Vodní chlazení 400

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 281,85 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Zestaw do budowy amerykańskiej łodzi podwodnej o długości 838 mm z dynamicznym nurkowaniem dla zaawansowanych użytkowników. Kadłub z tworzywa sztucznego i wstępnie pocięte części z tworzywa sztucznego, metalowe akcesoria modelarskie, wały z tulejami, 2 silniki serii 380.
USS Bluefish (SS 222) był okrętem podwodnym klasy Gato, który wszedł do służby w Marynarce Wojennej Stanów Zjednoczonych w połowie 1943 roku. Podczas dziewięciu rejsów bojowych na obszarach operacyjnych rozciągających się od Holenderskich Indii Wschodnich po japońską wyspę Honsiu zatopiła statki transportowe o wyporności 50 839 BRT, niszczyciel Sanae i mniejszy ścigacz okrętów podwodnych. Jednak największym łupem okazał się duży oceaniczny okręt podwodny/tankowiec I-351 (zbudowany na wzór niemieckich „dojnych krów”, służących do zaopatrywania okrętów podwodnych i łodzi latających na pełnym morzu). W nocy 15 sierpnia 1945 roku na Morzu Południowochińskim statek Bluefish pod dowództwem kapitana fregaty Forbesa wykrył na radarze dryfujący na powierzchni wody okręt I-351. Po godzinie ostrożnego pościgu i manewrów, Bluefish znalazł się w idealnej pozycji do strzału; Dwie z czterech wystrzelonych torped uderzyły z pełną siłą, I-351 eksplodował i zatonął, a niemal cała załoga i 42 lotników zostało przetransportowanych z Singapuru do Japonii. Po wojnie USS Bluefish został zdemobilizowany, a następnie powrócił do służby w czasie wojny koreańskiej; Ostatecznie wycofano go ze służby i zezłomowano w 1958 roku.
Zestaw do budowy łodzi podwodnej w hurtowych ilościach, przeznaczony do napędzania 2 silników elektrycznych serii 380, dla zaawansowanych konstruktorów. Model przeznaczony jest do nurkowania dynamicznego - tzn. jednostka jest dociążona w taki sposób, że nad powierzchnię wody wystaje tylko górna część kadłuba z wieżyczką - jak w prawdziwej łodzi podwodnej. W odróżnieniu od prawdziwego okrętu podwodnego, model ten nie posiada zbiorników balastowych, które powodują jego zanurzenie po napełnieniu (lub wynurzenie po opróżnieniu). Zanurzenie uzyskuje się podczas jazdy do przodu lub do tyłu poprzez regulację sterów głębokości. Zaletą jest to, że w razie awarii układu napędowego model automatycznie wynurzy się, wadą zaś jest to, że okręt podwodny może pozostać zanurzony tylko wtedy, gdy jest w ruchu.
Dzięki wstępnej obróbce większości części, budowa nie jest szczególnie wymagająca pod względem umiejętności i wyposażenia warsztatowego - ale oczywiście staranna, cierpliwa i przede wszystkim bezbłędna praca jest w budowie okrętów podwodnych niezbędna, aby uzyskać dobry wynik. Do sklejenia potrzebny będzie klej średniomocny, żywica epoksydowa oraz klej do klejenia modeli plastikowych. Rzeczywistą konstrukcję wykonano w oparciu o rysunek w trzech rzutach, rzeczywistych rozmiarów, przedstawiający wygląd zewnętrzny okrętu podwodnego, oraz drugi, przedstawiający układ wewnętrzny. Poszczególne etapy budowy realizowane są w oparciu o rysunki perspektywiczne przedstawiające szczegółowo budowę danej części statku. Wybrane kluczowe etapy oraz produkcja akcesoriów są ułatwione dzięki wcześniej wydrukowanym szablonom w skali 1:1. Do ostatecznego wykończenia kolorystycznego odpowiednie będą farby akrylowe przeznaczone do zestawów plastikowych, biorąc pod uwagę stosunkowo niewielkie wymiary łodzi podwodnej.
Kadłub wykonany jest z dwuczęściowego, grubościennego tworzywa sztucznego formowanego próżniowo (polistyrenu kompaktowego) z wewnętrznymi wzmocnieniami wykonanymi z tego samego materiału. Dostęp do wodoszczelnej części kadłuba jest możliwy przez zdejmowany właz, do którego przymocowana jest wieża okrętu podwodnego wykonana z elementów z tworzywa sztucznego formowanych próżniowo.
Akcesoria modelu składają się z szeregu części wykonanych z mosiądzu, odlewów z białego metalu i tworzyw sztucznych. Jeśli masz wystarczająco dużo smaku i wytrwałości, możesz oddać się gruntownej rozbudowie wieży z peryskopem i antenami, uzbrojeniem artyleryjskim itp. To od Ciebie zależy, jak bardzo zależy Ci na swojej pracy...
Łódka jest napędzana dwoma silnikami elektrycznymi 380 V 4,8 V, zasilanymi sześciokomorowym akumulatorem NiMH lub NiCd (np. sześciokomorowy akumulator nadaje się do samochodów RC w skali 1:10). W zestawie znajdują się wały okrętowe z tulejami i przegubami Cardana. W przypadku dłuższych podróży i stosowania akumulatorów o dużej pojemności zalecamy zamontowanie w silnikach chłodzenia wodnego.
Do sterowania łodzią wystarczy dowolny zestaw RC co najmniej czterokanałowy o częstotliwości 40 MHz (fale radiowe o częstotliwości 2,4 GHz nie przenikają przez wodę), dwukierunkowy elektroniczny regulator prędkości o natężeniu co najmniej 30 A, jedno standardowe serwo do steru kierunku i jedno do sterów wysokości.
Zestaw zawiera: kadłub formowany próżniowo, wewnętrzne grodzie i wieżyczkę, wstępnie wycięte plastikowe stery i właz kadłuba, plastikowe pręty, odlewy metalowe i inne akcesoria modelarskie, 2 wałki napędowe z obudową, 2 śruby dwułopatkowe o średnicy 25 mm, zestaw naklejek, rysunek statku w skali 1:1, ilustrowane instrukcje budowy.
Długość [mm] | 838 |
Szerokość [mm] | 107 |
Wysokość [mm] | 230 |
Funkcje kontrolowane | M, ŁK |
Złożoność konstrukcji | S3 |
Trudność pilotażu | P1 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
Zębacz | |
Silnik | 2x "380" 4,8V* |
Regulator | Graupner #2880 V30R MARYNARKA WOJENNA |
Śmigło | 2x 2-skrzydłowe 25 mm* |
Bateria | Nosram 7,2 V 3000 mAh NiMH |
Serwo | 2x HS-311 |
Zestaw zdalnie sterowany | min. 4 kanały |
*) jest częścią zestawu |
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .