BD CORTEX – jednostka stabilizacyjna

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 217,34 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSUPER EZ (czytaj „Super Ízy” lub „Super Easy”) to nie tylko doskonały model szkoleniowy dla początkujących, ale także znakomity „koń roboczy” do rekreacyjnego latania – łatwy w sterowaniu, stabilny – a jednocześnie zdolny do wykonywania podstawowych akrobacji. Duża powierzchnia nośna, niska masa własna i stosunkowo mocny silnik bezszczotkowy to typowe cechy dobrego modelu szkoleniowego. Co więcej, do złożenia modelu nie będziesz nawet potrzebować kleju – wystarczy wkręcić kilka śrubek, podłączyć odbiornik oraz akumulator – i możesz latać!
Kadłub samolotu wykonany z pianki EPP jest wyposażony w zamontowany bezszczotkowy silnik CD3136-1050 z obrotową osłoną, 20-amperowy sterownik bezszczotkowy oraz serwomechanizmy steru kierunku i wysokości. W przedniej części kadłuba, pod zdejmowaną pokrywą kabiny, znajduje się schowek na akumulatory; Komora odbiorcza znajduje się pod skrzydłem. W przypadku SUPER EZ potrzebne będą baterie Li-Poly o pojemności co najmniej 1300 mAh i pojemności ładowania 20C, ale można „udźwignąć” także większe baterie o pojemności 1600-1800 mAh, co odpowiednio wydłuży czas lotu.
Skrzydło o profilu z płaskim spodem wykonanym z pianki EPP jest jednoczęściowe. Skrzydło przymocowane jest do kadłuba za pomocą śrub poliamidowych, które w razie nagłego uderzenia w razie katastrofy „przetną się”, redukując w ten sposób ryzyko uszkodzenia modelu. Lotki sterowane są za pomocą dwóch serwomechanizmów zamontowanych w skrzydle. Przed podłączeniem prętów zalecamy „poruszanie” wszystkimi sterami, poprzez wielokrotne ostrożne poruszanie nimi w górę i w dół lub w lewo i w prawo.
Powierzchnie usterzenia wykonane są z EPP. W celu łatwego transportu i przechowywania, pozioma powierzchnia usterzenia jest demontowalna i zabezpieczona śrubami.
Podwozie składa się z dwukołowego podwozia ze sterowaną ostrogą połączoną ze sterem kierunku oraz aluminiowego podwozia głównego przymocowanego do kadłuba za pomocą śrub.
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej czterokanałowy zestaw RC, np. CADET 4 2,4 GHz. W tym przypadku oba serwomechanizmy lotek są podłączone do jednego kanału za pomocą kabla Y. Idealnym rozwiązaniem jest posiadanie zestawu RC z co najmniej pięcioma kanałami, który umożliwia niezależne sterowanie serwomechanizmami lotek. W takim przypadku można również ustawić delikatne zróżnicowanie wychylenia lotek; Na początek zalecamy mniejsze o 10-20% wychylenie lotki w dół w porównaniu do wychylenia w górę - dzięki temu modele tego typu łatwiej będą pokonywać zakręty w skoordynowany sposób. Ze względu na niskie obciążenie powierzchni, nie ma sensu mieszać lotek, np. klap i hamulców.
Aby zaprogramować regulator prędkości można skorzystać z karty programującej przeznaczonej do regulatorów RAY.
SUPER EZ przeznaczony jest dla początkujących (pod nadzorem doświadczonego pilota), zachwyci pilotów, którzy opanowali już model szkolny, taki jak nasz BETA 1400 - i tak naprawdę nie zawiedzie żadnego pilota rekreacyjnego. Nauczysz się, jak prawidłowo koordynować sterowanie modelem za pomocą steru kierunku, lotek i steru wysokości, a także będziesz cieszyć się podstawowymi akrobacjami lotniczymi, w tym lataniem na plecach! Będzie to doskonałe przygotowanie do lotów prawdziwymi modelami akrobacyjnymi - takimi jak nasz SCOUT.
Zestaw ARF zawiera:
Kompletny model z silnikiem bezszczotkowym, regulatorem prędkości i 4 serwomechanizmami, śmigłem 10x5" ze stożkiem, podwoziem głównym z duraluminium z kołami, arkuszem naklejek, instrukcją budowy.
Dane techniczne:
Rozpiętość [mm] | 1220 |
Długość [mm] | 1020 |
Waga [g] | 890 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 28.4 |
Funkcje kontrolowane | S,V,K(2),M |
Złożoność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P1 |
Sprzęt napędowy i zdalnie sterowany:
Zestaw ARF | |
Silnik | *CD3136-1050 |
Regulator | *prąd przemienny 20A |
Śmigło | *10x5 |
Bateria | G3 RAY 11,1 V 1300 mAh |
Serwo | *4x mikro 9g |
Zestaw zdalnie sterowany | min. 4 kanały |
*) Część zestawu ARF |
5 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .