Zapytanie o produkt
Sterownik AC FLYFUN-110A-HV-SBEC-V5
Kod produktu: HW30201700
Sterownik AC FLYFUN-110A-HV-SBEC-V5
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 152,82 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
HOBBYWING - Sterownik AC FLYFUN-110A-HV-SBEC-V5 - HW30201700
Seria kontrolerów średniej klasy firmy Hobbywing przeznaczonych do modeli samolotów i śmigłowców. Przełączany BEC z regulowanym napięciem wyjściowym 5,2/6,0/7,4 V, 10 A ciągły, 25 A szczytowy. Prąd ciągły: 110 A, prąd szczytowy: 140 A, zasilanie: 6–14S LiPo, wymiary: 92,7×45,6×27 mm, waga: 180 g.
Nowa generacja programowalnych sterowników mikroprocesorowych do bezszczotkowych i bezczujnikowych silników prądu przemiennego przeznaczonych do dużych i dużych modeli samolotów rekreacyjnych i sportowych, zasilanych bateriami litowo-polimerowymi/litowo-jonowymi/litowo-żelazowymi. W porównaniu do poprzednich generacji kontrolerów FLYFUN, opcje programowania zostały rozszerzone o szereg funkcji, które sprawdziły się w najlepszych kontrolerach serii Platinum.
Konstrukcja sterownika uwzględnia wysoką obciążalność długoterminową i trwałość, wymagane w dużych modelach. Kontroler wyposażony jest w wydajny stabilizator mocy BEC z wybieralnym napięciem wyjściowym, który zasila odbiornik i serwomechanizmy (normalne i wysokiego napięcia) z akumulatora napędowego. Do łatwej konfiguracji sterownika zastosowano specjalne urządzenie do programowania LED firmy Hobbywing, dostarczane oddzielnie.
OPIS I FUNKCJE REGULATORA:
- Kontroler wyposażony jest w wydajny 32-bitowy mikroprocesor ARM M4 o częstotliwości taktowania do 72 MHz; Jest kompatybilny z większością silników prądu przemiennego.
- Nadaje się do większości bezszczotkowych silników lotniczych zasilanych bateriami LiPo/Li-ion/LiFe 6–14S.
- Specjalny stabilizator mocy dla mikroprocesora zapewniający wysoką odporność na zakłócenia i zmniejszający ryzyko utraty kontroli.
- Zoptymalizowana technologia sterowania DEO (Driving Efficiency Optimization) znacznie poprawia reakcję przepustnicy i wydajność sterowania stopniem mocy, obniżając temperaturę sterownika.
- Mocny stabilizator zasilania impulsowego BEC z napięciem wyjściowym regulowanym do 5,2, 6,0 lub 7,4 V. BEC jest odseparowany od innych obwodów sterujących, może utrzymać prawidłową funkcję nawet w przypadku przepalenia się płytki zasilającej z tranzystorami MOSFET sterownika.
- Tryby startu Normalny/Łagodny/Bardzo Łagodny nadają się zarówno do normalnych samolotów śmigłowych, jak i modeli z dmuchawami.
- Łatwe programowanie i konfiguracja za pomocą nadajnika lub sterownika LED Hobbywing.
- Specjalny kabel programujący służący do podłączenia sterownika do programatora LED pozwala użytkownikowi programować sterownik w dowolnym czasie i miejscu (szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji obsługi programatora LED firmy Hobbywing).
- Normalny/proporcjonalny/odwrotny tryb hamowania (szczególnie tryb odwrotny) może skutecznie skrócić zasięg lądowania.
- Szereg funkcji zabezpieczających: zabezpieczenie rozruchowe, zabezpieczenie termiczne sterownika, zabezpieczenie termiczne kondensatora, zabezpieczenie przeciążeniowe, zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed nieprawidłowym napięciem zasilania i zabezpieczenie przed utratą sygnału sterującego skutecznie wydłużają żywotność sterownika.
- Kalibracja zakresu przepustnicy zapewniająca idealne dopasowanie do sygnału sterującego z Twojego zestawu RC.
FUNKCJE PROGRAMOWALNE:
- Typ hamulca: Hamulec wyłączony, hamulec normalny (z intensywnością hamowania regulowaną w 7 poziomach), hamulec proporcjonalny (sterowany przepustnicą: 0–20% wychylenia przepustnicy odpowiada 100–0% hamowania, 20–100% wychylenia przepustnicy odpowiada 0–100% przepustnicy), rewers (umożliwia włączenie biegu wstecznego silnika za pomocą dodatkowego kanału z przełącznikiem).
- Siła hamowania: Intensywność hamowania można regulować w zakresie od poziomu 1 do poziomu 7 w trybie „Normalnego hamowania”.
- Metoda odłączania silnika: Łagodne wyłączanie: Sterownik stopniowo zmniejsza moc do 50% pełnej mocy w ciągu 3 sekund od momentu aktywacji zabezpieczenia napięciowego. Twarde wyłączenie: Silnik zostaje natychmiast wyłączony.
- Liczba ogniw LiPo: Zalecamy ustawienie ręczne, aby zapewnić 100% niezawodność funkcji ochrony napięcia. W przypadku wybrania automatycznego wykrywania, kontroler automatycznie oblicza liczbę ogniw w podłączonym akumulatorze zgodnie z regułą „3,7 V na ogniwo”.
- Ochrona napięciowa: Próg ochrony napięciowej można regulować w zakresie 2,8–3,8 V/ogniwo; Możliwe jest również całkowite wyłączenie ochrony.
- Napięcie BEC: Napięcie BEC stabilizatora mocy można regulować w zakresie 5,2 V, 6,0 V lub 7,4 V.
- Rozruch: Rozruch normalny (natychmiastowy), Rozruch łagodny (z wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub mniejszymi dmuchawami), Bardzo łagodny rozruch (z bardzo wolnym startem dla silników z dużymi śmigłami, przekładnią lub dmuchawami od 90 mm).
- Czas: regulowany w zakresie 0–30°.
- Kierunek obrotu: zgodnie z ruchem wskazówek zegara/przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
- Wolne koło DEO: Tę funkcję można włączyć lub wyłączyć; może zapewnić lepszą liniowość i płynniejszą reakcję przepustnicy.
FUNKCJE OCHRONNE REGULATORA:
- Zabezpieczenie rozruchu: sterownik mierzy prędkość silnika podczas rozruchu. Jeżeli prędkość przestaje rosnąć lub jej wzrost nie jest stabilny, sterownik uznaje to za nieprawidłowy rozruch. Jeżeli w tym momencie przepustnica jest otwarta w stopniu mniejszym niż 15%, sterownik automatycznie podejmie próbę ponownego uruchomienia silnika; Jeżeli przepustnica jest otwarta w stopniu większym niż 15%, należy całkowicie wcisnąć manetkę przepustnicy, aby ponownie uruchomić silnik.
- Zabezpieczenie termiczne sterownika: Silnik „zablokuje się”, jeśli temperatura sterownika przekroczy 110°C. Oznacza to, że zadziałało zabezpieczenie termiczne. Jeżeli w tym momencie przesuniesz manetkę przepustnicy poniżej 60%, „szarpanie” zniknie, a regulator zacznie dostarczać moc odpowiadającą położeniu przepustnicy. Jeśli przesuniesz przepustnicę powyżej 60%, „jąkanie” pojawi się ponownie. Temperatura sterownika po włączeniu nie może przekraczać 70°C, w przeciwnym razie nie będzie można uruchomić silnika.
- Zabezpieczenie przed utratą sygnału przepustnicy: Kontroler natychmiast wyłączy silnik, jeśli sygnał zaniknie na 0,25 sekundy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i zagrożeniom wynikającym z szybko obracającego się wirnika lub śmigła. Po otrzymaniu normalnego sygnału kontroler powróci do normalnej pracy.
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem: Sterownik wyłączy silnik lub automatycznie go uruchomi ponownie, gdy jego obciążenie nagle wzrośnie do bardzo wysokiej wartości.
- Zabezpieczenie nadprądowe: Sterownik natychmiast wyłącza silnik, jeśli szczytowy pobór prądu przekroczy maksymalną dopuszczalną wartość; a następnie powraca do normalnego funkcjonowania. Jeżeli pobór prądu nadal przekracza maksymalną dopuszczalną wartość, silnik zostaje całkowicie wyłączony.
- Wskazówka: Przy pierwszym uruchomieniu regulatora należy najpierw skalibrować zakres przepustnicy zgodnie z instrukcją. Dopiero wtedy można używać sterownika i ustawiać pozostałe parametry za pomocą nadajnika lub karty programującej LED.
Informacje techniczne
Używać | Samoloty, śmigłowce |
Typ | Alternatywny |
Prąd ciągły [A] | 110 |
Maks. prąd szczytowy [A] | 140 |
Artykuły LiXX | 6–14 |
Napięcie BEC [V] | 5.2–7.4 |
Prąd BEC [A] | 10 |
Długość [mm] | 92,7 |
Szerokość [mm] | 45,6 |
Wysokość [mm] | 27 |
Waga [g] | 180 |
Regulacja | Jednokierunkowy |
Hamulec | Tak |
Wejście czujnika | NIE |
Programowalny | Tak |