1:8 RC8B4.1 Team (zestaw)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 705,60 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: Associated
Kod produktu: AE80949
EAN: 0784695809499

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność

Opis produktu

Associated - 1:8 RC8B4.1 Team (zestaw) - AE80949

Zestaw najwyższej jakości podwozia samochodu wyścigowego w skali 1:8, przeznaczonego do napędu silnikiem spalinowym.

RC8B4, który wygrał Mistrzostwa Świata IFMAR w 2022 r., nadchodzi z kolejną ewolucją. Deweloperzy Team Associated starali się obniżyć środek ciężkości i ciężar, aby poprawić prowadzenie na nieutwardzonych torach zewnętrznych. W rezultacie nowa konstrukcja podwozia RC8B4.1 RWB ma sztywniejszy profil ścięty, co zapewnia przewidywalne zachowanie przy dużej prędkości, umożliwiając łagodniejsze ustawienia amortyzatorów.

Zawieszenie zostało przeprojektowane z nowymi przednimi i tylnymi amortyzatorami z niskim środkiem ciężkości i krótszymi amortyzatorami, wraz z nowymi tylnymi ramionami z trzema otworami, które umożliwiają zastosowanie bardziej miękkich amortyzatorów i sprężyn. Nowe tylne wahacze o szerokiej podstawie są dostępne w trzech stałych wysokościach osi i wykorzystują 3-milimetrowe wieże piast z włókna węglowego, które umożliwiają kilka różnych opcji geometrii.

Wreszcie, buggy jest wyposażony w uniwersalne półosie napędowe o średnicy 92 mm, przekładnie stożkowe 44/13 i tłoczoną przekładnię główną 46T, co zapewnia maksymalną przyczepność i płynne przenoszenie mocy na nierównych trasach na zewnątrz.

Cechy:

  • Nowa podłoga i osłony boczne modelu RC8B4.1 RWB ze zwężanym kształtem podwozia zapewniają większą sztywność i przewidywalność.
  • Nowe aluminiowe amortyzatory przednie i tylne z nisko położonym środkiem ciężkości i zmniejszoną masą.
  • Nowe amortyzatory przednie i tylne o średnicy 16 mm obniżają środek ciężkości i zmniejszają masę.
  • Nowe 6-otworowe frezowane tłoki amortyzatorów z przodu o średnicy 1,4 mm i z tyłu o średnicy 1,5 mm, wraz z uszczelkami pokryw amortyzatorów.
  • Nowe 3-otworowe tylne wahacze zawieszenia i udoskonalona geometria tylnego stabilizatora dla gładkich i nierównych tras.
  • Nowa, wytrzymała konstrukcja tylnego drążka z szeroką podstawą i regulowanymi wieżami z włókna węglowego o grubości 3 mm.
  • Nowe, niebieskie, aluminiowe mocowania przedniego wahacza zapewniają większą trwałość.
  • Nowy przedni zderzak RC8B4.1 o profilu zoptymalizowanym pod kątem jazdy po nierównych torach.
  • Nowo frezowana przekładnia główna 47T.
  • Zestaw kół zębatych 13-44.
  • Uniwersalne półosie 92 mm z półosiami napędowymi 17 mm.
  • Zmodernizowane wahacze wykonane z materiału Soft Blend zapewniającego maksymalną wytrzymałość w zimnych warunkach.
  • Nowe aluminiowe ramiona bloku kierowniczego +1 zapewniające precyzyjniejsze kierowanie w warunkach słabej przyczepności.

Funkcje z poprzednich wersji:

  • Innowacyjna geometria przedniego zawieszenia z przegubami kulowymi poprawia równowagę układu kierowniczego i gwarantuje przewidywalne prowadzenie w każdych warunkach.
  • Bloki kierownicze RC8B4 8-biegowe uzupełniono o szersze górne punkty obrotu wahaczy, co zapewnia większą stabilność i spójność sterowania w całym zakresie skrętu.
  • Przekładnie RC8B4 są wykonane z najnowszego twardego materiału stosowanego w RC8T4: Przednie koło zębate to zębatka o kącie skosu 3,5°, aby wyprostować środkowy wał napędowy, zwiększyć wydajność układu napędowego i zmniejszyć wibracje. Oba koła zębate mają duże łożyska, łożyska kołnierzowe 6×13×5 mm wydłużają żywotność łożysk i kół zębatych.
  • Najnowsza wersja zbiornika paliwa RC8B4 z elastycznym gumowym ściągaczem pokrywy i udoskonaloną sprężyną zapewniającą lepsze uszczelnienie między pokrywą a zbiornikiem.
  • Tylny amortyzator podwozia RC8B4 wyróżnia się kilkoma cechami konstrukcyjnymi i możliwościami elastyczności: amortyzator tylny jest zamontowany centralnie do skrzyni biegów i ma dwa miejsca na śruby przechodzące przez podwozie, umożliwiające regulację elastyczności.
  • Przednie górne ramiona zawieszenia RC8B4 są wykonane z miękkiego materiału. Pakiet obejmuje opcjonalną formowaną wkładkę „skrzydła” w celu zwiększenia docisku czołowego.
  • Przednie dolne wahacze RC8B4 są wykonane z miękkiego materiału. Udoskonalona konstrukcja dla zwiększonej trwałości. Nowe zakrzywione, jednoczęściowe łączniki stabilizatora są montowane równo z drążkami za pomocą sworznia BHCS zamiast sworznia amortyzatora, co ułatwia montaż. Opcjonalne wkładki montuje się tylko do górnej sekcji.
  • Tylne mocowanie skrzydła RC8B4 ma regulowane podkładki kąta skrzydła, co znacznie zwiększa wytrzymałość, aerodynamiczny kształt i większy zakres regulacji położenia amortyzatora. Dwie opcje regulacji wysokości skrzydła na tylnych rogach amortyzatora.
  • Tylne skrzydło modelu RC8B4 ma więcej pionowych szczelin dla zwiększenia stabilności podczas jazdy na wprost, wyższą krawędź spływu dla zwiększenia docisku, zwiększoną wytrzymałość w różnych obszarach w celu zmniejszenia zmęczenia przy zginaniu oraz wgłębienia z tyłu służące jako szablon do wiercenia otworów.
  • Ramiona kierownicze RC8B4 z centralną sekcją układu kierowniczego zamontowaną u góry, co zapewnia więcej miejsca wokół skrzyni biegów.
  • Konsola środkowa RC8B4 wykonana z aluminium, zaprojektowana z udoskonaloną geometrią przodu, jest lekka i wytrzymała.
  • Nakrętki ramienia kierowniczego RC8B4 są dłuższe, co pozwala zmniejszyć opór środkowej części układu kierowniczego podczas zginania.
  • Drążek serwa kierowniczego RC8B4 został wyposażony w nowe, wytrzymałe stalowe złącze gwintowane.
  • Niebieskie aluminiowe wsporniki wahaczy RC8B4 A i B mają kształt dopasowany do płyty podwozia.
  • Przednia płyta górna z włókna węglowego RC8B4e centralizuje przednią kolumnę podwozia, aby zrównoważyć ugięcie we wszystkich kierunkach.
  • Przednie wzmocnienie podwozia RC8B4 ma taką samą długość jak „krótka” wersja stosowana w starszym podwoziu, co zapewnia idealną elastyczność przodu.
  • Przedni słupek nadwozia RC8B4 jest osadzony w przedniej płycie górnej i jest łatwy w montażu dzięki swojej dwustronnej konstrukcji.
  • Konstrukcja misek sprężyn i gwintów osi amortyzatora RC8B4 jest wyposażona w śrubę blokującą, która utrzymuje miseczki na miejscu podczas uderzenia.
  • Stalowe słupki amortyzatora RC8B4.
  • W całym buggy zastosowano śruby SHCS o niskim profilu i dużej średnicy, zastępując tradycyjny system śrub i podkładek. Są one stosowane na mocowaniu serwa i tylnym słupku nadwozia.
  • Nowy uchwyt i sprężyna wydechu.
  • Nowe wzmocnienie obudowy elektroniki wykonane z włókna węglowego ze zmodyfikowaną pozycją serwa.
  • Tylna oś 93,5 mm i przednia oś 104 mm ze sworzniami 3×14 mm zwiększają wydajność układu napędowego.
  • Dwuczęściowy tylny słupek nadwozia RC8B4 wyposażony jest w gumową przelotkę, która zapewnia pewną elastyczność i wydłuża żywotność nadwozia.
  • Złącza RC8B4 charakteryzują się ulepszonym gwintem, rowkowanym obszarem ułatwiającym dostęp do klucza oraz są wykonane z tego samego trwałego materiału co nasze złącza 1:10.
  • Standardowe rozmiary sześciokątów w kołach to +0 mm z przodu i z tyłu.
  • Standardowe wymiary stabilizatora wynoszą 2,2 mm z przodu i 2,5 mm z tyłu.
  • Nadwozie RC8B4 Mu (wymawiane miu) z dodanymi liniami RWB. Obejmuje trzy różne style nosa podwozia: tradycyjny stożek nosa, skrzydło średnio-wysokie i skrzydło wysokie.
  • Przekładnia 44T i zębatka 13T w przednim i tylnym mechanizmie różnicowym.
  • Skrzynka na akumulator i odbiorniki RC8B3.2 z wyjmowanym uchwytem transpondera.
  • Dzielone łożysko mechanizmu różnicowego RC8B3.2 z aluminiową płytą środkową.
  • Amortyzatory 16 mm wyposażone w białe sprężyny przednie (9,25 obrotów) i różowe sprężyny tylne (12,0 obrotów), membrany emulsyjne, kombinowane korki odpowietrzające/emulsyjne oraz niebieskie aluminiowe pierścienie gwintowane do regulacji napięcia wstępnego sprężyny.
  • Wąskie wsporniki ramion C i D RC8B3.2.
  • Czteroszczękowe sprzęgło aluminiowe z dwoma szczękami kompozytowymi i dwoma aluminiowymi, dwiema sprężynami o grubości 0,95 mm i dwiema o grubości 1,0 mm oraz stalowym bębnem sprzęgłowym 13T.

Uwaga: Model nie zawiera przepustnicy, serwomechanizmów hamulcowych i kierowniczych, silnika spalinowego, odbiornika, akumulatora odbiornika NiMH lub 2S LiPo, opon i felg. Nadwozie jest niepomalowane.

Części zamienne i powiązane produkty

61 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.