Kątownik nierdzewny ZONA 3×4"

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 92,34 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Półskalowy model brytyjskiego dwupłatowca bombowego, produkowany seryjnie, do silników elektrycznych klasy AXI 2208-12. Klasyczna konstrukcja całkowicie balsowa z częściami ciętymi laserowo, pokrycie papierowe, akcesoria. Sterowany ster kierunku, ster wysokości.
W 1916 roku Geoffrey de Havilland zrealizował słynny trik, który z powodzeniem powtórzył w przypadku samolotu Mosquito podczas II wojny światowej, projektując lekki bombowiec, który był tak szybki i zwrotny, że po zrzuceniu bomb mógł skutecznie konkurować z myśliwcami jednomiejscowymi. A nawet prześcignął wielu, na przykład: 14 października 1918 roku podporucznik piechoty morskiej USA Ralph Talbot, lecąc jednym DH-4, zestrzelił dwa i rozbił 10 innych niemieckich myśliwców Fokker D.VII, za co otrzymał Kongresowy Medal Honoru, najwyższe odznaczenie za odwagę w obliczu wroga. Samolot DH-4 i późniejszy ulepszony model DH-9 (w którym fotele pilotów znajdowały się bliżej siebie, co ułatwiało komunikację i pracę zespołową) wyznaczyły standard, jak powinien wyglądać lekki bombowiec, który obowiązywał do połowy lat 30. XX wieku. Dwupłatowiec z jednym lub dwoma stałymi zsynchronizowanymi karabinami maszynowymi dla pilota, pojedynczym lub podwójnym ruchomym karabinem maszynowym na pierścieniu orbitalnym dla obserwatora, bombami podwieszonymi pod kadłubem i dolnym skrzydłem... De Havillandy budowano masowo w Wielkiej Brytanii, a na jeszcze większą skalę w USA, gdzie stały się najważniejszymi samolotami bojowymi nowo powstających sił powietrznych. Po wojnie ich rozwój trwał nadal – np. także w naszym kraju budowano na licencji samoloty transportowe DH-50 z zamkniętą kabiną dla 4 pasażerów (pilot siedział w otwartej kabinie, aby „nie tracić wyczucia lotu”).
Zestaw amerykańskiej firmy DUMAS Aircraft to idealna maszyna dla modelarzy, którzy mają już przynajmniej podstawowe doświadczenie w budowie małych modeli napędzanych gumkami lub szybowcami i pilotowaniu modelu RC ze sterowanym sterem kierunku i wysokości. Poprawisz swoje umiejętności w budowaniu „malowanego” kadłuba i szkieletu skrzydeł, pokryciu papierem i malowaniu — dzięki wysoce obrobionym, wycinanym laserowo częściom jest to pestka.
Model zdalnie sterowany (RC) w skali 1:1 przedstawiający brytyjski lekki bombowiec dwupłatowy, przeznaczony do napędu silnikiem elektrycznym. Model jest prostą klasyczną konstrukcją wykonaną w całości z balsy, z drewnianymi częściami ciętymi laserowo, akcesoriami modelarskimi wykonanymi z plastiku formowanego próżniowo, częściami plastikowymi wykonanymi metodą formowania wtryskowego oraz metalem. Kadłub zbudowano przy użyciu standardowej technologii mini-modelarstwa, składając się z paneli bocznych sklejonych z belek balsowych, połączonych półgrodziami i poprzeczkami w kratownicową ramę. Wynikowy kształt uzyskasz po przyklejeniu kilku dodatkowych prętów podłużnych. Skrzydła mają klasyczną konstrukcję belek i żeber, powierzchnie usterzenia wykonane są z pasów balsy i elementów ciętych laserowo. Pewnym „sztuczkiem” jest wykonanie obwodowych części usterzenia i końcówek skrzydeł z pasków balsy laminowanych na mokro. W ten sposób możesz łatwo uzyskać zaskakująco wytrzymałe i bardzo lekkie części - i to bez użycia węgla! Rysunki niezbędnych szablonów znajdziesz w instrukcji. Cały model można pokryć papierem dołączonym do zestawu lub odpowiednią, lekką folią termotransferową do prasowania, charakteryzującą się niskim skurczem, np. Airspan lub Litespan.
DH-4 jest przeznaczony do napędu za pomocą małego silnika prądu stałego z przekładnią - np. Blok napędowy GWS narysowany na planie. Obecnie najczęściej wybierany jest mały silnik bezszczotkowy – w takim przypadku konieczne będzie przeprojektowanie łoża silnika (dodanie nowej przegrody silnika wykonanej ze sklejki brzozowej o grubości 2 mm), ale nie powinno to stanowić większego problemu. Do komfortowego latania wystarczą silnik elektryczny klasy AXI 2208 i bateria Li-Poly o podwójnej pojemności 800 mAh. Zalecamy, aby nie przesadzić z „motoryzacją” – to latawiec, a nie rakieta.
Zestaw zawiera: części wycinane laserowo z balsy, belki z balsy, części prasowane próżniowo (pokrywa silnika...), przezroczystą folię na szybę przednią, stalowy sznurek na podwozie i inne małe części, plastikowe koła, kolorowy papier okleinowy, arkusz naklejek, plan budowy.
Rozpiętość [mm] 889
Długość [mm] 635
Powierzchnia skrzydła [dm2] 21,2
Funkcje kontrolowane S,V,M
Trudność budowy S2
Trudność pilotowania P2
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
DUMAS | PROMIEŃ | LISI | OŚ | |
Silnik | GWS-IPS-S1 | PROMIEŃ C2826/12 | Lisy C2209/24 | AXI 2208/26 |
Regulator | JES-006 | Lisy R-25B | Lisy R-25B | Lisy R-12B |
Bateria | PROMIEŃ 7,4 V 800 mAh | PROMIEŃ 7,4 V 800 mAh | PROMIEŃ 7,4 V 800 mAh | PROMIEŃ 7,4 V 800 mAh |
Śmigło | GWS-8x6" | GWS-8x4,3" | Transporter opancerzony 8x3.8SF | Transporter opancerzony 8x3.8SF |
Serwo | 2x HS-55 | |||
Zestaw zdalnie sterowany | min. 3 kanały |
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .