Linijka stalowa 15cm/6" ze zjeżdżalnią
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
| Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 56,05 € |
|
W magazynie
Poniedziałek 10.11. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 11.11. może być z tobą |
|
|
|
Kupić |
| Kupić | |
|
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
|
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieFieseler Fi-156 Storch, górnopłat rozpoznawczy i łącznikowy o bardzo krótkim starcie i lądowaniu, jest jedną z najsłynniejszych maszyn II wojny światowej. Cichy i skryty, zdolny do lądowania na większych polanach leśnych, stał się „oczami” niemieckich wojsk lądowych podczas ich najsłynniejszych akcji „Blitzkriegu”. Storch cieszył się popularnością wśród wysoko postawionych dowódców (takich jak marszałek polowy Rommel), którzy pozwalali mu nawiązywać kontakt z jednostkami pancernymi, wbijającymi miażdżące kliny głęboko w tyły wroga. Przypisuje mu się również spektakularne działania, takie jak uwolnienie włoskiego dyktatora Benito Mussoliniego z aresztu domowego w hotelu na szczycie góry. Samoloty Storche były również produkowane dla Luftwaffe w fabrykach we Francji oraz tutaj, w Choceň. Produkcja trwała także po wojnie, a francuskie Storche, zwłaszcza te z silnikami gwiazdowymi, latają do dziś.
Zestaw amerykańskiej firmy DUMAS Aircraft stanowi idealną maszynę dla modelarzy, którzy mają już przynajmniej podstawowe doświadczenie w budowie małych modeli napędzanych gumkami (jako model do zdobycia podstawowego doświadczenia w klasycznej konstrukcji, polecamy najpierw zbudować któryś z kabinowych górnopłatów firm Guillow's lub HERR). Będziesz doskonalić swoje umiejętności w budowaniu „malowanego” kadłuba i szkieletu skrzydeł, oklejaniu papierem i malowaniu, przygotowywaniu i obróbce gumowej osłony, lataniu - po prostu we wszystkich tych wspaniałych umiejętnościach klasycznego modelarstwa. Ze względu na rozmiar modelu i złożoność szablonu, budowa jest nieco bardziej skomplikowana, ale dzięki wysoce obrobionym, wycinanym laserowo częściom, wszystko idzie jak w zegarku.
Model swobodnie latającego, półskalowalnego niemieckiego górnopłata rozpoznawczego i łącznikowego, zaprojektowanego do napędzania gumową boją. Model jest prostą, klasyczną konstrukcją wykonaną w całości z balsy, z drewnianymi częściami ciętymi laserowo, akcesoriami modelarskimi wykonanymi z plastiku formowanego próżniowo i częściami plastikowymi wykonanymi metodą formowania wtryskowego. Kadłub skonstruowano przy użyciu standardowej technologii mini-modelarstwa - najpierw montuje się panele boczne z pasów balsy, które następnie łączy się za pomocą półgrodzi i poprzeczek, tworząc kratownicową ramę. Efektem jest zaokrąglony kształt, który uzyskasz po sklejeniu większej liczby cienkich podłużnych prętów. Skrzydło ma klasyczną konstrukcję belek i żeber, powierzchnia usterzenia wykonana jest z pasów balsy i elementów ciętych laserowo.
Storch nadaje się również do przebudowy na model RC - jest już wystarczająco duży, aby unieść dość powszechny obecnie miniaturowy sprzęt RC z serwomechanizmami 4-5g. Ze względu na smukłość dziobu do napędu nadaje się niewielki silnik prądu stałego z przekładnią w stylu jednostek napędowych GWS lub niewielki „wirnik” o średnicy do 20 mm i dwuogniwowy akumulator Li-Po 300-500 mAh. Inną dobrą opcją jest wykorzystanie silnika i elektroniki pokładowej z modelu Funtic.
Zestaw zawiera: części wycinane laserowo z balsy, belki z balsy, części prasowane próżniowo (pokrycie kabiny...), plastikowe śmigło z wałem i głowicą, gumkę recepturkę (gumową do zawodów FAI TAN II), koła, stalową linkę do podwozia i innych małych części, kolorowy papier, arkusz naklejek, plan budowy.
| Rozpiętość [mm] | 762 |
| Długość [mm] | 530 |
| Funkcje kontrolowane | Nic |
| Złożoność konstrukcji | S1,S2 |
| Trudność pilotażu | P0 |
2 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .