Přijímač Radiolink R16F

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 32,22 €
W magazynie 1 szt
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
Nademlejnská - eshop 1 szt
Wtorek 17.06. może być z tobą
Producent: RadioLink
Kod produktu: 1RL0150
EAN: 8596450109216
nowość

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

RadioLink - Přijímač Radiolink R16F - 1RL0150


Informacje techniczne

Modulace/kódování 2,4 GHz FHSS
Počet kanálů (PWM) – (S-BUS) 15–16
Sériový výstup S-BUS
Funkce Fail-safe,telemetrie
Napájení 4,8 V, 6 V, 7,2 V, 7,4 V,12 V, 9,6 V, 3,6 V, 3,7 V, 6,4 V, 6,6 V
Odběr bez serv [mA] 50
Délka [mm] 45
Šířka [mm] 32
Výška [mm] 15
Hmotnost [g] 17

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.