Kingfisher 1400: Śmigło 11x7 (2-łopatkowe)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 261,69 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Czym Ford T był dla transportu samochodowego, tym Piper J-3 Cub jest dla lotnictwa sportowego. Oczywiście, że jest zasadnicza różnica. Pan Ford zwykł mawiać: „Możesz mieć Model T w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie czarny”, podczas gdy motto pana Pipera brzmiało: „Możesz mieć Piper Cub w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie żółty”. Od 1937 r. aż do przystąpienia USA do wojny wyprodukowano ponad 3000 egzemplarzy J-3. Ze względu na zamówienia wojskowe, które wymagały zastąpienia żółtego koloru oliwkowym, tempo produkcji wzrosło do jednego egzemplarza L-4 Grasshopper (takie było oznaczenie wojskowe) na 20 minut. A setki z nich latają do dziś...
Nasz nowy Piper – dla odmiany w eleganckiej, czerwono-białej kolorystyce – wykonany z niemal niezniszczalnej pianki EPO z pewnością nie zostanie niezauważony na niebie dzięki rozpiętości skrzydeł wynoszącej 1400 mm, ale z pewnością zachwyci również oglądanych z bliska. Mamy przeszkloną kabinę (wraz ze „świetlikiem”) z deską rozdzielczą i manekinem pilota o skupionym wyglądzie, wyrafinowane zawieszenie podwozia i skrzydło z charakterystycznymi rozpórkami. A oprócz podwozia na kołach, zestaw zawiera także komplet pływaków! Duże wymiary, atrakcyjny wygląd, dbałość o szczegóły, przyjemne właściwości lotne - po prostu idealny model rekreacyjny dla każdego, kto opanował już modele szkolne do pilotażu, takie jak Pioneer, Beta 1400 lub Alpha 1500.
Kadłub modelu piankowego EPO jest wyposażony w zamontowany obrotowy, osłonięty bezszczotkowy silnik C3536-850, bezszczotkowy sterownik 40 A oraz serwomechanizmy steru kierunku i wysokości. W dolnej części kadłuba znajduje się miejsce na akumulatory. Dostęp do niego jest łatwy dzięki zdejmowanej plastikowej osłonie. W przypadku modelu Piper potrzebny będzie akumulator LiPo 3S o pojemności 2200 mAh i pojemności ładowania 25C. Plastikową osłonę silnika można zdjąć.
Powierzchnie usterzenia EPO są przymocowane do kadłuba za pomocą śrub. Serwomechanizmy steru kierunku i wysokości zamontowane są po bokach w ogonowej części kadłuba.
Skrzydło, również wykonane z pianki EPO o zmodyfikowanym profilu Clark-Y, jest dwuczęściowe i połączone rurowym łącznikiem węglowym. Obie połówki przymocowane są do kadłuba z przodu i z tyłu za pomocą dwóch śrub. Lotki sterowane są za pomocą dwóch serwomechanizmów zamontowanych w skrzydle za pomocą krótkich, prostych prętów. Przed podłączeniem prętów zalecamy „poruszanie” sterami poprzez wielokrotne ostrożne poruszanie nimi w górę i w dół lub w lewo i w prawo.
Dwukołowe podwozie z ostrogą sterowaną jest wykonane z drutu, a akcesoria stanowią plastikowe osłony modeli. Sterowane są lotki, ster kierunku (ze sprzężonym ostrogą), ster wysokości i prędkość obrotowa silnika.
Pływaki wykonane są z pianki EPO z rozpórkami drucianymi; Lewy pływak wyposażony jest w ster wodny, który sterowany jest specjalnym serwomechanizmem umieszczonym wewnątrz. Naprawdę docenisz je podczas kołowania, startu i lądowania na wodzie!
Do sterowania modelem potrzebny będzie zestaw RC z co najmniej czterema kanałami (a najlepiej pięcioma), umożliwiający niezależne sterowanie i regulację serwomechanizmów lotek. W tym przypadku można ustawić różniczkowanie wychylenia lotek. Na początek zalecamy 10-20%, tzn. wychylenie lotki w dół jest nieco mniejsze w porównaniu do wychylenia w górę. Dzięki temu model będzie wygodniejszy w prowadzeniu i zmniejszy się ryzyko wypadania z zakrętów. Podobny efekt można uzyskać stosując kombinację lotek i sterów kierunku, lub stosując oba te rodzaje sterowania. Dzięki połączeniu lotek i steru kierunku uchwycisz początkowe przejście w zakręt, a zróżnicowanie poprawi Twój własny lot podczas zakrętu.
Piper Cub przeznaczony jest dla średniozaawansowanych modelarzy. Model ten, będący półskalistym modelem sportowego górnopłata o „pudełkowym” kształcie, zapozna Cię z niektórymi cechami typowymi dla podobnych maszyn - będziesz musiał właściwie skoordynować sterowanie modelem za pomocą steru kierunku, lotek i steru wysokości. Doświadczysz tego „jakbyś znalazł” najpóźniej po rozpoczęciu latania swoim pierwszym modelem akrobacyjnym lub półmodelem dowolnego rodzaju.
Przyzwyczaj się do tego, że pałeczki na nadajniku nie są tylko ozdobą, ale po to, aby używać ich we właściwy sposób i we właściwym czasie. To okrutne z naszej strony, ale później nam za to podziękujesz. Jego domeną są oczywiście spokojne loty, co da Tobie i Twoim kolegom na lotnisku wystarczająco dużo czasu na podziwianie legendarnych kształtów samolotu Piper, ale po krótkim „rozeznaniu” niezawodnie radzi sobie z saltami, przylądkami i beczkami. Po prostu sportowy górnopłat, taki jaki być powinien!
Zestaw ARF zawiera
W skład zestawu wchodzi gotowy model z silnikiem bezszczotkowym, dwułopatowym śmigłem, regulatorem prędkości i pięcioma serwomechanizmami, zestawem podwozia kołowego, zestawem pływaków z rozpórkami, zestawem małych akcesoriów oraz instrukcją.
Rozpiętość [mm] | 1400 |
Długość [mm] | 900 |
Waga [g] | 1320 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 28 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2),M |
Złożoność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P2 |
Silnik | *C3536-KV850 |
Regulator | *prąd przemienny 40 A |
Śmigło | *11×7" |
Bateria | RAY G4 11,1 V 2200 mAh |
Serwo | *5× mikro (w tym 1× ster wodny w pływaku) |
Zestaw zdalnie sterowany | Min. 4 kanały |
*) Część zestawu ARF |
2 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .