Kavan GO-1070MG BB Brushless HiVolt DIGITAL serwo

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 168,95 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Zestaw specjalny do akrobacji ARF 3D o rozpiętości skrzydeł 2160 mm, przeznaczony do napędu silnikiem spalinowym o pojemności 50–61 cm3 lub bezszczotkowym silnikiem elektrycznym. Bardzo lekka konstrukcja, wiele części z włókna węglowego.
Modele akrobacyjne Extreme Flight są luźno oparte na prawdziwych samolotach, a projektant pozwolił sobie na wprowadzenie wielu modyfikacji, aby stworzyć model o unikalnym wyglądzie i osiągach lotu. Oznaczenie EXP nie ma nic wspólnego z rzeczywistym samolotem, ale jest skrótem od słów „Experimental Progressive”. Oznaczenie to zostało wybrane, ponieważ modele Extreme Flight wykorzystują kilka zaawansowanych koncepcji projektowych i aerodynamicznych.
Lekka konstrukcja, oparta na częściach z balsy i sklejki, wykorzystuje materiały kompozytowe z włókna węglowego i szkła w dużych ilościach – i w odpowiednich miejscach – aby uzyskać wysoką wytrzymałość i sztywność płatowca przy minimalnej wadze. Rezultatem jest solidny model zdolny do obsługi szerokiego zakresu obciążeń aerodynamicznych, a jednocześnie wystarczająco lekki, aby osiągnąć wysoką wydajność.
Zestaw zawiera tuningowe winglety, czyli generatory sił bocznych (SFG), które zwiększają efektywny obszar boczny modelu, ułatwiając i ustabilizowując lot nożowy i inne zakręty, które zależą od „autorytetu” steru kierunku. Winglety te sprawiają również, że model jest bardziej stabilny podczas zakrętów o dużym kącie natarcia (harriers). Zdecydowanie zalecamy zainstalowanie ich w modelu i eksperymentowanie z nimi.
Idealnie natryskiwana laminowana osłona silnika i aerodynamiczne osłony kół, a także wybór wielu schematów kolorystycznych dla folii termotransferowej Ultracote (Oracover) o wysokiej widoczności, dają model, z którego będziesz dumny na lotnisku. Połączenie wszystkich tych nowoczesnych cech tworzy model, który przesuwa granice nowoczesnego latania akrobacyjnego. Modele Extreme Flight wyróżniają się we wszystkich trybach nowoczesnej akrobacji, w tym w wolnych akrobacjach 3D na małej wysokości, szybkich i agresywnych ekstremalnych akrobacjach oraz klasycznych precyzyjnych akrobacjach.
Kadłub modelu to klasyczna konstrukcja ze sklejki i balsy wycinanych laserowo części z kompozytowymi wzmocnieniami ze zdejmowaną laminowaną pokrywą silnika i zdejmowanym górnym kadłubem z kabiną (z systemem szybkiego zwalniania) dla idealnego dostępu do układu napędowego i wyposażenia RC. Silnik jest zamontowany w tylnym mocowaniu na skrzyniowym łożu ze sklejki.
Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (połówki wsuwają się z boku i są zabezpieczone systemem szybkiego zwalniania) to również klasyczna konstrukcja z solidnym pokryciem z balsy. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 niezależne serwomechanizmy. Końcówki skrzydeł mogą być wyposażone w dołączone winglety.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a połówki statecznika są nasuwane na rurę węglową i zabezpieczane systemem szybkiego zwalniania. Połówki steru wysokości są sterowane przez serwomechanizmy, które są zamontowane w stateczniku poziomym, za pomocą krótkich prętów. Ster kierunku jest sterowany w ten sam sposób lub za pomocą napędów kablowych za pośrednictwem serwomechanizmu umieszczonego w kabinie. Cały model jest pokryty folią termokurczliwą Ultracote (jest to znak towarowy używany w USA dla dobrze znanych folii Oracover).
Podwozie jest typu ostrogowego z głównymi goleniami wykonanymi z włókna węglowego, kołami z laminowanymi osłonami i ostrogą drucianą z konsolą wykonaną z włókna węglowego, połączoną ze sterem kierunku.
Do napędzania modelu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 50–60 cm3 (np. GP-61, OS GT-60) lub alternatywnie silnik elektryczny AC o mocy 4 kW (np. Xpwr 40 cm3) z regulatorem prędkości co najmniej 120 A. Zasilanie z akumulatora LiPo 12S 4500–5000 mAh o pojemności ładowania co najmniej 40 C.
Do sterowania modelem wystarczy siedmiokanałowy komputerowy zestaw RC - możliwość precyzyjnej regulacji par serwomechanizmów oraz zaprogramowania wychylenia podwójnego i wykładniczego o odpowiedniej wielkości jest niezbędna w lotach akrobacyjnych - zarówno klasycznych, jak i ekstremalnych 3D.
Do serwomechanizmów będą pasować szybkie i bardzo mocne serwa o standardowych rozmiarach - np. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW, HSB-9381TH lub Savöx SB-2290SG oraz jedno standardowe serwo do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywa silnika pokryta laminatem natryskowym, komplet akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcja.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2160 |
Długość [mm] | 2120 |
Waga [g] | 7500–8000 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 82,8 |
32 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .