Budowa slipu dla łodzi 0-90cm

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 265,73 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNa początku lat 50. duński architekt i były pilot wojenny RAF-u, Ejnar Billing, wystawił własnoręcznie wykonany model łodzi rybackiej w oknie sklepu hobbystycznego swojej żony. Po tym, jak zdjęcie modelu ukazało się w magazynie, pan Billing został zasypany zamówieniami na zbudowanie kilkudziesięciu egzemplarzy takiego samego modelu. Ponieważ nie był w stanie wyprodukować tak dużej ilości, pomyślał o oferowaniu łodzi jako zestawu do samodzielnego montażu — był to pierwszy masowo produkowany zestaw z drewnianą ramą z kilem, użebrowaniem i poszyciem z desek, mający jak najwierniej odzwierciedlać konstrukcję prawdziwych statków. Ta metoda konstrukcji szybko się przyjęła, a modele pana Billinga zaczęły podbijać świat. W 1958 roku założono rodzinną firmę, która do dziś nosi nazwę Billing Boats.
Na przestrzeni lat konstrukcja modeli była udoskonalana i unowocześniana. W latach 60. wprowadzono stosowanie plastikowych form kadłubowych, następnie pojawiły się maszyny CNC, a na przełomie lat 80. i 90. w Billing Boats zaczęto stosować cięcie laserowe części. Obecnie firmą zarządza trzecie pokolenie Billingsów, a zarówno pływające modele RC, jak i stacjonarne modele stołowe nadal stanowią absolutny szczyt modelarstwa okrętowego. Z przyjemnością oferujemy Państwu serię zestawów konstrukcyjnych Billing Boats, z których mogą Państwo zbudować piękne, szczegółowe, niepływające modele, a także stworzyć stylowy dodatek do wnętrza swojego mieszkania, przepełniony słonym zapachem morza i zewem dalekich fal...
1:50 HMS Bounty 1:50
Bounty był pierwotnie statkiem do transportu węgla, pływającym wzdłuż wybrzeży Anglii. Później, w 1787 roku, zakupiła ją Admiralicja i wysłała na wyprawę na Pacyfik. Jej zadaniem było przywiezienie sadzonek drzewa chlebowego z Tahiti, które miały zapewnić żywność osadnikom na Karaibach. W kwietniu 1789 r., w czasie podróży powrotnej, doszło do buntu. Był on wynikiem surowego i nieczułego dowództwa kapitana Bligha oraz chęci załogi powrotu do tropikalnego raju. Buntownicy pod wodzą pierwszego oficera Fletchera Christiana wsadzili kapitana i garstkę wiernych ludzi do małej łodzi i powrócili Bounty na Tahiti. William Bligh być może nie miał łatwego życia z ludźmi, ale był świetnym żeglarzem - przepłynięcie 3618 mil morskich (6701 km) w ciągu 41 dni do Timoru Portugalskiego łodzią bez zapasów, bez mapy, a mając za towarzysza jedynie sekstant i zegarek kieszonkowy, nadal należy do największych wyczynów morskich wszech czasów. Po pobycie na Tahiti część buntowników uciekła przed angielską ekspedycją karną na pokładzie statku HMS Pandora i przedostała się na wyspę Pitcairn, gdzie spalili statek Bounty na brzegu zatoki Bounty. Nie odnaleziono ich przez kolejne 25 lat, ale w końcu „ramię sprawiedliwości” ich dosięgło i stanęli przed sądem w Anglii. Jednak ich potomkowie nadal żyją na Pitcairn. Bounty jest przeznaczony dla zaawansowanych stoczniowców; Zaprojektowano go jako model stołowy, który nie unosi się nad blatem.
Bounty ma kadłub o klasycznej drewnianej konstrukcji wykonanej z części ciętych laserowo, poszycie z desek, pokład i nadbudówki z drewna. Zestaw zawiera wszystkie drewniane, plastikowe i metalowe części potrzebne do skompletowania modelu, akcesoria modelarskie, żagle itp.
\r\n1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .