BD CORTEX – jednostka stabilizacyjna

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 362,50 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Samoloty transportowe Stinson Reliant, trzy- lub pięcioosobowe, zaliczają się do najpiękniejszych maszyn „złotej ery” amerykańskiego lotnictwa z końca lat dwudziestych i większości lat trzydziestych. Podczas gdy wczesne modele SR-1 do SR-6 miały proste skrzydła, późniejsze serie SR-7 do SR-10 miały pięknie zakrzywione skrzydła w kształcie „mewy”. W połączeniu z elegancko osłoniętym podwoziem oraz dużą, pierścieniową osłoną silnika typu NACA z wystającymi „wybrzuszeniami” nad dźwigienkami zaworowymi, samolot ten tworzy niepowtarzalną sylwetkę jednego z najpiękniejszych samolotów, jakie kiedykolwiek zbudowano. Reliant był używany podczas II wojny światowej. Podczas II wojny światowej budowano je na dużą skalę jako wojskowe samoloty łącznikowe UC-81 lub szkoleniowe AT-19 (lub Reliant Mk.I dla RAF-u).
Półskalowy model amerykańskiego górnopłata sportowego i lekkiego samolotu transportowego o klasycznej konstrukcji wykonanej w całości z balsy, napędzanego silnikiem dwusuwowym o pojemności 10-15 cm3, silnikiem czterosuwowym o pojemności 15 cm3, silnikiem benzynowym o pojemności 15 cm3 lub silnikiem elektrycznym klasy AXI dla pilotów średniozaawansowanych.
Kadłub ma klasyczną konstrukcję z balsy i lekkiej sklejki, z wyjmowaną osłoną silnika wykonaną z laminatu typu NACA, z charakterystycznymi „wybrzuszeniami” pokryw zaworów. Silnik spalinowy lub silnik elektryczny zamontowany jest na platformie zakotwiczonej do grodzi silnika wykonanej ze sklejki, która stanowi część sztywnego, skrzynkowego „rdzenia” kadłuba. Jest tam również miejsce na zbiornik paliwa. Kabina jest wyposażona w sposób makiety, a dostęp do niej odbywa się poprzez otwierane drzwi. Serwomechanizmy steru kierunku, wysokości i przepustnicy znajdują się pod podłogą kabiny, w przestrzeni dostępnej po odczepieniu pokrywy na spodzie kadłuba. Sterowanie sterami odbywa się za pomocą linek kablowych z wytrzymałymi prętami stalowymi.
Dwuczęściowe skrzydło o półsymetrycznym profilu ma klasyczną konstrukcję z sztywną pokrywą skrzyni skrętnej. Połówki skrzydeł nasuwa się z boku na rurowy łącznik duraluminiowy i mocuje śrubami. Rozpórki skrzydeł posiadają rdzeń z blachy aluminiowej z osłoną o kształcie drewna; mocowane są za pomocą śrub. Lotki i klapy sterowane są niezależnie przez dwie pary serwomechanizmów wyposażonych w krótkie, proste pręty.
Powierzchnie ogonowe są wykonane klasycznie, w całości z balsy.
Podwozie z kierowaną ostrogą drucianą sprzężoną ze sterem kierunku ma główne nogi z duraluminium z formowanymi osłonami kół z włókna szklanego.
Model pokryty jest folią termotransferową Oracover, na której widnieje rejestracja samolotu lecącego w USA.
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej siedmiokanałowy pakiet komputerowy umożliwiający niezależne sterowanie lotkami i klapami. Serwa są dobrej jakości, standardowe, o ciągu 3-5 kg.cm, na powierzchniach ogonowych należy stosować mocniejsze serwomechanizmy o ciągu 5-7 kg.cm.
Zestaw zawiera: zbudowany i pokryty powłoką kadłub, natryskiwaną osłonę silnika z włókna szklanego, gotowe rozpórki skrzydeł, plastikowy model silnika gwiazdowego, osłony kół z włókna szklanego, zbudowane i pomalowane powierzchnie skrzydeł i usterzenia, podwozie duraluminiowe, zestaw akcesoriów, koła oraz ilustrowaną instrukcję
Ogłoszenie
Zgodnie z Rozporządzeniem Delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych , operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie większej niż 250 g lub wyposażonych w kamerę albo inny czujnik zdolny do rejestrowania danych osobowych w jakikolwiek sposób, są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji znajdziesz tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów
Rozpiętość [mm] | 1720 |
Długość [mm] | 1338 |
Waga [g] | 4400 - 4800 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 42.2 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 250 - 400 |
Funkcje kontrolowane | S,V,K(2),M,F(2) |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P2,P3 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
2T | 4T | Benzyna | |
Silnik | ASP S61A | ASP-FS-91AR | System operacyjny MAX GT-15/GGT-15 |
Śmigło | MA 12x6" | APC-13x8" | 14x8" |
Zbiornik (cm3) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzyny |
Serwo | 5x HS-422 (K, Ż, M), 2x HS-645MG (S, P) | ||
Serwo cyfrowe | 5x HS-5485HB (K, Ż, Ś), 2x D645MW (S, P) | ||
Zestaw zdalnie sterowany | min. Komputer 7-kanałowy |
2 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .