1:150 Gospodarstwo nr 18 w Milíkovie (wycinanka)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 5,20 €
W magazynie 1 szt
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
OC Šestka 1 szt
Poniedziałek 04.08. może być z tobą
Producent: Mega Graphic
Kod produktu: 410553
EAN: 8594031410553

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Mega Graphic - 1:150 Gospodarstwo nr 18 w Milíkovie (wycinanka) - 410553

Model papierowy (wycinanka) szachulcowego domu nr 18 w Milíkovie. Nadaje się jako kolejny model do serii skansenów ABC oraz do modeli kolei w skali TT lub N. Do modelu można zamówić zestaw akcesoriów laserowych.

Specyfikacja modelu:

  • skala: 1:150,
  • Poziom trudności: 3.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.