizatorów lub regulatorów. Idealny do modeli samolotów wszelkiego rodzaju (do wielkości z silnikiem spalinowym o pojemności ok. 30-40 cm3), śmigłowców elektrycznych, śmigłowców o wielkości 600-700 lub z silnikiem spalinowym o pojemności 30-90 cm3, samochodów i łodzi. Posiada solidne dźwignie wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Za pomocą cyfrowego programatora serwomechanizmów Hitec HFP-20, HPP-21 lub HPP-21 Plus możesz zaprogramować:
Rozmiar serwa | Standard |
Typ serwa | cyfrowy |
Siła ciągu przy 6,0 V [kg/cm] | 14 |
Ciąg przy 7,4V [kg/cm] | 17 |
Prędkość przy 6,0V [s/60deg.] | 0,17 |
Prędkość przy 7,4V [s/60deg.] | 0,14 |
Przekładnie serwo | metal |
Łożyska kulkowe | 2xBB |
Wysokie napięcie | Tak |
Zasilanie [V] | 6 - 7,4 |
Długość [mm] | 39,8 |
Szerokość [mm] | 19.8 |
Wysokość [mm] | 38 |
Waga [g] | 59 |
Zaprojektowano dla | samoloty, helikoptery, samochody drogowe, pojazdy terenowe, łodzie |
35 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .