Ju-87 Stuka 1910mm ARF

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 523,79 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: PHOENIX MODEL
Kod produktu: 4ST16154
EAN: 8936044921518

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

PHOENIX MODEL - Ju-87 Stuka 1910mm ARF - 4ST16154

Maszyny ze skrzydłami wygiętymi w kształt litery "W" i typowym stałym podwoziem typu "pantofelek", spadające z wyciem syren niemal pionowo na bezbronnych żołnierzy piechoty, rozpaczliwie szukających schronienia – to Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug – bombowiec nurkujący), symbol nazistowskiej wojny błyskawicznej. Stukasy, doskonale skoordynowane z jednostkami naziemnymi, które zastąpiły konwencjonalną artylerią, która w przeciwnym razie nie byłaby w stanie nadążyć za nadciągającymi kolumnami „czołgów pancernych”, najechały Polskę, Danię i Norwegię, a także Francję, Jugosławię i Grecję. Dopiero podczas bitwy o Anglię, gdy Luftwaffe nie miała jeszcze miażdżącej przewagi w powietrzu, Spitfire'y i Hurricane'y ujawniły, że są one powolnymi i niezdarnymi „łatwymi do złapania kaczkami”. Mimo to Stukasy odegrały znaczącą rolę – przede wszystkim jako samoloty bojowe – przez resztę wojny na wszystkich polach bitew w Europie i Afryce Północnej; Przetestowano również wytrzymałość pokładów pancernych wykonanych ze stali witkowickiej, które służyły na lotniskowcach Royal Navy towarzyszących konwojom na Maltę...

Półskalowy model niemieckiego bombowca nurkującego o klasycznej konstrukcji wykonanej w całości z balsy, napędzany silnikiem dwusuwowym o pojemności 20 cm3, silnikiem czterosuwowym o pojemności 23-30 cm3, silnikiem benzynowym o pojemności 20 cm3 lub silnikiem elektrycznym klasy AXI 4130 dla pilotów średniozaawansowanych.

Kadłub wykonany jest z klasycznej balsy i lekkiej sklejki, z odpinaną laminowaną pokrywą silnika z charakterystycznym „podbródkiem”. Silnik spalinowy zamontowany jest na regulowanym plastikowym łożu, zakotwiczonym do grodzi silnika wykonanej ze sklejki, która stanowi część sztywnego, skrzynkowego „rdzenia” kadłuba. Jest tam również miejsce na zbiornik paliwa. W przypadku montażu silnika elektrycznego z tyłu, w zestawie znajduje się dodatkowa przegroda silnika z podkładkami. Kabina jest urządzona w stylu makiety; Górną część kadłuba można zdemontować, co umożliwia łatwy dostęp do elektroniki pokładowej. wkładanie baterii napędowych. Serwomechanizmy steru kierunku, wysokości i przepustnicy zamontowane są w przestrzeni nad skrzydłem. Sterowanie sterami odbywa się za pomocą linek kablowych z wytrzymałymi prętami stalowymi.

Dwuczęściowe skrzydło o półsymetrycznym profilu ma klasyczną konstrukcję z sztywną pokrywą skrzyni skrętnej. Połówki skrzydeł nasuwa się z boku na rurowy łącznik duraluminiowy i mocuje śrubami. Makiety lotek i klap typu „Junkers double wing” sterowane są niezależnie przez trzy pary serwomechanizmów z krótkimi prostymi prętami drutowymi. Powierzchnie ogonowe są wykonane klasycznie, w całości z balsy. Podwozie ze sterowaną ostrogą drucianą sprzężoną ze sterem kierunku ma resorowane nogi główne z formowanymi laminowanymi osłonami kół. Model pokryty jest matową folią do prasowania w kolorach kamuflażowych. Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej siedmiokanałowy pakiet komputerowy umożliwiający niezależne sterowanie lotkami i klapami. Wystarczą serwomechanizmy dobrej jakości, standardowe o ciągu 3-5 kg.cm, natomiast do powierzchni usterzenia warto rozważyć zastosowanie mocniejszych serwomechanizmów o ciągu 5-7 kg.cm.

Zestaw zawiera:

Zbudowany i powlekany kadłub, natryskiwana osłona silnika z włókna szklanego, zbudowane i powlekane powierzchnie skrzydeł i usterzenia, resorowane podwozie, zestaw akcesoriów, koła i ilustrowane instrukcje

\r\n

Informacje techniczne

Rozpiętość [mm] 1910
Długość [mm] 1522
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] 60.4
Waga [g] 4900 - 5400
Funkcje kontrolowane S,V,K(2),M,F(4)
Złożoność konstrukcji S2,S3
Trudność pilotażu P3,P4

Zalecany sprzęt napędowy i RC:

ASP 2T ASP 4T System operacyjny 2T benzyna 2T
Silnik ASP S120AR ASP FS-180AR MAX-120AX System operacyjny MAX GT22
Śmigło MA 15x8" MA 18x6" MA 16x8" LIS 16x8-10"
Zbiornik (cm3) 400-500 400-500 400-500 250-300
Serwo 7x HS-422, 2x HS-645MG (poniżej, poniżej)
Serwo cyfrowe 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V)
Zestaw zdalnie sterowany min. 7 kanałów
\r\n

Części zamienne i powiązane produkty

2 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.