Zapytanie o produkt
1:18 Venture18 U4 Ford Bronco 4400 4WD RTR (VGJR)
Kod produktu: HPI160804
Ustaw monitorowanie dostępności
1:18 Venture18 U4 Ford Bronco 4400 4WD RTR (VGJR)
Kod produktu: HPI160804
1:18 Venture18 U4 Ford Bronco 4400 4WD RTR (VGJR)
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 193,15 € |
W drodze Założenie pończochy 31.08. |
|
|
Kupić |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
HPI - 1:18 Venture18 U4 Ford Bronco 4400 4WD RTR (VGJR) - HPI160804
W pełni zmontowany model RC ekspedycyjnego pojazdu specjalnego w skali 1:18 z dwubiegową skrzynią biegów i napędem DC. Model jest dostarczany z akumulatorem napędowym, nadajnikiem i ładowarką USB.
Model HPI Racing Venture18 U4 Ford Bronco 4400 został zbudowany na sprawdzonym podwoziu Venture18, oferując pełne możliwości w kompaktowej platformie, która sprawdzi się w każdych warunkach. Niezależnie od tego, czy pokonujesz techniczne szlaki, czy ścigasz się w trudnym terenie, Venture18 U4 Ford Bronco to Twój bilet do niekończącej się zabawy i odkryć.
Podobnie jak jego poprzednik, Venture18 U4, charakteryzuje się solidną stalową ramą o przekroju C i zaawansowanym układem napędowym. Wyposażony jest w precyzyjnie zaprojektowaną, całkowicie metalową, dwubiegową skrzynię biegów, blokowane mechanizmy różnicowe, czterowahaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu oraz uniwersalne, teleskopowe, przeciwbieżne półosie napędowe. Amortyzatory olejowe V2 zapewniają optymalne zawieszenie.
Oficjalnie licencjonowane nadwozie zatrzaskowe charakteryzuje się agresywnym stylem RTR Vehicles Off-Road, rurową klatką bezpieczeństwa i wnętrzem. Nadwozie jest wyposażone w funkcjonalny pasek świetlny LED sterowany bezpośrednio z nadajnika.
Dzięki wbudowanemu kontrolerowi oświetlenia, Venture18 U4 oferuje wiele trybów oświetlenia od razu po wyjęciu z pudełka. Łatwo przełączaj się między trybem dziennym, zmierzchowym i nocnym, aby uzyskać idealny poziom oświetlenia, niezależnie od tego, czy poruszasz się po terenie w świetle dziennym, czy ścigasz się w ciemności.
Venture18 jest wyposażony w solidny i niezawodny układ zawieszenia czterowahaczowego z przodu i z tyłu. Dolne i górne wahacze z przodu i z tyłu wykonane są z kompozytowych drążków o grubości 4 mm ze zintegrowanymi sworzniami kulowymi.
Układ podwozia został przeprojektowany, aby pomieścić węższe nadwozie Forda Bronco 4400. W rezultacie usunięto panele boczne i osłony podwozia. Tylne wzmocnienie podwozia zostało przeprojektowane, aby pomieścić elementy radiowe i akumulator napędowy.
Venture18 posiada przeciwbieżne, teleskopowe, centralne półosie napędowe z przegubami krzyżowymi na obu końcach, co zapewnia płynne przenoszenie mocy na przednią i tylną oś. To praktycznie eliminuje skręcanie podwozia podczas pokonywania trudnych wzniesień.
Venture18 posiada dwubiegową skrzynię biegów, całkowicie metalową, sterowaną serwomechanizmem. Naciskając przełącznik na nadajniku, można łatwo przełączać się między wolnymi i szybkimi biegami, co zapewnia elastyczność i łatwość pokonywania każdego terenu.
Przełożenie „crawler” charakteryzuje się imponującym przełożeniem 81,44:1, co zapewnia wyjątkową, powolną jazdę na wąskich, technicznych szlakach i przeszkodach. A gdy potrzebujesz gwałtownego przyspieszenia na płaskim, otwartym odcinku, wystarczy przełączyć na szybki bieg w nadajniku, aby uzyskać przełożenie 20,36:1.
Dla zapewnienia idealnej jazdy, Venture18 U4 został wyposażony w olejowe, gwintowane aluminiowe amortyzatory. Z nową dolną aluminiową nakładką i miękkimi sprężynami, które z łatwością radzą sobie z delikatnymi nierównościami i nierównościami, jakie napotykasz podczas jazdy.
Możesz wyregulować zawieszenie swojego modelu stosując różne oleje do amortyzatorów lub pierścienie aluminiowe do regulacji napięcia wstępnego sprężyny.
Cechy:
- fabrycznie zmontowany samochód terenowy w skali 1:18 z napędem na cztery koła;
- oficjalnie licencjonowana, malowana karoseria Forda Bronco 4400;
- nadwozie z wieloma detalami, w tym belką świetlną, osłoną chłodnicy, kołem zapasowym i wnętrzem;
- montaż bezzaciskowy;
- dwubiegowa skrzynia biegów sterowana serwomechanizmem;
- makieta przedniego zderzaka;
- profilowane żebra podwozia ze stali;
- przednie półosie uniwersalne;
- całkowicie metalowy układ przekładni zapewniający wyjątkową trwałość;
- teleskopowe uniwersalne wały napędowe do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego;
- zablokowane mechanizmy różnicowe zapewniające doskonałą przyczepność podczas wspinaczki w terenie;
- piasty sześciokątne 7 mm do szerokiej gamy dostępnych kół gąsienicowych;
- kąt pochylenia sworznia zwrotnicy 20° i maksymalny kąt skrętu 45°;
- zawieszenie przednie i tylne czterowahaczowe;
- amortyzatory olejowe z nakładkami aluminiowymi;
- regulowane, gwintowane korpusy amortyzatorów umożliwiające szybką zmianę wysokości podwozia;
- AMS (mocowanie serwa skrętu osi);
- opony terenowe TRAILBLASTER 1,2" z miękką mieszanką S i grubym bieżnikiem;
- 1,2-calowe felgi CL-5 w kolorze nadwozia z koralikami typu beadlock;
- nadajnik HPI TF-706 2,4 GHz z możliwością sterowania za pomocą kierownicy za pomocą dźwigni kciukowej;
- silnik HPI Micro Crawler 55T (rozmiar 180);
- elektroniczny regulator prędkości HPI SRL-706 3 w 1 10A;
- mikroserwo HPI SD-01WR z plastikowymi kołami zębatymi;
- w zestawie znajduje się akumulator 2S LiPo o pojemności 600 mAh i ładowarka USB.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą jedynie 4 baterie AA zasilające nadajnik.
Filmy
Informacje techniczne
Rozstaw osi [mm] | 155,4 |
Szerokość [mm] | 127 |
Długość [mm] | 238 |
Wysokość [mm] | 119 |
Waga [g] | 500 |
Prześwit [mm] | 30.4 |
Prowadzić | 4WD |
Typ silnika | Alternatywny |
LiPo [ogniwo] | 2 |
Typ podwozia | Off-road, wyprawa, hobby |