Futaba 7XC z odbiornikiem R334SBS

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 697,18 €
W magazynie
Piątek 01.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Poniedziałek 04.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Futaba
Kod produktu: FUT5003129
EAN: 4513886031007

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Futaba - Futaba 7XC z odbiornikiem R334SBS - FUT5003129

Najwyższej klasy siedmiokanałowy komputerowy zestaw Futaba RC z kontrolerami drążkowymi wykorzystujący system transmisji T-FHSS SR 2,4 GHz z superszybką reakcją dla konkurencyjnych i zaawansowanych modeli samochodów rekreacyjnych i łodzi. Jest przeznaczony dla kierowców i sterników, którzy potrzebują oprogramowania nadajnika kierownicy do swoich modeli, ale wolą kontrolery drążkowe. Ekran dotykowy HVGA, kontrolery drążkowe, 6 trymerów cyfrowych, 6 przełączników, 1 pokrętło, pamięć na 40 modeli + karta SD, zaawansowane ustawienia programów funkcji i miksów dla samochodów, gąsienic, czołgów. Nadajnik jest dostarczany z odbiornikiem R334SBS (T-FHSS SR/T-FHSS z telemetrią).

Nadajnik można przełączać na tryby transmisji z telemetrią T-FHSS lub bez telemetrii FASST-C2 i S-FHSS, co pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu odbiorników T-FHSS i S-FHSS do samochodów i łodzi RC. Dzięki odbiornikowi R334SBS T-FHSS SR/T-FHSS dołączonemu do zestawu masz 4 kanały PWM dla klasycznych serwomechanizmów, a w trybie T-FHSS możliwość przesyłania telemetrii z czujników podłączonych do gniazda S.BUS2.

Nadajnik T7XC ma klasyczny design z uchwytem, który idealnie leży w dłoni i jest wyposażony w dźwignie sterujące i przepustnicy, spust przepustnicy, dwa przełączniki dźwigniowe, cztery przełączniki przyciskowe, jedno pokrętło i sześć cyfrowych trymerów. Programowanie odbywa się za pomocą pary przycisków i dużego, podświetlanego kolorowego ekranu dotykowego LCD, co ułatwia nawigację w intuicyjnym menu.

T7XC ma pamięć na 40 modeli, którą można bezstopniowo rozszerzać za pomocą karty microSD, oraz szeroką gamę zaawansowanych funkcji programowych dla popularnych i specjalnych modeli samochodów, takich jak niezależne sterowanie i napęd (z 2 kontrolerami) przednich i tylnych kół w modelach gąsienicowych, hamulce dwuobwodowe w dużych modelach w skali 1:5, żyroskop do driftu, ABS, kontrola trakcji, miks do czołgów itp.

Do obsługi nadajnika potrzebne będą 4 baterie alkaliczne AA lub baterie NiMH przechowywane w uchwycie dołączonym do nadajnika, albo akumulator NiMH lub LiFe 2S o pojemności 4–5 ogniw.

Układ przeniesienia napędu T-FHSS SR

System transmisji o super szybkiej reakcji wymaga użycia cyfrowych serwomechanizmów Futaba w trybie SR. Nie pozwala na transmisję telemetrii.

Układ przeniesienia napędu T-FHSS

Ten system transmisji pozwala na przesyłanie danych telemetrycznych z czujników podłączonych do gniazda S.BUS2 w odbiorniku. UWAGA: Nadajnik nie jest kompatybilny z odbiornikami T-FHSS Air przeznaczonymi do modeli latających.

Układ przeniesienia napędu S-FHSS

System transmisji S-FHSS w trybie normalnym umożliwia wykorzystanie 5 lub więcej kanałów nadawczych z odbiornikami „antenowymi” R2008SB (wszystkie 7 kanałów) i R2006GS (maks. 6 kanałów).

System transmisji T-FHSS/S-FHSS, tryb Normal/High Speed

Tryb normalny pozwala na użycie dowolnego serwomechanizmu lub urządzenia RC, ponieważ okres powtarzania sygnału serwomechanizmu wynosi 13,6 ms (częstotliwość powtarzania 73,5 Hz). Tryb High Speed może używać tylko serwomechanizmów cyfrowych, w tym serii BLS i większości innych urządzeń, takich jak regulatory prędkości silników prądu przemiennego. Okres powtarzania sygnału serwomechanizmu wynosi 6,8 ms (częstotliwość powtarzania 147 Hz).

Funkcjonować:

  • układ napędowy T-FHSS SR (bez telemetrii), T-FHSS-2.4GH z telemetrią, S-FHSS (bez telemetrii) i FASST-C2 dla samochodów RC;
  • 7 kanałów proporcjonalnych (S-FHSS w trybie Normal), 4 kanały proporcjonalne w systemach transmisji T-FHSS SR, T-FHSS, S-FHSS (tryb High Speed) i FASST-C2;
  • sterowanie za pomocą joysticka z regulowaną neutralizacją i regulowanym kierunkiem ruchu osi;
  • Dźwignia przepustnicy z regulowaną neutralizacją, regulowanym kierunkiem osi i mechanicznie regulowaną pozycją neutralną i zakresem ruchu do przodu i do tyłu. Można ją również zmodyfikować, aby miała mechaniczną blokadę kroku (jak w samolocie);
  • 2 przełączniki kołyskowe (przypisywalne);
  • 3 przełączniki przyciskowe (możliwość przypisania);
  • 1 przełącznik obrotowy/przyciskowy (możliwy do przypisania);
  • 6 cyfrowych trymerów (można je przypisać);
  • Gniazdo słuchawkowe 3,5 mm (wyjście głosu telemetrycznego);
  • Gniazdo karty microSD;
  • Gniazdo ładowania.

Funkcje programu

  • pamięć na 40 modeli z możliwością kopiowania, resetowania i ustawiania 10-znakowej nazwy modelu;
  • rozszerzenie pamięci za pomocą karty microSD;
  • wybór systemu transmisji: T-FHSS SR, T-FHSS, S-FHSS (tryb normalny lub wysokiej prędkości), FASST-C2;
  • 2 tryby jazdy dla każdego modelu (2 przełączalne zestawy ustawień);
  • ustawianie wielkości odchyleń dla wszystkich kanałów;
  • ograniczenie wychylenia serwomechanizmu (ograniczenie maksymalnego zakresu wychylenia przy stosowaniu mikserów);
  • odwrócenie kierunku odchyleń dla wszystkich kanałów;
  • subtrimsy dla wszystkich kanałów;
  • wykładniczy przebieg wychylenia układu kierowniczego i przepustnicy;
  • krzywa wykładnicza odchyleń gazu lub 9-punktowa krzywa gazowa;
  • prędkość serwa sterującego i przepustnicy;
  • podwójne odchylenie kierownicy;
  • skokowe przyspieszenie;
  • monitor serwomechanizmu (do szybkiej kontroli ruchu serwomechanizmu, szczególnie w kanałach mieszanych);
  • ABS;
  • bezpieczna praca na biegu jałowym;
  • tryby sterowania przepustnicą/hamulcem;
  • kontrola trakcji;
  • start (zabezpiecza przed buksowaniem kół na nierównej nawierzchni podczas ruszania);
  • wyłączenie silnika;
  • przypisywanie kontroli do poszczególnych kanałów;
  • niezawodne, awaryjne odchylenia dla wszystkich kanałów;
  • Ustawienia serwa S.BUS;
  • zdalne sterowanie funkcjami programu regulatora prędkości Futaba;
  • przypisywanie funkcji przycinania;
  • przypisywanie funkcji przełączników;
  • mikser sterujący z 2 serwami;
  • mieszany układ hamulcowy przód/tył z 2 serwomechanizmami;
  • mikser sterowany żyroskopem;
  • Mieszanka 4WS zapewniająca niezależne sterowanie osiami przednimi i tylnymi w pojazdach gąsienicowych;
  • mikser do układu napędowego z 2 regulatorami prędkości;
  • Mieszanka CPS do sterowania oświetleniem LED;
  • mieszanka do czołgów – do sterowania ruchem pojazdów gąsienicowych;
  • 5 dowolnie programowalnych miksów;
  • mikser do silników zaburtowych (jednoczesne sterowanie kierunkiem i pochyleniem całego silnika w górę i w dół);
  • 4 zegarki (stoper, timer, pomiar czasu okrążeń z pamięcią 80 okrążeń);
  • Ustawienia serwa S.BUS;
  • wyświetlacz telemetryczny;
  • ustawienia czujnika telemetrycznego;
  • wyjście głosowe telemetrii;
  • rejestrowanie danych telemetrycznych na karcie microSD.

Kompatybilne odbiorniki

  • Futaba R204GF-E S-FHSS/FHSS-2.4GHz (4-kanałowy, tylko dla modeli elektrycznych),
  • Futaba R2104GF S-FHSS/FHSS-2.4GHz (4-kanałowy, zasilanie 4,8–6,0 V, nie dla serwomechanizmów HV),
  • Futaba R304SB T-FHSS-2.4GHz z telemetrią na magistrali S.BUS2 (4-kanałowej),
  • Futaba R304SB-E T-FHSS-2.4GHz z telemetrią na magistrali S.BUS2 (4-kanałowa, tylko dla modeli z napędem elektrycznym),
  • Futaba R334SBS T-FHSS SR/T-FHSS 2,4 GHz z telemetrią na S.BUS2 (4-kanałowy),
  • Futaba R334SBS-E T-FHSS SR/T-FHSS 2,4 GHz z telemetrią na magistrali S.BUS2 (4-kanałowa, tylko dla modeli z napędem elektrycznym),
  • Futaba R2006GS S-FHSS w trybie normalnym (6 kanałów),
  • Futaba R2008SB S-FHSS w trybie normalnym (8 kanałów).

Zawartość opakowania:

  • Nadajnik Futaba T7XC 2,4 GHz,
  • Odbiornik R334SBS,
  • instrukcja obsługi.

Części zamienne i powiązane produkty

42 rzeczy

Dekoder Futaba S.BUS/S.BUS2 SBD-2

Dekoder Futaba S.BUS/S.BUS2 SBD-2
Dekoder S.BUS/S.BUS2 umożliwiający podłączenie do 8 klasycznych serw (analogowych i cyfrowych) do magistrali S.BUS lub S.BUS2. Możliwość zmiany przypisania kanału za pomocą przełącznika obrotowego i oddzielne zasilanie serwomechanizmu od odbiornika. Zasilanie 4,8-7,4 V (4-5 ogniw NiMH, 2s LiPo/LiFe). Wymiary 29,6x39,3x15,8 mm, waga 14,2 g.
FUT5102620 68,15 €
W magazynie
Kupić
Piątek 01.08. w sklepie Nademlejnská Poniedziałek 04.08. może być z tobą

Serwo czujnika Futaba S.BUS2 SBS-01S

Serwo czujnika Futaba S.BUS2 SBS-01S
Czujnik telemetrii serwa S.BUS2 do pomiaru położenia dźwigni serwa, prądu (do 10 A) i temperatury (-10 do 115°C) dwóch serwomechanizmów S.BUS2. Podłączenie do magistrali S.BUS2. Całkowita długość 300 mm, waga 9,6 g. Zasilanie 3,7-7,4 V. Nie można stosować z serwomechanizmami wąskopasmowymi o szerokości impulsu w przewodzie neutralnym 760 µs.
FUT1140 43,95 €
W magazynie
Kupić
Piątek 01.08. w sklepie Nademlejnská Poniedziałek 04.08. może być z tobą

Akumulator nadajnika Eneloop Sanyo NiMH AA 4,8 V 2000 mAh (Flash 7)

Akumulator nadajnika Eneloop Sanyo NiMH AA 4,8 V 2000 mAh (Flash 7)
Czterokomorowy akumulator NiMH do nadajnika 4,8 V 2000 mAh z niskim samorozładowaniem dostosowany do nadajników Hitec Flash 7 i LYNX 4S, Futaba T3PV, T4PM, T7PX, T7XC, T6K, T10J. Akumulator jest wyposażony w złącze JR/Futaba. Maksymalny prąd rozładowania: 8 A, maks. prąd ładowania: 2 A. Wymiary: 57×53×15 mm, waga: 110 g.
KAV33.1061804F 24,56 €
W magazynie
Kupić
Piątek 01.08. w sklepie Nademlejnská Poniedziałek 04.08. może być z tobą

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.