Linijka stalowa 15cm/6" ze zjeżdżalnią

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 135,08 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Zestaw holowniczy 451 mm w sprzedaży hurtowej dla graczy na poziomie średnio zaawansowanym. Kadłub i nadbudówka z tworzywa sztucznego z wstępnie wyciętymi częściami, części ze sklejki i balsy wycinane laserowo, szereg akcesoriów modelarskich wykonanych z metalu i plastiku, do silników serii 280–400.
Carol Moran to holownik portowy należący do floty Moran Towing and Transportation Co. obsługujący port Nowy Jork i przyległe wody. Mimo że jest to stosunkowo niewielki statek (106 stóp długości), napędzany jest potężnym silnikiem diesla o mocy 1750 KM, który pozwala trzem holownikom (statek prowadzący to zawsze mocniejszy, 126-stopowy dwuwałowy holownik o dwukrotnie większej mocy) obsługiwać nawet tak oceaniczne giganty jak ważąca 70 327 ton Queen Elizabeth 2.
Zestaw do budowy holownika portowego, dostępny w hurtowych ilościach, do napędu silnikiem elektrycznym, seria dla średniozaawansowanych konstruktorów. Dzięki wysokiemu stopniowi wstępnej obróbki większości części, budowa nie jest szczególnie wymagająca pod względem umiejętności i wyposażenia warsztatowego, ale oczywiście staranna i cierpliwa praca jest w budowie statków niezbędna, aby uzyskać dobry efekt. Do sklejenia potrzebny będzie klej średniomocny, żywica epoksydowa oraz klej do klejenia modeli plastikowych. Sama konstrukcja została wykonana w oparciu o trójwymiarowy rysunek w rzeczywistych rozmiarach, przedstawiający wygląd zewnętrzny statku. Poszczególne etapy budowy są wykonywane w oparciu o rysunki perspektywiczne, pokazujące szczegółowo budowę danej części statku. Wybrane kluczowe kroki oraz produkcję akcesoriów, takich jak balustrady czy drabiny, ułatwiają wstępnie wydrukowane szablony w skali 1:1. Biorąc pod uwagę stosunkowo niewielkie wymiary łodzi, do ostatecznego wykończenia kolorystycznego odpowiednie będą farby dostępne w zestawach plastikowych.
Kadłub wykonany jest z dwuczęściowego, formowanego próżniowo tworzywa sztucznego (polistyrenu kompaktowego) z wewnętrznymi wzmocnieniami ze sklejki ciętej laserowo i części balsowych, a także części wstępnie wyciętych z płyt mikropiankowych PVC (pokład również wykonany jest z tego materiału). Nadwozie ponownie ma szkielet wykonany ze sklejki ciętej laserowo i elementów balsy, ściany zewnętrzne są zrobione z wstępnie przyciętych elementów plastikowych. Dzięki temu wyeliminowano czasochłonne struganie, szpachlowanie, szlifowanie i malowanie, które są powszechne w przypadku łodzi o kadłubie całkowicie drewnianym. Ponadto nadbudówki montuje się „szybko” – nie trzeba zmagać się z wszelkiego rodzaju poskręcanymi i niedopasowanymi częściami formowanymi próżniowo, jak to miało miejsce w przypadku zestawów do budowania metodą formowania próżniowego.
Akcesoria modelarskie wykonane są z różnych części wykonanych z drutu mosiężnego, odlewów z białego metalu, drewna i tworzyw sztucznych. Jeśli masz wystarczająco dużo smaku i wytrwałości, możesz jeszcze bardziej udoskonalić model, np. dodając przeszklone okna (w wersji podstawowej okna są oznaczone naklejkami) oraz wyposażenie wnętrza, funkcjonalne oświetlenie itp. To od Ciebie zależy, na ile zależy Ci na Twojej pracy...
Łódka jest napędzana silnikiem elektrycznym serii 400 (niedołączonym do zestawu, podobnie jak 25-milimetrowa trójłopatkowa śruba napędowa) o napięciu od 4,8 do 6 V, zasilanym cztero- lub sześciokomorowym akumulatorem NiMH lub NiCd (np. sześciokomorowy akumulator nadaje się do samochodów RC w skali 1:10). W zestawie znajduje się wał okrętowy z tuleją i sprzęgłem Cardana. W przypadku dłuższych podróży i stosowania akumulatorów o dużej pojemności zalecamy zamontowanie chłodzenia wodnego w silniku.
Do sterowania łódką wystarczy dowolny zestaw RC z co najmniej dwoma kanałami, dwukierunkowy elektroniczny regulator prędkości o natężeniu co najmniej 10 A (w zależności od silnika) i jedno standardowe serwo do steru.
Zestaw zawiera:
Kadłub prasowany próżniowo, części z balsy i sklejki cięte laserowo, płyta mikropiankowa PVC z wstępnie przyciętymi częściami, belki i pręty ze świerku i tworzywa sztucznego, odlewane części metalowe i inne akcesoria modelarskie, wał statku z obudową, dwułopatowa śruba napędowa o średnicy 25 mm, zestaw naklejek, rysunek statku w skali 1:1, ilustrowane instrukcje budowy.
Długość [mm] | 451 |
Szerokość [mm] | 122 |
Wysokość [mm] | 270 |
Funkcje kontrolowane | M, ŁK |
Złożoność konstrukcji | S2,S3 |
Trudność pilotażu | P1 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
EKOLOGICZNY | Zębacz | |
Silnik | Prędkość 400 6V | Prędkość 400 6V z chłodzeniem wodnym |
Regulator | Graupner #2861 V15R MARYNARKA WOJENNA | Graupner #2861 V15R MARYNARKA WOJENNA |
Śmigło | 2-skrzydłowe 25 mm* | 3-skrzydłowe 25 mm |
Bateria | Nosram 7.2V 1600mAh NiMH | Nosram 7,2 V 3000 mAh NiMH |
Serwo | 1x HS-311 | 1x HS-311 |
Zestaw zdalnie sterowany | min. 2 kanały | |
*) jest częścią zestawu |
3 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .