Podwozie 91" Extra 300 (V2) Carbon

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 281,85 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2312 mm, przeznaczony do napędu silnikiem benzynowym o pojemności 60–70 cm3 lub silnikiem elektrycznym. Bardzo lekka konstrukcja, wiele części z włókna węglowego.
Modele akrobacyjne Extreme Flight są luźno oparte na prawdziwych samolotach, a projektant pozwolił sobie na wprowadzenie wielu modyfikacji, aby stworzyć model o unikalnym wyglądzie i osiągach lotu. Oznaczenie EXP nie ma nic wspólnego z rzeczywistym samolotem, ale jest skrótem od słów „Experimental Progressive”. Oznaczenie to zostało wybrane, ponieważ modele Extreme Flight wykorzystują kilka zaawansowanych koncepcji projektowych i aerodynamicznych.
Lekka konstrukcja, oparta na częściach z balsy i sklejki, wykorzystuje materiały kompozytowe z włókna węglowego i szkła w dużych ilościach – i w odpowiednich miejscach – aby uzyskać wysoką wytrzymałość i sztywność płatowca przy minimalnej wadze. Rezultatem jest solidny model zdolny do obsługi szerokiego zakresu obciążeń aerodynamicznych, a jednocześnie wystarczająco lekki, aby osiągnąć wysoką wydajność.
Zestaw zawiera tuningowe winglety, czyli generatory sił bocznych (SFG), które zwiększają efektywny obszar boczny modelu, ułatwiając i ustabilizowując lot nożowy i inne zakręty, które zależą od „autorytetu” steru kierunku. Winglety te sprawiają również, że model jest bardziej stabilny podczas zakrętów o dużym kącie natarcia (harriers). Zdecydowanie zalecamy zainstalowanie ich w modelu i eksperymentowanie z nimi.
Idealnie natryskiwana laminowana osłona silnika i aerodynamiczne osłony kół, a także wybór wielu schematów kolorystycznych dla folii termotransferowej Ultracote (Oracover) o wysokiej widoczności, dają model, z którego będziesz dumny na lotnisku. Połączenie wszystkich tych nowoczesnych cech tworzy model, który przesuwa granice nowoczesnego latania akrobacyjnego. Modele Extreme Flight wyróżniają się we wszystkich trybach nowoczesnej akrobacji, w tym w wolnych akrobacjach 3D na małej wysokości, szybkich i agresywnych ekstremalnych akrobacjach oraz klasycznych precyzyjnych akrobacjach.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy z elementami ciętymi laserowo ze wzmocnieniami kompozytowymi, ze zdejmowaną laminowaną pokrywą silnika i zdejmowaną górną częścią kadłuba z kabiną, zapewniającą doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki wsuwają się z boku i są mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z solidną, całkowicie balsową osłoną. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 pary serwomechanizmów. Końcówki skrzydeł mogą być wyposażone w dołączone winglety.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika są nasuwane na rurę węglową. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym za pomocą krótkich prostych prętów. Ster kierunku jest sterowany przez napędy kablowe z serwomechanizmem zamontowanym w kabinie. Cały model jest pokryty folią termokurczliwą Ultracote (jest to znak towarowy używany w USA dla dobrze znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędzania modelu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 60–70 cm3 (np. GP-61, OS GT-60) lub silnik elektryczny prądu przemiennego o mocy 6 kW (np. Xpwr 60 cm3) z regulatorem prędkości co najmniej 160 A. Zasilanie akumulatorem LiPo 12S o pojemności 5000–6000 mAh i pojemności ładowania co najmniej 40C.
Do sterowania modelem wystarczy siedmiokanałowy komputerowy zestaw RC - możliwość precyzyjnej regulacji „parowanych” serwomechanizmów oraz zaprogramowania wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości jest niezbędna w lotach akrobacyjnych - zarówno tych klasycznych precyzyjnych, jak i ekstremalnie 3D.
Do serwomechanizmów pasują serwa szybkie i bardzo mocne o standardowych rozmiarach - np. Hitec HS-7950TH, D980TW lub HSB-9381TH oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2312 |
Długość [mm] | 2320 |
Waga [g] | 8400–8850 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 99,35 |
Funkcje kontrolowane | S, W (2), K (2), M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P4 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC:
DLA Akro | GP Akrobatyka | System operacyjny Acro | |
Silnik | ZA 58 | GP61 | System operacyjny GT60 |
Śmigło | LIS 22×10” | LIS 23×10” | LIS 22×10" |
Zbiornik (cm3) | 300–600 | ||
Serwa digi HV | 5× HS-7950TH, 1× D645MW (M) | ||
Serwa szerokonapięciowe | 5× D980TW, 1× D645MW (M) | ||
Serwa bezszczotkowe | 5× HSB-9381TH, 1× D645MW (M) | ||
Zestaw zdalnie sterowany | Min. 7 kanałów |
Zalecany napęd i wyposażenie RC dla samolotów elektrycznych:
Zabawa Xpwr Acro | Xpwr Akro Platyna | |
Silnik | Xpwr 60cc | Xpwr 60cc |
Regulator | FLYFUN-160A-HV-OPTO-V5 | Platinum Pro 160A-HV V4 – opto |
Bateria | 2× FOXY G2 22,2 V 5000 mAh | 2× FOXY G2 22,2 V 5000 mAh |
Śmigło | LIS 24×10E | LIS 24×10E |
Serwa digi HV | 5× HS-7950TH | |
Serwa szerokonapięciowe | 5× D980TW | |
Serwa bezszczotkowe | 5× HSB-9381TH | |
Zestaw zdalnie sterowany | Min. 7 kanałów |
33 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .