BD CORTEX – jednostka stabilizacyjna

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 564,11 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
W latach 30. XX wieku firma Waco Aircraft Company z siedzibą w teksańskim mieście Waco, oprócz dwupłatowców do transportu kabinowego i półtoradwupłatowców, produkowała także serię dwumiejscowych samolotów szkolno-akrobacyjnych, które produkowano dla wojska pod oznaczeniem PT-14. Ukoronowaniem przedwojennej produkcji był samolot akrobacyjny typu YMF z 1934 r. z wydłużonym kadłubem. Chociaż pierwotna firma Waco przestała istnieć po wojnie, pragnienie amerykańskich pilotów posiadania dwupłatowca o szlachetnych kształtach dało początek firmie WACO Classic Aircraft, która w 1986 r. wznowiła produkcję zrekonstruowanego i nowo certyfikowanego modelu YMF-5.
Półskalowy model amerykańskiego dwupłatowca akrobacyjnego o klasycznej konstrukcji wykonanej w całości z balsy, napędzanego silnikiem dwusuwowym o pojemności 12-15 cm3, silnikiem czterosuwowym o pojemności 15-20 cm3, silnikiem benzynowym o pojemności 15 cm3 lub silnikiem elektrycznym klasy AXI 4130, przeznaczony dla pilotów potrafiących pewnie latać modelami akrobacyjnymi.
Kadłub ma klasyczną konstrukcję z balsy i lekkiej sklejki, z wyjmowaną osłoną silnika wykonaną z laminatu typu NACA, z charakterystycznymi „wybrzuszeniami” pokryw zaworów. Silnik spalinowy zamontowany jest na platformie zakotwiczonej do grodzi silnika wykonanej ze sklejki, która stanowi część sztywnego, skrzynkowego „rdzenia” kadłuba. Jest tam również miejsce na zbiornik paliwa. W przypadku montażu silnika elektrycznego z tyłu, w zestawie znajduje się dodatkowa przegroda silnika z podkładkami. Serwomechanizmy steru kierunku, wysokości i przepustnicy umieszczone są w kadłubie nad dolnym skrzydłem. Sterowanie sterami odbywa się za pomocą linek kablowych z wytrzymałymi prętami stalowymi. Górną część kadłuba można zdemontować, co ułatwia dostęp do podzespołów elektronicznych. do włożenia akumulatora napędowego.
Dwuczęściowe skrzydła o półsymetrycznym profilu mają klasyczną konstrukcję z sztywną osłoną skrętną. Dolne skrzydło przymocowane jest z boku do łącznika rurki duraluminiowej i zabezpieczone śrubami. Górne skrzydło przymocowane jest do rozpór duraluminiowych za pomocą śrub. Lotki są sterowane niezależnie przez parę serwomechanizmów zamontowanych w dolnym skrzydle; Lotki górnego skrzydła połączone są prętami drucianymi. Powierzchnie ogonowe są strukturalne, pokryte folią do prasowania. Podwozie wyposażone w sterowaną ostrogę stalową sprzężoną ze sterem kierunku posiada główne golenie wykonane z duraluminium z pokrywami w kształcie laminatu. W zestawie znajdują się również laminowane osłony kół. Model pokryty jest folią termotransferową Oracover.
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej czterokanałowy zestaw RC, a najlepiej co najmniej sześciokanałowy zestaw komputerowy umożliwiający niezależne sterowanie lotkami. Dobrej jakości standardowe serwo o ciągu 3-5 kg.cm będzie wystarczające. Jeżeli zamierzasz używać silnika o górnej granicy zalecanej wyporności i planujesz wykonywać bardziej szczegółowe akrobacje, warto rozważyć zastosowanie mocniejszego serwomechanizmu o mocy 5-7 kg.cm.
Zestaw zawiera:
Zbudowany i pokryty powłoką kadłub, natryskiwana osłona silnika z włókna szklanego, wykończone rozpórki skrzydeł, plastikowy model silnika gwiazdowego, osłony kół z włókna szklanego, zbudowane i pomalowane powierzchnie skrzydeł i usterzenia, podwozie duraluminiowe, zestaw akcesoriów, koła, naklejki i ilustrowane instrukcje.
Rozpiętość [mm] | 1600 |
Długość [mm] | 1250 |
Waga [g] | 4600 - 5100 |
Funkcje kontrolowane | S,V,K(2),M |
Złożoność konstrukcji | S2,S3 |
Trudność pilotażu | P3 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
Akrobatyka 2T | Akro 4T | Benzyna | |
Silnik | ASP S91A | ASP-FS-120AR | System operacyjny MAX GT-15/GGT-15 |
Śmigło | MA 13x6-8" | MA 15x8" | LIS 14x8” |
Zbiornik (cm3) | 400-500 | 400-450 | 200-300 benzyny |
Serwo | 5x HS-485 lub 5x HS-645MG | ||
Serwo cyfrowe | 5x HS-5485HB lub D645MW | ||
Zestaw zdalnie sterowany | min. 4 kanały, ale najlepiej komputer co najmniej 6-kanałowy |
2 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .