Linijka stalowa 15cm/6" ze zjeżdżalnią

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 72,18 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
„Latające Silosy” braci Granville (stąd nazwa „Gee Bee”) są niewątpliwie najsłynniejszymi i prawdopodobnie najdziwniejszymi maszynami, jakie kiedykolwiek latały wokół słupów nośnych. Bracia Granville byli głęboko przekonani, że czysty, łezkowaty kadłub jest najbardziej korzystny pod względem aerodynamicznym. Tylko konieczność zmusiła ich do „zepsucia” idealnego zrzutu skrzydłem, wystającą pokrywą kabiny i usterzeniemi. Zadbano jednak o to, aby to „zakłócenie” było jak najmniejsze – w rezultacie powstał latający pocisk, który był niewiarygodnie szybki, ale jednocześnie niezwykle trudny w pilotowaniu. Zatrudnili jednak także Jimmy'ego Doolittle'a, aby wziął udział w Thompson Trophy w 1932 r., który już odniósł zwycięstwo w Schneider Cup, latając wodnosamolotem Curtiss, a także ustanowił światowy rekord prędkości dla wodnosamolotów. Wybór był trafny, Doolittle wygrał – choć nieznacznie. Rok później R-1 rozbił się podczas zawodów Bendix Trophy (długodystansowego wyścigu przez Amerykę, który zawsze poprzedzał zawody Pylon Thompson Trophy), a jego pilot zginął. Po naprawie doszło do kolejnej katastrofy, tym razem pilot przeżył, odnosząc poważne obrażenia. Następnie maszyna zmieniła właścicieli, którzy przebudowali ją wbrew zaleceniom Granville'ów, co okazało się dla niej fatalne. Inne egzemplarze ciągle modyfikowanych i udoskonalanych modeli Gee Bee walczyły o trofea Thompsona i Bendixa aż do końca lat 30. XX wieku - ich największymi rywalami były model Wedell-Williams „44” (Gilmore Racer) oraz Howard „Mr. Mulligan”, które można również zbudować z gumek recepturek z zestawów DUMAS i SIG z naszej oferty.
Zestaw amerykańskiej firmy DUMAS Aircraft stanowi idealną maszynę dla modelarzy, którzy mają już przynajmniej podstawowe doświadczenie w budowie małych modeli napędzanych gumkami (jako model do zdobycia podstawowego doświadczenia w klasycznej konstrukcji, polecamy najpierw zbudować któryś z kabinowych górnopłatów firm Guillow's lub HERR). Będziesz doskonalić swoje umiejętności w budowaniu „malowanego” kadłuba i szkieletu skrzydeł, oklejaniu papierem i malowaniu, przygotowywaniu i obróbce gumowej osłony, lataniu - po prostu we wszystkich tych wspaniałych umiejętnościach klasycznego modelarstwa. Biorąc pod uwagę rozmiar modelu i złożoność szablonu, budowa jest dość pracochłonna, ale dzięki wysoce obrobionym, wycinanym laserowo częściom, wszystko idzie jak w zegarku.
Zestaw do samodzielnego montażu, półskalowalnego modelu specjalnego samolotu wyścigowego do wyścigów wokół pylonów, napędzanego gumką recepturką. Model jest klasyczną konstrukcją wykonaną w całości z balsy, z drewnianymi częściami ciętymi laserowo, akcesoriami modelarskimi wykonanymi z plastiku formowanego próżniowo i częściami plastikowymi wykonanymi metodą formowania wtryskowego. Kadłub skonstruowano z wykorzystaniem prawdziwej technologii miniaturowego modelowania, wykorzystując grodzie i dużą liczbę podłużnic, co pozwoliło na wierne odtworzenie zaokrąglonych kształtów współczesnych maszyn. Budowa odbywa się w dwóch etapach - dzięki „wycięciu” w płaszczyźnie pionowej najpierw budujesz jedną połowę kadłuba bezpośrednio na blacie roboczym, a następnie „przyklejasz” do niej drugą połowę. Dzięki temu nawet skomplikowane kształty kadłuba można budować prosto i symetrycznie, bez konieczności stosowania specjalnych narzędzi. Skrzydło ma klasyczną konstrukcję belek i żeber, powierzchnia usterzenia wykonana jest z pasów balsy i elementów ciętych laserowo.
Gilmore Racer nadaje się również do przebudowy na model RC - jest już na tyle duży, że pozwala na udźwignięcie całkiem powszechnego miniaturowego sprzętu RC z serwomechanizmami 5-6g. Do napędu można wykorzystać bezszczotkowy silnik klasy AXI 2204 i dwuogniwową baterię Li-Po o pojemności 300–800 mAh
Zestaw zawiera: części wycinane laserowo z balsy, belki z balsy, części prasowane próżniowo (pokrywa silnika, pokrywa kabiny...), plastikowe śmigło z wałem i głowicą, gumkę recepturkę (gumową do zawodów FAI TAN II), koła, stalową linkę do podwozia i innych małych części, kolorowy papier, arkusz naklejek, plan budowy.
Rozpiętość [mm] | 610 |
Długość [mm] | 427 |
Funkcje kontrolowane | Nic |
Złożoność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P0 |
4 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .