Wał AXI 2814 V2 Długi

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 94,72 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieSolidny silnik bezszczotkowy z obrotową obudową i magnesami neodymowymi. Hartowany wał o średnicy 5 mm ułożyskowany jest w trzech łożyskach kulkowych. Taka konstrukcja zapewnia silnikowi dużą wytrzymałość mechaniczną i długą żywotność. Nadają się do jazdy modelami klasy 500 - 600 o wadze do 1900 g.
Nowa generacja silników AXI V2 charakteryzuje się większą wydajnością dzięki zaawansowanej konstrukcji, która w połączeniu ze zintegrowanym systemem chłodzenia wykorzystującym efekt turbiny przepływu powietrza, utrzymuje uzwojenia silnika chłodniejsze nawet o 20%. Specjalna wersja „Long” wyposażona jest w wydłużony stożkowy przód, co ułatwia montaż w kadłubach szybowców o małej średnicy nosa.
Solidne i niezawodne silniki prądu przemiennego o dużej mocy serii AXI 2814/xx V2 z obrotową obudową i magnesami neodymowymi posiadają utwardzony wał o średnicy 5 mm, zamontowany na dwóch łożyskach kulkowych, co gwarantuje bardzo dobrą stabilność mechaniczną zarówno w montażu normalnym, jak i odwróconym. Wirniki silników serii AXI 2814/xx V2 wyważane są na najnowocześniejszym urządzeniu do wyważania dynamicznego renomowanej firmy Schenck. Wysokiej jakości japońskie łożyska dostarczane do silników serii V2 charakteryzują się dłuższą żywotnością i cichą pracą.
Silniki serii AXI 2814/xx V2, dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu, nadają się do bezpośredniego napędu dużych śmigieł bez konieczności stosowania przekładni, co zapewnia bardzo dobrą sprawność całego napędu.
System oznaczeń silników AXI xxYY/zz
xx - średnica stojana w mm
YY - długość stojana w mm
zz - liczba wątków
Pakiet zawiera:
Silnik bezszczotkowy AXI 2814/20 V2 Długi z kablami, instrukcją.
Montaż silnika
AXI 2814/20 V2 Long przeznaczony jest przede wszystkim do montażu przedniego, ale po zakupieniu odpowiedniego zestawu można go również stosować do montażu tylnego. W przypadku montażu z przodu, za przednią częścią silnika, należy użyć czterech śrub M3, które wchodzą w przednią część silnika na głębokość 4–5 mm. Grodzię silnika należy wykonać ze sklejki lotniczej o grubości 4 mm. AXI 2814/20 V2 Long to bezszczotkowy silnik przeznaczony do zasilania modeli o masie lotnej do 1900 g. Jest zasilany z akumulatora litowo-polimerowego trzy- lub czterokomorowego. Doskonale nadaje się do lekkich szybowców termicznych o długości do 2500 mm - modeli przystosowanych do śmigieł o dużej średnicy i małej prędkości.
Dane techniczne
Zasilanie ogniw LiXX: 2 - 4
Prędkość na wolt: 840 obr./min/V
Ilość wątków: 20
Rezystancja wewnętrzna: 145 mOhm
Prąd bez obciążenia: 700 mA
Maksymalna wydajność: 85%
Prąd przy maksymalnej sprawności (η > 75%): 8 - 17 A
Maksymalny prąd szczytowy (60 s): 26 A
Maksymalna moc: 355W
Średnica: 35 mm
Długość: 45 mm
Średnica wału: 5 mm
Waga: 115g
Liczba biegunów: 14
Czas: 15 - 25°
Regulator: 30 - 40 A
Szybowiec o wadze do: 1900 g
Zalecane śmigło: 2S: 13 x 8", 3S: 11 x 7", 12 x 5", 12 x 6", 12 x 6,5"
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .