Zapytanie o produkt
AJ Aircraft Raven SLE 2,69 m ARF (żółto/czarny)
Kod produktu: AJ0010YB
Ustaw monitorowanie dostępności
AJ Aircraft Raven SLE 2,69 m ARF (żółto/czarny)
Kod produktu: AJ0010YB
AJ Aircraft Raven SLE 2,69 m ARF (żółto/czarny)
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 773,79 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
AJ Aircraft - AJ Aircraft Raven SLE 2,69 m ARF (żółto/czarny) - AJ0010YB
Zestaw ARF samolotu specjalnego 3D akrobacyjnego o rozpiętości skrzydeł 2693 mm. Model jest zaprojektowany do napędzania silnikiem benzynowym o pojemności 100–130 cm3. Bardzo lekka konstrukcja wykonana z części wzmocnionych kevlarem i węglem, wiele elementów węglowych.
Model przeznaczony jest dla doświadczonych pilotów do klasycznych i ekstremalnych akrobacji 3D. Kadłub modelu ma klasyczną konstrukcję wykonaną ze sklejki i balsy, wycinanych laserowo części, z wyjmowaną laminowaną pokrywą silnika i wyjmowaną górną częścią kadłuba z kabiną, co zapewnia doskonały dostęp do wyposażenia RC.
Silnik jest zamontowany w tylnym zespole na skrzyniowym łożu ze sklejki. Pod kadłubem przygotowano tunel do ewentualnego zamontowania dostrojonego tłumika wydechu. Dwuczęściowe skrzydło o symetrycznym profilu (obie połówki skrzydła są wsuwane z boku na łącznik rurki węglowej i mocowane śrubami) to również klasyczna konstrukcja z solidną osłoną wykonaną w całości z balsy. Lotki o dużej powierzchni są sterowane przez 2 pary serwomechanizmów.
Powierzchnie ogonowe są lekkie, całkowicie wykonane z balsy, VOP jest dwuczęściowy, a obie połowy statecznika są przesuwane na rurę węglową. Połówki steru wysokości są kontrolowane przez serwomechanizmy zamontowane w stateczniku poziomym za pomocą krótkich i prostych prętów.
Ster jest sterowany za pomocą napędu kablowego. Cały model jest pokryty folią termokurczliwą ULTRACOTE, która jest znakiem towarowym używanym w USA dla znanych folii Oracover. Podwozie typu ostroga składa się z głównych nóg z włókna węglowego, kół z laminowanymi osłonami i ostrogi drucianej z konsolą z włókna węglowego połączoną ze sterem.
Do napędu potrzebny będzie silnik benzynowy o pojemności 100-130 cm3 (np. GP-123). Do sterowania modelem wystarczy przynajmniej 9-kanałowy komputerowy zestaw RC, który umożliwia precyzyjną regulację sparowanych serwomechanizmów i programowanie podwójnych i wykładniczych odchyleń o odpowiedniej wielkości.
Serwa będą pasować do szybkich i bardzo mocnych serw standardowego rozmiaru (np. Futaba S9177SV, Hitec HS-7950TH, D980TW lub HSB-9381TH) oraz 1 standardowego serwa do sterowania przepustnicą.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera kadłub, skrzydła i ogon pokryte folią termokurczliwą, pokrywę silnika pokrytą laminatem natryskowym, zestaw akcesoriów, podwozie z włókna węglowego, ostrogi, koła i instrukcję.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Informacje techniczne
Rozpiętość [mm] | 2693 |
Długość [mm] | 2540 |
Waga [g] | 12 250 – 12 700 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 135,2 |
Funkcje kontrolowane | S, S (2), W (2), K (4), M |
Trudność konstrukcji | S2, S3 |
Trudność pilotażu | P4 |