Sterownik AC FLYFUN-110A-HV-SBEC-V5

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 152,82 €
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Środa 18.06. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: HOBBYWING
Kod produktu: HW30201700
EAN: 6938994402835

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

HOBBYWING - Sterownik AC FLYFUN-110A-HV-SBEC-V5 - HW30201700

Seria kontrolerów średniej klasy firmy Hobbywing przeznaczonych do modeli samolotów i śmigłowców. Przełączany BEC z regulowanym napięciem wyjściowym 5,2/6,0/7,4 V, 10 A ciągły, 25 A szczytowy. Prąd ciągły: 110 A, prąd szczytowy: 140 A, zasilanie: 6–14S LiPo, wymiary: 92,7×45,6×27 mm, waga: 180 g.

Nowa generacja programowalnych sterowników mikroprocesorowych do bezszczotkowych i bezczujnikowych silników prądu przemiennego przeznaczonych do dużych i dużych modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych, zasilanych bateriami litowo-polimerowymi/litowo-jonowymi/litowo-żelazowymi. W porównaniu do poprzednich generacji kontrolerów FLYFUN, opcje programowania zostały rozszerzone o szereg funkcji, które sprawdziły się w najlepszych kontrolerach serii Platinum.

Konstrukcja sterownika uwzględnia wysoką obciążalność długoterminową i trwałość, wymagane w dużych modelach. Kontroler wyposażony jest w wydajny stabilizator mocy BEC z wybieralnym napięciem wyjściowym, który zasila odbiornik i serwomechanizmy (normalne i wysokiego napięcia) z akumulatora napędowego. Do łatwej konfiguracji sterownika zastosowano specjalne urządzenie do programowania LED firmy Hobbywing, dostarczane oddzielnie.

OPIS I FUNKCJE REGULATORA:

  • Kontroler wyposażony jest w wydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz; Jest kompatybilny z większością silników prądu przemiennego.
  • Nadaje się do większości bezszczotkowych silników lotniczych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe 6–14S.
  • Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
  • Zoptymalizowana technologia sterowania DEO (Driving Efficiency Optimization) znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, obniżając temperaturę sterownika.
  • Mocny stabilizator zasilania impulsowego BEC z napięciem wyjściowym regulowanym do 5,2, 6,0 lub 7,4 V. BEC jest odseparowany od innych obwodów sterujących, może utrzymać prawidłową funkcję nawet w przypadku przepalenia się płytki zasilającej z tranzystorami MOSFET sterownika.
  • Tryby startu Normalny/Łagodny/Bardzo Łagodny nadają się zarówno do normalnych samolotów śmigłowych, jak i modeli z dmuchawami.
  • Łatwe programowanie i konfiguracja za pomocą nadajnika lub sterownika LED Hobbywing.
  • Specjalny kabel programujący służący do podłączenia sterownika do programatora LED pozwala użytkownikowi programować sterownik w dowolnym czasie i miejscu (szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji obsługi programatora LED firmy Hobbywing).
  • Normalny/proporcjonalny/odwrotny tryb hamowania (szczególnie tryb odwrotny) może skutecznie skrócić zasięg lądowania.
  • Szereg funkcji zabezpieczających: zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilania i zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłużają żywotność sterownika.
  • Kalibracja zakresu przepustnicy zapewniająca idealne dopasowanie do sygnału sterującego z Twojego zestawu RC.

FUNKCJE PROGRAMOWALNE:

  • Typ hamulca: Hamulec wyłączony, hamulec normalny (z intensywnością hamowania regulowaną w 7 poziomach), hamulec proporcjonalny (sterowany przepustnicą: 0–20% wychylenia przepustnicy odpowiada 100–0% hamowania, 20–100% wychylenia przepustnicy odpowiada 0–100% przepustnicy), rewers (umożliwia włączenie biegu wstecznego silnika za pomocą dodatkowego kanału z przełącznikiem).
  • Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować w zakresie od poziomu 1 do poziomu 7 w trybie „Normalnego hamowania”.
  • Metoda odłączania silnika: Łagodne wyłączanie: Sterownik stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund od momentu aktywacji zabezpieczenia napięciowego. Twarde wyłączenie: Silnik zostaje natychmiast wyłączony.
  • Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ustawienie ręczne, aby zapewnić 100% niezawodność funkcji ochrony napięcia. W przypadku wybrania automatycznego wykrywania, kontroler automatycznie oblicza liczbę ogniw w podłączonym akumulatorze zgodnie z regułą „3,7 V na ogniwo”.
  • Ochrona napięciowa: Próg ochrony napięciowej można regulować w zakresie 2,8–3,8 V/ogniwo; Możliwe jest również całkowite wyłączenie ochrony.
  • Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V.
  • Rozruch: Rozruch normalny (natychmiastowy), Rozruch łagodny (z wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub mniejszymi dmuchawami), Bardzo łagodny rozruch (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub dmuchawami od 90 mm).
  • Czas: regulowany w zakresie 0–30°.
  • Kierunek obrotu: zgodnie z ruchem wskazówek zegara/przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
  • Wolne koło DEO: Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć; może zapewnić lepszą liniowość i płynniejszą reakcję przepustnicy.

FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA:

  • Zabezpieczenie rozruchu: sterownik mierzy prędkość silnika podczas rozruchu. Jeżeli prędkość przestaje rosnąć lub jej wzrost nie jest stabilny, sterownik uznaje to za nieprawidłowy rozruch. Jeżeli w tym momencie przepustnica jest otwarta w stopniu mniejszym niż 15%, sterownik automatycznie podejmie próbę ponownego uruchomienia silnika; Jeżeli przepustnica jest otwarta w stopniu większym niż 15%, należy całkowicie wcisnąć manetkę przepustnicy, aby ponownie uruchomić silnik.
  • Zabezpieczenie termiczne sterownika: Silnik „zablokuje się”, jeśli temperatura sterownika przekroczy 110°C. Oznacza to, że zadziałało zabezpieczenie termiczne. Jeżeli w tym momencie przesuniesz manetkę przepustnicy poniżej 60%, „szarpanie” zniknie, a regulator zacznie dostarczać moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „jąkanie” pojawi się ponownie. Temperatura sterownika po włączeniu nie może przekraczać 70°C, w przeciwnym razie nie będzie można uruchomić silnika.
  • Zabezpieczenie przed utratą sygnału przepustnicy: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli sygnał zaniknie na 0,25 sekundy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i zagrożeniom wynikającym z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po otrzymaniu normalnego sygnału kontroler powróci do normalnej pracy.
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem: Sterownik wyłączy silnik lub automatycznie go uruchomi ponownie, gdy jego obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości.
  • Zabezpieczenie nadprądowe: Sterownik natychmiast wyłącza silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dopuszczalną wartość; a następnie powraca do normalnego funkcjonowania. Jeżeli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dopuszczalną wartość, silnik zostaje całkowicie wyłączony.
  • Wskazówka: Przy pierwszym uruchomieniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres przepustnicy zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można używać sterownika i ustawiać pozostałe parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej LED.

Informacje techniczne

Używać Samoloty, śmigłowce
Typ Alternatywny
Prąd ciągły [A] 110
Maks. prąd szczytowy [A] 140
Artykuły LiXX 6–14
Napięcie BEC [V] 5.2–7.4
Prąd BEC [A] 10
Długość [mm] 92,7
Szerokość [mm] 45,6
Wysokość [mm] 27
Waga [g] 180
Regulacja Jednokierunkowy
Hamulec Tak
Wejście czujnika NIE
Programowalny Tak

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.
Akce plastiky 1