Zapytanie o produkt
Silnik GP 88 cm3 z tłumikiem i akcesoriami
Kod produktu: GPM88
Ustaw monitorowanie dostępności
Silnik GP 88 cm3 z tłumikiem i akcesoriami
Kod produktu: GPM88
Silnik GP 88 cm3 z tłumikiem i akcesoriami
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 886,69 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
GP - Silnik GP 88 cm3 z tłumikiem i akcesoriami - GPM88
Silniki benzynowe serii GP produkowane przez tajwańską firmę Great Power Engine wyróżniają się doskonałym wykonaniem, solidną konstrukcją wykonaną z wysokiej jakości materiałów, a przede wszystkim zastosowaniem wysokiej jakości komponentów, takich jak tłoki, sworznie tłokowe i korbowody, od podwykonawców produkujących dla znanych marek motocykli, takich jak Rotax, Yamaha, Honda i Suzuki. Płynną pracę silników zapewniają łożyska SKF i niezawodne zasilanie paliwem dzięki gaźnikom membranowym Walbro. Silniki nadają się do pracy z tłumikami rozprężnymi i dostrojonymi. Przemyślana konstrukcja pozwoliła uzyskać bardzo dobry stosunek masy do mocy i ceny silników GP.
GP76 to nowo opracowany płaski bliźniak o średnicy cylindra 53 mm. Skrzynia korbowa wykonana jest z wysokiej jakości stopu aluminium; tłoki wyposażone są w jeden pierścień tłokowy, korbowód i sworznie tłokowe przechodzą przez łożyska igiełkowe. Silnik wyposażony jest w wysokiej jakości łożyska szwedzkiej firmy SKF. Silnik montowany jest za pomocą płyty montażowej przykręconej do tylnej części.
Gaźnik Walbro WJ-71 jest gaźnikiem membranowym, dwuigłowym, wyposażonym w ssanie.
Lekki tłumik rozprężny wykonany jest z aluminium, a jego powierzchnia pokryta jest ochronną srebrną powłoką.
Zapłon jest elektroniczny, przeznaczony do zasilania z akumulatorów o napięciu znamionowym 6,6 - 7,4 V. Można używać zarówno akumulatora 6-ogniwowego NiMH (min. 1500 mAh), jak i akumulatora 2S LiPo (min. 1000 mAh) lub LiFe. Zapłon jest dostarczany z ochronną rurką spiralną, kablem do podłączenia akumulatora i oczywiście świecami zapłonowymi NGK CM-6.
Zalecane paliwo : podczas docierania w proporcjach 32:1 (32 części benzyny Natural 95 na 1 część oleju), podczas normalnej eksploatacji w proporcjach 40:1 do 50:1. Zalecamy stosowanie syntetycznego oleju do silników dwusuwowych Motul 710 2T lub Motul 800 2T.
Polecana świeca : CM-6
Zalecane śmigła : dwułopatowe: 26x10", 26x12", 27x10", 28x10".
W skład zestawu wchodzą : silnik, zapłon elektroniczny + świeca zapłonowa, tłumik + uszczelka wydechu, elementy złączne i instrukcja.
Informacje techniczne
Przemieszczenie [cm3] | 88 |
Wiercenie [mm] | 53 |
Budowa | Z pierścieniem tłokowym |
Prędkość robocza [obr./min] | 1200 - 7700 |
Moc [HP] | 10 |
Moc silnika [kW] | 7,46 |
Waga [g] | 1980 |
Zalecana objętość zbiornika [ml] | 500 - 700 |