Ładowarka SKY RC D100 Neo 2× 100W

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 112,50 €
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 06.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: SKY RC
Kod produktu: 3SK10199
EAN: 6930460008084

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

SKY RC - Ładowarka SKY RC D100 Neo 2× 100W - 3SK10199

Dwukanałowa szybka ładowarka z balanserami do ładowania 1–15 ogniw NiCd/NiMH, 1–6 ogniw LiPo/Li-ion/LiFe/LiHV i 6/12/24 V Pb prądem 0,2–10 A (maks. 2× 100 W). Rozładowywanie prądem 0,1–2,0 A (maks. 2× 5 W). Zasilanie 10–30 V lub 230 V. Pomiar rezystancji wewnętrznej, port ładowania i danych USB C, możliwość wykorzystania jako stabilizowanego zasilacza 5–27 V/1–10 A (maks. 100 W).

Dwukanałowa ładowarka SKY RC D100neo 200W została zaprojektowana tak, aby zapewnić wszystko, co potrzebne do jednoczesnego ładowania dwóch akumulatorów dużymi prądami „pod jednym dachem”, w tym zasilacz, łatwą obsługę i możliwość komunikacji z komputerem za pomocą programu SkyCharger. Ładowarka D100neo umożliwia ładowanie i rozładowywanie popularnych typów ogniw (NiCd, NiMH, LiPo, Li-Ion, LiFe, LiHV, Pb). Ponadto oba kanały są wyposażone we wbudowane sześciokanałowe balansery, które zapewniają bardzo bezpieczne i komfortowe ładowanie akumulatorów litowych.

Inteligentne oprogramowanie oferuje standardowe funkcje i jest przeznaczone dla praktycznych użytkowników, którzy kupują ładowarkę w celu ładowania akumulatorów, ale umożliwia także sterowanie i monitorowanie ładowania na komputerze:

  • program nowych typów baterii litowych „wysokonapięciowych” LiHV o napięciu ładowania końcowego do 4,35 V;
  • ustawianie końcowego napięcia ładowania i rozładowywania akumulatorów litowych (umożliwia łagodniejsze ładowanie, które lubią piloci, lub odwrotnie, brutalne przeładowywanie, które uwielbiają „miłośnicy samochodów”);
  • inteligentna dystrybucja mocy pomiędzy obydwoma kanałami ładowania, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami;
  • programy do ładowania bezobsługowych akumulatorów kwasowo-ołowiowych AGM oraz ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych w niskich temperaturach;
  • pomiar napięcia całkowitego i napięcia poszczególnych ogniw (w przypadku baterii litowych) również poza procesem ładowania/rozładowywania;
  • pomiar rezystancji wewnętrznej całego zestawu i poszczególnych ogniw (w przypadku baterii litowych).

Przegląd podstawowych funkcji i parametrów

  • napięcie zasilania wejściowego 10–30 V DC (aby w pełni wykorzystać moc ładowarki, zasilacz powinien zapewniać napięcie min. 24 V);
  • zasilanie sieciowe 100-240 V/50-60 Hz;
  • regulowany prąd ładowania 0,2–10,0 A;
  • regulowany prąd rozładowania 0,1–2,0 A;
  • maks. łączna moc ładowania 100 W przy zasilaniu z sieci lub 2× 100 W przy zasilaniu ze źródła prądu stałego;
  • maks. moc rozładowania 5 W;
  • zakończenie ładowania za pomocą automatycznego delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
  • Akumulatory litowe i ołowiowe ładuje się metodą „stałego prądu i stałego napięcia”;
  • regulowana czułość wykrywania delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
  • regulowane napięcie końcowe do ładowania i rozładowywania akumulatorów litowych i kwasowo-ołowiowych;
  • powtarzające się cykliczne operacje ładowania/rozładowania lub rozładowania/ładowania dla akumulatorów NiCd i NiMH (do 3 cykli);
  • trzy tryby ładowania baterii litowych – ładowanie normalne, ładowanie z naciskiem na równoważenie oraz ładowanie/rozładowywanie w trybie akumulacji;
  • trzy tryby ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych – do zwykłych akumulatorów kwasowo-ołowiowych „samochodowych”, do akumulatorów kwasowo-ołowiowych AGM (akumulatory z elektrodami oddzielonymi separatorem z włókien szklanych impregnowanych elektrolitem) oraz do ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych w niskich temperaturach (−20 °C do +5 °C);
  • zakończenie ładowania w przypadku przekroczenia ustawionego czasu lub dostarczonej opłaty;
  • pomiar napięcia całkowitego zestawu i poszczególnych ogniw w przypadku baterii litowych;
  • pomiar całkowitej rezystancji wewnętrznej zestawu i poszczególnych ogniw w przypadku baterii litowych;
  • Port USB-C z opcjonalną funkcją aktualizacji oprogramowania sprzętowego oraz sterowania ładowarką i monitorowania postępu ładowania na komputerze w programie Charge Master lub jako źródło zasilania i ładowania urządzeń mobilnych (QC3.0/PD);
  • podświetlany wyświetlacz LCD z prostym i przejrzystym menu oraz wyświetlaniem parametrów podczas ładowania/rozładowywania;
  • Na bezpieczeństwo użytkowania wpływają liczne komunikaty tekstowe ostrzegawcze – nieprawidłowe napięcie wejściowe, nieprawidłowe podłączenie, nieodpowiedni akumulator lub jego stan, nieprawidłowa polaryzacja wyjściowa itp.;
  • zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją i zwarciem na wyjściu;
  • wentylator do wymuszonego chłodzenia;
  • kompaktowa obudowa z tworzywa sztucznego, małe wymiary;
  • Wbudowany zasilacz.

Ładowarka jest wyposażona w gniazda wyjściowe XT60 i uniwersalne gniazda serwisowe JST-XH w obu kanałach, które umożliwiają bezpośrednie podłączenie przewodów zasilających akumulator i złącz serwisowych JST-XH zestawów 2S–6S. Jeśli używasz zestawów ze złączami XT60 i JST-XH, możesz obejść się bez kabli ładujących i adapterów. Do podłączenia złącz serwisowych innych systemów możesz użyć standardowych adapterów Sky RC lub RC System.

Uwaga: Ładowarka wykorzystuje napięcie końcowe 2,40 V/ogniwo podczas ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych (lub 2,46 V/ogniwo w programie akumulatorów AGM i w programie ładowania na zimno). Z tego powodu nadaje się do ładowania klasycznych akumulatorów kwasowo-ołowiowych (akumulatory samochodowe) i akumulatorów żelowych z zaworem odwracalnym. Nie nadaje się do ładowania szczelnych akumulatorów żelowych, których nie wolno ładować do napięcia wyższego niż 2,30 V/ogniwo.

Zawartość opakowania

W zestawie znajduje się ładowarka SKY RC D100 Neo, kabel zasilający i instrukcja.

Informacje techniczne

Napięcie wejściowe (akumulator samochodowy - DC) [V] 10–30
Napięcie wejściowe (sieć - AC) [V] 100–240
Prąd ładowania kanału 1 [A] 0,2–10
Prąd ładowania kanału 2 [A] 0,2–10
Moc ładowania z sieci elektrycznej, całkowita maks. [W] 100
Moc ładowania Zasilacz prądu stałego, całkowita maks. [W] 200
Prąd rozładowania [A] 0,1–2
Moc rozładowania [W] 5
Liczba kanałów 2
NiCd [ogniwo] 1–15
NiMH [ogniwo] 1–15
LiPo [ogniwo] 1–6
Li-Ion [ogniwo] 1–6
LiFe [artykuł] 1–6
LiHV [Artykuł] 1–6
Pb [sztuka] 3–12
Stabilizator Tak
Prąd balansera [A] 1
Długość [mm] 116
Szerokość [mm] 110
Wysokość [mm] 79
Waga [g] 470

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.