Adapter do kierownicy Futaba 10 stopni 10PX

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 806,05 € |
W magazynie
Poniedziałek 22.09. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 23.09. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić | |
Jesteśmy na rynku już od 35 lat = bezpieczne zakupy i profesjonalna obsługa |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieTop 10-kanałowy komputerowy kierownica 2,4 GHz nadajnik Futaba F-4G i T-FHSS z telemetrią/T-FHSS SR/S-FHSS/Mini-Z bez telemetrii dla modeli samochodów wyścigowych i łodzi. Ekran dotykowy HVGA, 6 cyfrowych trymerów, 8 przełączników, 1 pokrętło/przełącznik, pamięć dla 40 modeli + karta SD. Zaawansowane ustawienia programu funkcji i miksów dla samochodów, gąsienic, czołgów, łodzi motorowych. Przełączane 4 tryby jazdy. Specjalna limitowana edycja Black Edition.
Limitowana edycja Black Edition topowego nadajnika Futaba wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem dzięki akcesoriom z metalicznym wykończeniem i rozszerzonym akcesoriom do indywidualnego dopasowania do dłoni i nawyków. T10PX wykorzystuje system transmisji F-4G 2,4 GHz z super szybką reakcją zarówno dla konkurencyjnych, jak i zaawansowanych modeli samochodów rekreacyjnych i łodzi.
Nadajnik można również przełączyć na tryby transmisji z telemetrią T-FHSS lub T-FHSS SR i S-FHSS bez telemetrii, a tym samym wykorzystać pełną gamę odbiorników T-FHSS i S-FHSS do samochodów i łodzi RC. Używając odbiornika R404SBS F-4G, masz 4 kanały PWM dla klasycznych serw (z indywidualnie regulowanym trybem dla serw Futaba SR, serw cyfrowych lub analogowych), kanały 5-10 na wyjściu szeregowym S.BUS2 dla serw S.BUS2 i możliwość przesyłania telemetrii z czujników podłączonych do gniazda S.BUS2.
Nadajnik T10PX w klasycznym designie kierownicy z uchwytem idealnie dopasowanym do dłoni jest wyposażony w sterowanie na kierownicy, spust przepustnicy, osiem przełączników przyciskowych, jedno pokrętło połączone z przełącznikiem przyciskowym i sześć cyfrowych trymerów (4 wokół kierownicy, 2 na uchwycie). Elementy sterujące są rozmieszczone (lub powielone) dla obsługi przez osoby prawo- i leworęczne (kierownica może być przesuwana w lewo lub prawo).
Kierownica i przepustnica mają szeroki zakres mechanicznych opcji regulacji, aby idealnie dopasować się do Twoich dłoni i stylu jazdy. Programowanie odbywa się za pomocą pary przycisków i dużego, podświetlanego kolorowego ekranu dotykowego LCD, co ułatwia nawigację w intuicyjnym menu. Nadajnik T10PX ma pamięć na 40 modeli, rozszerzalną w nieskończoność za pomocą karty microSD, oraz szeroki zakres zaawansowanych funkcji programowania dla popularnych i specjalnych modeli samochodów - np. niezależne sterowanie i napęd (z 2 regulatorami) przednich i tylnych kół dla gąsienic, hamulce dwuobwodowe dla dużych modeli 1:5, żyroskop do driftu, ABS, kontrola trakcji, miks dla czołgów itp.
Możesz przełączać się pomiędzy maksymalnie 4 trybami jazdy z różnymi ustawieniami dla wielu funkcji programu, co zapewnia idealne dostosowanie ustawień samochodu do warunków w różnych punktach toru wyścigowego lub zmieniających się warunków pogodowych itp.
Do obsługi nadajnika potrzebne będą 4 baterie alkaliczne AA lub baterie NiMH, lub akumulator NiMH, LiPo lub LiFe o 5 ogniwach.
System transmisyjny F-4G
Futaba F-4G 2.4GHz to nowy system transmisyjny o super szybkiej reakcji umożliwiający transmisję telemetrii i do 10 kanałów. Na kanałach 1-4 każdy kanał może (w zależności od ustawień nadajnika) pracować w innym trybie, przesyłając sygnał wąskopasmowy dla serw Futaba SR o częstotliwości powtarzania 833 Hz (okres powtarzania 1 ms), dla klasycznych serw cyfrowych o częstotliwości powtarzania 333 Hz (okres powtarzania 3 ms) lub dla serw analogowych o częstotliwości powtarzania 66 Hz (okres powtarzania 15 ms). Kanały 5-10 są przesyłane jako sygnał szeregowy dla serw S.BUS2 o częstotliwości powtarzania 66 Hz.
Układ przeniesienia napędu T-FHSS SR
Bardzo szybki system transmisji wymaga użycia cyfrowych serwomechanizmów Futaba w trybie SR. Nie pozwala na transmisję telemetrii.
Układ przeniesienia napędu T-FHSS
Ten system transmisji pozwala na przesyłanie danych telemetrycznych z czujników podłączonych do gniazda S.BUS2 w odbiorniku. UWAGA: Nadajnik nie jest kompatybilny z odbiornikami T-FHSS Air przeznaczonymi do modeli latających.
Układ przeniesienia napędu S-FHSS
System transmisji S-FHSS w trybie normalnym umożliwia wykorzystanie 5 lub więcej kanałów nadawczych z odbiornikami lotniczymi R2008SB (wszystkie 7 kanałów) i R2006GS (maks. 6 kanałów).
Układ przeniesienia napędu do Kyosho Mini-Z EVO
Ten system transmisji pozwala na sparowanie nadajnika z odbiornikiem RA-42 w popularnych samochodach Kyosho Mini-Z EVO.
System transmisji T-FHSS/S-FHSS: Tryb normalny/wysokiej prędkości
Tryb normalny pozwala na użycie dowolnego serwomechanizmu lub urządzenia RC, ponieważ okres powtarzania sygnału serwomechanizmu wynosi 13,6 ms (częstotliwość powtarzania 73,5 Hz). Tryb High Speed może używać tylko serwomechanizmów cyfrowych, w tym serii BLS i większości innych urządzeń, takich jak regulatory prędkości silników prądu przemiennego. Okres powtarzania sygnału serwomechanizmu wynosi 6,8 ms (częstotliwość powtarzania 147 Hz).
Funkcjonować:
Funkcje programu:
Kompatybilne odbiorniki:
Kompatybilne czujniki telemetryczne:
Zawartość opakowania:
27 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .