Přijímač FGr4P pro FlySky Noble

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 49,74 €
Tymczasowo niedostępne
Kupić
Kupić
Producent: FlySky
Kod produktu: 82151-04
EAN: 4548565399253

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność

Opis produktu

FlySky - Přijímač FGr4P pro FlySky Noble - 82151-04

Čtyřkanálový přijímač FGr4P pro RC vysílače FlySky Noble pracující s protokolem AFHDS 3. Podpora výstupů RSSI, PWM, PPM, I.BUS, S.BUS, možnost on-line aktualizací. Vysílací frekvence: 2,4 GHz, pracovní napětí: 3,5–8,4 V, rozměry (D׊×V): 29×22×16,2 mm, délka antény: 150 mm, hmotnost: 8 g.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.