85" Slick 580 / Edge 540 Podwozie karbonowe

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 168,95 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2210 mm, przeznaczony do napędu silnikiem benzynowym o pojemności 50–60 cm3 lub silnikiem elektrycznym. Bardzo lekka konstrukcja, wiele części z włókna węglowego.
Modele akrobacyjne Extreme Flight są luźno oparte na prawdziwych samolotach, a projektant pozwolił sobie na wprowadzenie szeregu modyfikacji, aby stworzyć model o unikalnym wyglądzie i osiągach lotu. Lekka konstrukcja, oparta na częściach z balsy i sklejki, wykorzystuje hojnie materiały kompozytowe z włókna węglowego i szkła - i we właściwych miejscach - aby uzyskać wysoką wytrzymałość i sztywność płatowca przy minimalnej wadze. Rezultatem jest solidny model zdolny do obsługi szerokiego zakresu obciążeń aerodynamicznych, ale wystarczająco lekki, aby osiągnąć wysoką wydajność.
Zestaw zawiera tuningowe winglety, czyli generatory sił bocznych (SFG), które zwiększają efektywny obszar boczny modelu, ułatwiając i ustabilizowując lot nożowy i inne zakręty, które zależą od „autorytetu” steru kierunku. Winglety te sprawiają również, że model jest bardziej stabilny podczas zakrętów o dużym kącie natarcia (harriers). Zdecydowanie zalecamy zainstalowanie ich w modelu i eksperymentowanie z nimi.
Idealnie natryskiwana laminowana osłona silnika i aerodynamiczne osłony kół, a także wybór wielu schematów kolorystycznych dla folii termotransferowej Ultracote (Oracover) o wysokiej widoczności, dają model, z którego będziesz dumny na lotnisku. Połączenie wszystkich tych nowoczesnych cech tworzy model, który przesuwa granice nowoczesnego latania akrobacyjnego. Modele Extreme Flight wyróżniają się we wszystkich trybach nowoczesnej akrobacji, w tym w wolnych akrobacjach 3D na małej wysokości, szybkich i agresywnych ekstremalnych akrobacjach oraz klasycznych precyzyjnych akrobacjach.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części z kompozytowymi wzmocnieniami ze zdejmowaną laminowaną pokrywą silnika i zdejmowaną górną częścią kadłuba z kabiną zapewniającą doskonały dostęp do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym zespole na skrzyniowym łożu ze sklejki. Na spodzie kadłuba przygotowano tunel do ewentualnego montażu dostrojonego tłumika wydechu.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki przesuwają się z boku na łącznik rurki węglowej i są zabezpieczone systemem szybkiego zwalniania drugiej generacji) to również klasyczna konstrukcja z solidną, całkowicie balsową osłoną. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 pary serwomechanizmów. Końcówki skrzydeł można wyposażyć w dołączone winglety.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika są nasuwane na rurę węglową. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym za pomocą krótkich prostych prętów. Ster kierunku jest sterowany przez napędy kablowe z serwomechanizmem zamontowanym w kabinie. Cały model jest pokryty folią termokurczliwą Ultracote (jest to znak towarowy używany w USA dla dobrze znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędzania modelu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 50–60 cm3 (np. GP-61, OS GT-60) lub silnik elektryczny prądu przemiennego o mocy 4 kW (np. Xpwr 40 cm3) z regulatorem prędkości co najmniej 120 A. Zasilanie z akumulatora LiPo 12S o pojemności 4500–5000 mAh i pojemności ładowania co najmniej 40C.
Do sterowania modelem wystarczy siedmiokanałowy komputerowy zestaw RC - możliwość precyzyjnej regulacji „parowanych” serwomechanizmów oraz zaprogramowania wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości jest niezbędna w lotach akrobacyjnych - zarówno tych klasycznych precyzyjnych, jak i ekstremalnie 3D.
Do serwomechanizmów pasują serwa szybkie i bardzo mocne o standardowych rozmiarach - np. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW lub HSB-9381TH oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2210 |
Długość [mm] | 2173 |
Waga [g] | 7700 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 87,5 |
33 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .