Budowa slipu dla łodzi 0-90cm

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 302,02 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNa początku lat 50. duński architekt i były pilot wojenny RAF-u, Ejnar Billing, wystawił własnoręcznie wykonany model łodzi rybackiej w oknie sklepu hobbystycznego swojej żony. Po tym, jak zdjęcie modelu ukazało się w magazynie, pan Billing został zasypany zamówieniami na zbudowanie kilkudziesięciu egzemplarzy takiego samego modelu. Ponieważ nie był w stanie wyprodukować tak dużej ilości, pomyślał o oferowaniu łodzi jako zestawu do samodzielnego montażu — był to pierwszy masowo produkowany zestaw z drewnianą ramą z kilem, użebrowaniem i poszyciem z desek, mający jak najwierniej odzwierciedlać konstrukcję prawdziwych statków. Ta metoda konstrukcji szybko się przyjęła, a modele pana Billinga zaczęły podbijać świat. W 1958 roku założono rodzinną firmę, która do dziś nosi nazwę Billing Boats.
Na przestrzeni lat konstrukcja modeli była udoskonalana i unowocześniana. W latach 60. wprowadzono stosowanie plastikowych form kadłubowych, następnie pojawiły się maszyny CNC, a na przełomie lat 80. i 90. w Billing Boats zaczęto stosować cięcie laserowe części. Obecnie firmą zarządza trzecie pokolenie Billingsów, a zarówno pływające modele RC, jak i stacjonarne modele stołowe nadal stanowią absolutny szczyt modelarstwa okrętowego. Z przyjemnością oferujemy Państwu serię zestawów konstrukcyjnych Billing Boats, z których mogą Państwo zbudować piękne, szczegółowe, niepływające modele, a także stworzyć stylowy dodatek do wnętrza swojego mieszkania, przepełniony słonym zapachem morza i zewem dalekich fal...
1:50 HMS Endeavour
Przyszły HMS Endeavour został zwodowany w 1764 roku i pełnił funkcję statku do transportu węgla pod nazwą Earl of Pembroke. Następnie został zakupiony przez Królewską Marynarkę Wojenną i zmodyfikowany na potrzeby opłynięcia świata, którego głównym celem, oprócz eksploracji, była obserwacja tranzytu Wenus przed Słońcem w rejonie Tahiti. Było to wydarzenie o ogromnym znaczeniu, powtórzone dwukrotnie w przeciągu ośmiu lat, ale i to dopiero po ponad stu latach. Dzięki metodzie wynalezionej wcześniej przez astronoma Edmunda Halleya, możliwe stało się bardzo dokładne określenie odległości Ziemi od Słońca, a co za tym idzie, rozmiarów całego Układu Słonecznego. Na potrzeby tranzytu w roku 1769 przygotowywano wyprawy naukowców do różnych miejsc na całym świecie, tak aby można było przeprowadzić jak najwięcej pomiarów, niezależnie od pogody.
Pod dowództwem kapitana Jamesa Cooka statek Endeavour wypłynął z Plymouth w sierpniu 1768 r., opłynął Przylądek Horn i podczas żeglugi po Pacyfiku odkrył szereg wcześniej nieznanych wysp. Wyprawa dotarła na Tahiti punktualnie i na początku czerwca przeprowadziła zaplanowane obserwacje i pomiary astronomiczne podczas tranzytu Wenus. We wrześniu 1769 roku statek Endeavour zakotwiczył u wybrzeży Nowej Zelandii, opłynął ją dookoła i dokładnie zmapował. Dzięki temu odkryła cieśninę między Wyspą Północną i Południową, która dziś nosi imię Cooka. W kwietniu 1770 roku Endeavour dotarł do wybrzeży Australii w rejonie dzisiejszego Sydney; Kapitan Cook wylądował w zatoce, którą nazwał Botany Bay ze względu na niezwykłe bogactwo roślin. Następnie statek popłynął na północ wzdłuż wschodniego wybrzeża Australii. Cudem uniknęła katastrofy statku na Wielkiej Rafie Koralowej; Po siedmiu tygodniach tymczasowych napraw na plaży, statek w końcu dopłynął do holenderskiej Batawii (dzisiejszej Dżakarty) na wyspie Jawa. Po gruntownym naprawie w miejscowych dokach Endeavour kontynuował podróż na zachód; W marcu 1771 r. opłynęła Przylądek Dobrej Nadziei i ostatecznie zakotwiczyła w Dover w Anglii 12 lipca 1771 r., po prawie trzyletniej podróży. Podczas gdy kapitan Cook stał się jednym z najsłynniejszych odkrywców wszech czasów, Endeavour powrócił do transportu towarów; Przez lata pływała między Anglią a Falklandami i ostatecznie została celowo zatopiona przez Brytyjczyków w 1778 r. jako statek blokujący w Zatoce Narragansett podczas wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych. HMS Endeavour jest okrętem przeznaczonym dla zaawansowanych stoczniowców; Zaprojektowano go jako model stołowy, który nie unosi się nad blatem.
HMS Endeavour ma kadłub o klasycznej drewnianej konstrukcji wykonanej z części ciętych laserowo, poszycie z desek i drewniany pokład. Zestaw zawiera wszystkie drewniane, plastikowe i metalowe części potrzebne do skompletowania modelu, akcesoria modelarskie, żagle itp.
\r\n1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .