Budowa slipu dla łodzi 0-90cm

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 523,79 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNa początku lat 50. duński architekt i były pilot wojenny RAF-u, Ejnar Billing, wystawił własnoręcznie wykonany model łodzi rybackiej w oknie sklepu hobbystycznego swojej żony. Po tym, jak zdjęcie modelu ukazało się w magazynie, pan Billing został zasypany zamówieniami na zbudowanie kilkudziesięciu egzemplarzy takiego samego modelu. Ponieważ nie był w stanie wyprodukować tak dużej ilości, pomyślał o oferowaniu łodzi jako zestawu do samodzielnego montażu — był to pierwszy masowo produkowany zestaw z drewnianą ramą z kilem, użebrowaniem i poszyciem z desek, mający jak najwierniej odzwierciedlać konstrukcję prawdziwych statków. Ta metoda konstrukcji szybko się przyjęła, a modele pana Billinga zaczęły podbijać świat. W 1958 roku założono rodzinną firmę, która do dziś nosi nazwę Billing Boats.
Na przestrzeni lat konstrukcja modeli była udoskonalana i unowocześniana. W latach 60. wprowadzono stosowanie plastikowych form kadłubowych, następnie pojawiły się maszyny CNC, a na przełomie lat 80. i 90. w Billing Boats zaczęto stosować cięcie laserowe części. Obecnie firmą zarządza trzecie pokolenie Billingsów, a zarówno pływające modele RC, jak i stacjonarne modele stołowe nadal stanowią absolutny szczyt modelarstwa okrętowego. Z przyjemnością oferujemy Państwu serię zestawów konstrukcyjnych Billing Boats, z których mogą Państwo zbudować piękne, szczegółowe, niepływające modele, a także stworzyć stylowy dodatek do wnętrza swojego mieszkania, przepełniony słonym zapachem morza i zewem dalekich fal...
1:75 HMS Zwycięstwo
HMS Victory, być może – przynajmniej dla Brytyjczyków – najsłynniejszy okręt wojenny wszech czasów. Statek o długości 226 stóp przenosił 104 działa, a jego obsługę stanowiła większość z 850-osobowej załogi. Do jego budowy wykorzystano las o powierzchni odpowiadającej około 40 hektarom. Została zwodowana w 1765 roku, nadal z żaglem łacińskim na tylnym maszcie i zasłonami na bukszprycie. Statek był w pełni wyposażony do służby wojennej i przejęty w 1778 roku. Był stale modernizowany i wyposażony w fok, foki i łódź latającą. Od momentu powstania okręt brał udział w licznych bitwach u boku floty francuskiej, w wojnie o niepodległość Stanów Zjednoczonych, a następnie w wojnach napoleońskich. Stała się legendą 21 października 1805 roku podczas bitwy pod Trafalgarem, będąc okrętem flagowym admirała Nelsona, który również zginął na jej pokładzie. Przeżył jednak wystarczająco długo, by dowiedzieć się, że jego brawurowy manewr, który złamał szyk bojowy połączonej floty francusko-hiszpańskiej, a także celny i szybki ostrzał artyleryjski okrętów brytyjskich zapewniły zwycięstwo. HMS Victory pozostawał w regularnej służbie do 1812 roku. Jako zabytek narodowy został pieczołowicie odrestaurowany i obecnie można go zwiedzać w suchym doku nr 3. 2 Muzeum Morskiego w Portsmouth, w południowej Anglii, w pobliżu nabrzeży nowoczesnych fregat, niszczycieli i lotniskowców Royal Navy. Victory jest przeznaczony dla zaawansowanych konstruktorów łodzi; Zaprojektowano go jako model stołowy, który nie unosi się nad blatem.
Victory ma kadłub o klasycznej drewnianej konstrukcji, wykonany z części ciętych laserowo, poszycie z desek i drewniany pokład. Zestaw zawiera wszystkie drewniane, plastikowe i metalowe części potrzebne do skompletowania modelu, akcesoria modelarskie, żagle itp.
\r\n1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .