Linijka stalowa 15cm/6" ze zjeżdżalnią

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 58,43 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Pionier lotnictwa Glenn Curtiss prawdopodobnie przyczynił się do rozwoju amerykańskiego lotnictwa o wiele bardziej niż bracia Wright, którzy wkrótce pozostali przy pierwotnej koncepcji swojego Flyera. Oprócz łodzi latających produkowanych przez Brytyjczyków na licencji do patroli morskich (Little America, a później Large America), zaprojektował on i jego firma masowo produkowała dwupłat szkoleniowy oznaczony jako „JN” (stąd przydomek Jenny). Stał się podstawą do budowy amerykańskich sił powietrznych - od garstki maszyn w 1915 r. do siły w niczym nie ustępującej europejskim mocarstwom na początku 1919 r. W sumie zbudowano ponad 6000 JN-ów w kilku wersjach, które dosłownie latały po całym kraju po zakończeniu wojny i w rękach pilotów-kaskaderów demonstracyjnych (nazywano ich „barnstormerami”) zapewniły powszechny rozwój lotnictwa. W końcu, wielce zasłużona i wychwalana Jenny była pierwszym samolotem Charlesa Lindbergha. Podobizny Jenny pojawiły się nawet na znaczkach pocztowych; Znaczek „Odwrócona Jenny” o nominale 24 centów, wydrukowany przez pomyłkę do góry nogami, należy do najsłynniejszych i najcenniejszych znaczków w historii.
Zestaw amerykańskiej firmy DUMAS Aircraft stanowi idealną maszynę dla modelarzy, którzy mają już przynajmniej podstawowe doświadczenie w budowie małych modeli napędzanych gumkami (jako model do zdobycia podstawowego doświadczenia w klasycznej konstrukcji, polecamy najpierw zbudować któryś z kabinowych górnopłatów firm Guillow's lub HERR). Będziesz doskonalić swoje umiejętności w budowaniu „malowanego” kadłuba i szkieletu skrzydeł, oklejaniu papierem i malowaniu, przygotowywaniu i obróbce gumowej osłony, lataniu - po prostu we wszystkich tych wspaniałych umiejętnościach klasycznego modelarstwa. Biorąc pod uwagę rozmiar modelu i złożoność szablonu, budowa jest dość pracochłonna, ale dzięki wysoce obrobionym, wycinanym laserowo częściom, wszystko idzie jak w zegarku.
Zestaw do samodzielnego zbudowania modelu amerykańskiego dwupłatowca szkoleniowego (wersja Standard J-1) swobodnie latającego w skali 1:1, przeznaczonego do napędu za pomocą gumowych boi. Model jest prostą, klasyczną konstrukcją wykonaną w całości z balsy, z drewnianymi częściami ciętymi laserowo i plastikowymi częściami wykonanymi metodą formowania wtryskowego. Kadłub skonstruowano przy użyciu standardowej technologii mini-modelarstwa - najpierw montuje się panele boczne z pasów balsy, które następnie łączy się za pomocą półgrodzi i poprzeczek, tworząc kratownicową ramę. Efektem jest zaokrąglony kształt, który uzyskasz po sklejeniu większej liczby cienkich podłużnych prętów. Skrzydła mają klasyczną konstrukcję belek i żeber, powierzchnie usterzenia wykonane są z pasów balsy i elementów ciętych laserowo.
Jenny nadaje się również doskonale do przebudowy na model RC - jest już wystarczająco duża, aby unieść dość powszechny obecnie miniaturowy sprzęt RC z serwomechanizmami 4-5g. Do napędu można wykorzystać bezszczotkowy silnik klasy AXI 2204 i dwuogniwową baterię Li-Po o pojemności 300–500 mAh
Zestaw zawiera:
Części wycinane laserowo z balsy, belki z balsy, plastikowe śmigło z wałem i głowicą, gumka recepturka (gumowa do zawodów FAI TAN II), koła, stalowa linka do podwozia i innych małych części, kolorowy papier osłaniający, arkusz naklejek, plan budowy.
\r\nRozpiętość [mm] | 762 |
Długość [mm] | 465 |
Funkcje kontrolowane | Nic |
Złożoność konstrukcji | S1,S2 |
Trudność pilotażu | P0 |
2 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .