5382 Koła zębate tytanowe HSB-9380/9381

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 201,21 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSupermocne BEZSZCZOTKOWE serwo cyfrowe nowej generacji z błyskawiczną reakcją, przeznaczone do dużych śmigłowców, gigantycznych samolotów, a także samochodów. Programowalny. Siła ciągu: 34/34 kg.cm przy 6,0/7,4 V, prędkość: 0,18/0,16 s/60° przy 6,0/7,4 V. Skrzynia metalowa.
Nowa seria serwomechanizmów cyfrowych ULTRA z silnikami bezszczotkowymi oferuje kilka rewolucyjnych innowacji. Zastosowanie najnowocześniejszego silnika prądu przemiennego Neu/Castle Creations o wysokiej sprawności nie tylko zmniejsza pobór prądu w porównaniu do serwomechanizmów cyfrowych z silnikami prądu stałego — dzięki unikalnej technologii „Power Miser” firmy Hitec pobór prądu jest znacznie niższy w porównaniu do serwomechanizmów z silnikami prądu przemiennego od konkurencyjnych producentów. Możemy to zobrazować na przykładzie poboru prądu w sytuacji, gdy serwo jest całkowicie zablokowane - pobór prądu przez serwomechanizmy prądu przemiennego Hitec stanowi około jedną piątą poboru prądu przez konwencjonalne serwomechanizmy prądu przemiennego i zaledwie jedną dziesiątą poboru prądu przez serwomechanizmy cyfrowe z silnikami prądu stałego. Kolejną innowacją jest zastosowanie elektroniki z 12-bitowym procesorem sterującym, który umożliwia niezwykle precyzyjną i szybką kontrolę ruchu serwomechanizmu z niezwykle wysoką rozdzielczością - można w pełni wykorzystać rozdzielczość 4096 kroków oferowaną przez nowe układy Aurora 9X lub Flash 7! Kolejną zaletą jest to, że ciąg serwomechanizmu nie zależy (w zakresie napięcia roboczego) od napięcia zasilania serwomechanizmu – niezależnie od tego, czy serwo zasilane jest z pięcioogniwowego akumulatora NiMH czy dwuogniwowego akumulatora LiPo, serwo będzie miało ten sam ciąg (prędkość będzie większa przy wyższym napięciu – tak jak w przypadku serwomechanizmów „DC”).
Kolejną cechą serwomechanizmów Hitec AC jest hamowanie regeneracyjne - podczas zatrzymywania ruchu serwomechanizmy nie pobierają energii elektrycznej, lecz mogą ją zwrócić do akumulatora odbiornika.
Elektronika serwomechanizmów jest programowalna, programowanie odbywa się przy użyciu interfejsu PC DPC-10 lub DPC-11 wraz z wygodnym programem operacyjnym PC lub przy użyciu samodzielnego programatora HFP-30, idealnego do konfiguracji w warunkach terenowych. Funkcje programowalne:
Podłączanie serwomechanizmów Hitec AC
Hamowanie regeneracyjne może powodować pewne osobliwości podczas montażu serwomechanizmów:
HSB-9381TH
Supermocny cyfrowy serwomechanizm w obudowie całkowicie metalowej, ze standardowym silnikiem prądu przemiennego z tytanowymi przekładniami i wałem wyjściowym zamontowanym na 2 łożyskach kulkowych o zwiększonym napięciu zasilania. Pozostałe osie przekładni umieszczono w przesuwnych tulejach z brązu, co zapewnia długą żywotność i precyzyjną pracę. Serwomechanizm ten nadaje się szczególnie do dużych śmigłowców i gigantycznych samolotów oraz innych wymagających zastosowań, w których kładzie się nacisk na duży ciąg, wysoką rozdzielczość, dokładność działania, superszybką reakcję elektroniki sterującej i wysoką, długoterminową trwałość. Mocny silnik prądu przemiennego o niskim poborze prądu gwarantuje optymalne warunki pracy nawet przy dużym obciążeniu. Zupełnie nowy jest także wałek wyjściowy serwomechanizmu z frezowanym rowkiem o 25 zębach (umożliwia on m.in. dokładniejszą regulację dźwigni prostopadle do osi podłużnej serwomechanizmu) oraz nowe dźwignie serwomechanizmu (nie są one kompatybilne z istniejącymi serwomechanizmami Hitec).
Dzięki zwiększonemu napięciu zasilania (do 7,4 V, 2S Li-poly/Li-Fe) pozwala na bardzo prostą implementację elektroniki pokładowej z odbiornikami 2,4 GHz serii Maxima lub Optima przy zasilaniu dwuogniwowym akumulatorem Li-poly lub Li-Fe, bez konieczności stosowania dodatkowych stabilizatorów lub regulatorów.
\r\nRozmiar serwa | Standard |
Typ serwa | Cyfrowy |
Siła ciągu przy 6,0 V [kg/cm] | 34 |
Ciąg przy 7,4V [kg/cm] | 34 |
Prędkość przy 6,0V [s/60deg.] | 0,18 |
Prędkość przy 7,4V [s/60deg.] | 0,14 |
Łożyska kulkowe | 2xBB |
Wysokie napięcie | Tak |
Zasilanie [V] | 6 - 7,4 |
Długość [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 20 |
Wysokość [mm] | 38 |
Waga [g] | 79 |
Zaprojektowano dla | Samoloty, helikoptery, samochody drogowe, pojazdy terenowe, łodzie |
Liczba zębów na wale wielowypustowym | 25 |
36 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .