Stożek węglowy Extreme Flight (5,5")

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 2 418,95 € |
W magazynie
Piątek 01.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Poniedziałek 04.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw ARF samolotu specjalnego 3D akrobacyjnego o rozpiętości skrzydeł 3353 mm, przeznaczony do napędu silnikiem benzynowym 180 cm3 lub elektrycznym. Bardzo lekka konstrukcja, wiele części z włókna węglowego. Wersja V4 nie posiada zakrytego „tunelu” na amortyzatory, jest to wersja dla silników dwucylindrowych.
Modele akrobacyjne Extreme Flight są luźno oparte na prawdziwych samolotach, a projektant pozwolił sobie na wprowadzenie wielu modyfikacji, aby stworzyć model o unikalnym wyglądzie i osiągach lotu. Oznaczenie EXP nie ma nic wspólnego z rzeczywistym samolotem, ale jest skrótem od słów „Experimental Progressive”. Oznaczenie to zostało wybrane, ponieważ modele Extreme Flight wykorzystują kilka zaawansowanych koncepcji projektowych i aerodynamicznych.
Lekka konstrukcja, oparta na częściach z balsy i sklejki, wykorzystuje materiały kompozytowe z włókna węglowego i szkła w dużych ilościach – i w odpowiednich miejscach – aby uzyskać wysoką wytrzymałość i sztywność płatowca przy minimalnej wadze. Rezultatem jest solidny model zdolny do obsługi szerokiego zakresu obciążeń aerodynamicznych, a jednocześnie wystarczająco lekki, aby osiągnąć wysoką wydajność.
Idealnie natryskiwana laminowana osłona silnika i aerodynamiczne osłony kół, a także wybór wielu schematów kolorystycznych dla folii termotransferowej Ultracote (Oracover) o wysokiej widoczności, dają model, z którego będziesz dumny na lotnisku. Połączenie wszystkich tych nowoczesnych cech tworzy model, który przesuwa granice nowoczesnego latania akrobacyjnego. Modele Extreme Flight wyróżniają się we wszystkich trybach nowoczesnej akrobacji, w tym w wolnych akrobacjach 3D na małej wysokości, szybkich i agresywnych ekstremalnych akrobacjach oraz klasycznych precyzyjnych akrobacjach.
Wersja V4 Plus, oprócz znanej konstrukcji ze sklejki pokrytej tkaniną węglową, posiada również aluminiowy system szybkiego demontażu skrzydeł, kabiny i sterów wysokości. Oznacza to, że możesz złożyć model na lotnisku w ciągu kilku minut, bez użycia narzędzi.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części z kompozytowymi wzmocnieniami ze zdejmowaną laminowaną pokrywą silnika i zdejmowaną górną częścią kadłuba z kabiną zapewniającą doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym mocowaniu na skrzyniowym łożu ze sklejki.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki przesuwają się z boku na łącznik rurki węglowej) to również klasyczna konstrukcja z całkowicie balsową sztywną pokrywą. Lotki o dużej powierzchni mogą być sterowane albo przez dwie pary serwomechanizmów, albo przez dwie potrójne serwomechanizmy.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika zamontowane są na rurze węglowej. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym za pomocą krótkich prostych prętów.
Ster kierunku może być kontrolowany przez jedno lub dwa serwa standardowej wielkości umieszczone w ogonie, co jest wygodniejsze dla uzyskania prawidłowego położenia środka ciężkości przy użyciu standardowych amortyzatorów rozprężnych. Można również wybrać serwa sterowane linką umieszczone w kabinie (wygodniejsze dla uzyskania prawidłowego położenia środka ciężkości przy użyciu dostrojonych amortyzatorów). Cały model jest pokryty folią termokurczliwą Ultracote (jest to znak towarowy używany w USA dla dobrze znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędu potrzebny będzie dwucylindrowy silnik benzynowy o pojemności 180 cm3 (np. GP-178).
Do sterowania modelem wystarczy dziewięciokanałowy komputer RC, za pomocą którego można precyzyjnie regulować „sparowane” serwomechanizmy oraz programować wychylenia podwójne i wykładnicze, co jest niezbędne w lotach akrobacyjnych – zarówno klasycznych, jak i ekstremalnych 3D.
Do serwomechanizmów pasują serwa szybkie i bardzo mocne o standardowych rozmiarach - np. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW lub HSB-9381TH oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów .
Rozpiętość [mm] | 3175–3353 |
Długość [mm] | 3116 |
Waga [g] | 18 600 –20 000 |
Powierzchnia skrzydła [dm2] | 176,9–181,2 |
Funkcje kontrolowane | S, W (2), K (2), M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P4 |
33 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .