Kątownik nierdzewny ZONA 3×4"

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Nademlejnská - eshop | 1 szt |
Wtorek 17.06. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePierwszy samolot DH.60 Moth napędzany silnikiem ADC Cirrus wzbił się w powietrze w 1925 roku. Maszyny DeHavillanda od razu odniosły sukces i zapoczątkowały wspaniałą tradycję samolotów szkoleniowych, sportowych i akrobacyjnych, noszących nazwę Moth uzupełnioną o oznaczenie silnika. Pierwsze samoloty DH.60 były znane jako Cirrus Moth; W 1928 roku rozpoczęto produkcję ulepszonej wersji samolotu DH.60G Gypsy Moth, napędzanej silnikiem deHavilland Gypsy I. Samolot DH.60 zyskał sławę dzięki licznym długodystansowym lotom, takim jak 11 000-milowa podróż Amy Johnson do Australii – jej ćmę G-AAAH o imieniu Jason można zobaczyć w Muzeum Nauki w Londynie.
Zestaw amerykańskiej firmy DUMAS Aircraft stanowi idealną maszynę dla modelarzy, którzy mają już przynajmniej podstawowe doświadczenie w budowie małych modeli napędzanych gumkami (jako pierwszemu modelowi chcącemu zdobyć podstawowe doświadczenie w klasycznej konstrukcji, polecamy zbudowanie na początek np. któregoś z kabinowych górnopłatów firm Guillow's lub HERR). Poprawisz swoje umiejętności w budowaniu „malowidła” kadłuba i szkieletu skrzydeł, oklejaniu papierem i malowaniu, przygotowywaniu i obróbce pakietu gumowego, lataniu - po prostu we wszystkich tych wspaniałych umiejętnościach klasycznego modelarstwa. Biorąc pod uwagę rozmiar modelu i złożoność szablonu, budowa jest dość pracochłonna, ale dzięki wysoce obrobionym, wycinanym laserowo częściom, wszystko idzie jak w zegarku.
Zestaw do samodzielnego montażu, półskalowego modelu brytyjskiego dwupłatowca szkoleniowego, przeznaczonego do lotu swobodnego, zaprojektowanego do napędzania za pomocą gumowej boi. Model jest klasyczną konstrukcją całkowicie wykonaną z balsy, z drewnianymi częściami ciętymi laserowo i plastikowymi częściami wykonanymi metodą formowania wtryskowego. Kadłub skonstruowano przy użyciu standardowej technologii mini-modelarstwa - najpierw montuje się panele boczne z pasów balsy, które następnie łączy się za pomocą półgrodzi i poprzeczek, tworząc kratownicową ramę. Efektem jest zaokrąglony kształt, który uzyskasz po sklejeniu większej liczby cienkich podłużnych prętów. Skrzydła mają klasyczną konstrukcję belek i żeber, powierzchnie usterzenia wykonane są z pasów balsy i elementów ciętych laserowo.
Gipsy Moth nadaje się również doskonale do przebudowy na model RC - jest już wystarczająco duży, aby udźwignąć dość powszechny obecnie miniaturowy sprzęt RC z serwomechanizmami 4-5g.
Zestaw zawiera:
Części wycinane laserowo z balsy, belki z balsy, plastikowe śmigło z wałem i głowicą, gumka recepturka (gumowa do zawodów FAI TAN II), koła, stalowa linka do podwozia i innych małych części, kolorowy papier osłaniający, arkusz naklejek, plan budowy.
\r\nRozpiętość [mm] | 762 |
Funkcje kontrolowane | Nic |
Złożoność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P0 |
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .