Zapytanie o produkt
Stabilizator zasilania UBEC-25A-HV 5,2/6,0/7,4/8,4 V 25 A
Kod produktu: HW30606000
Stabilizator zasilania UBEC-25A-HV 5,2/6,0/7,4/8,4 V 25 A
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 80,24 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
HOBBYWING - Stabilizator zasilania UBEC-25A-HV 5,2/6,0/7,4/8,4 V 25 A - HW30606000
Przełączany BEC przeznaczony do dużych (gigantycznych) modeli śmigłowców lub samolotów. Regulowane napięcie wyjściowe 5,2 V/6,0 V/7,4 V/8,4 V. Prąd ciągły: 25A, prąd szczytowy: 50A, napięcie wejściowe: 3-18S LiPo. Wymiary: 50×40,2×17,6 mm, waga: 74 g.
UBEC jest stabilizatorem napięcia prądu stałego o trybie impulsowym; Zasilany jest baterią LiPo 3–18S, obniża napięcie wejściowe do poziomu odpowiedniego do zasilania odbiorników i elektroniki pokładowej modeli RC oraz stabilizuje napięcie wyjściowe na zadanej wartości (5,2–8,4 V). Obciążalność prądowa UBEC wynosi 25 A w trybie ciągłym i 50 A w trybie szczytowym. Dzięki temu nadaje się do dużych śmigłowców lub gigantycznych modeli samolotów z dużą liczbą mocnych serwomechanizmów.
Cechy:
- Zastosowano w nim zaawansowany układ przetwornika DC-DC obniżającego napięcie, którego sprawność przekracza 90%.
- 4 wybieralne napięcia wyjściowe (5,2 V/6,0 V/7,4 V/8,4 V) odpowiednie do wszystkich rodzajów odbiorników, żyroskopów, serwomechanizmów itp. Napięcie wybiera się za pomocą potrójnego przełącznika DIP na UBEC.
- Do 8 wyjść równoległych zapewniających większą obciążalność prądową lub zasilanie wielu urządzeń.
- Wyposażony jest w zabezpieczenie BEC, które zapobiega przedostaniu się napięcia zasilania na wyjście i uszkodzeniu odbiornika, serwomechanizmów i innej elektroniki.
- Urządzenie wyposażone jest w dodatkowe obwody zabezpieczające, takie jak zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przed zwarciem wyjściowym i zabezpieczenie termiczne, dzięki którym jego praca jest bezpieczniejsza i bardziej niezawodna.
- Możliwość podłączenia drugiego akumulatora zapasowego pozwala na bezpośrednie zasilanie podłączonych urządzeń elektronicznych z akumulatora zapasowego, zapewniając normalne funkcjonowanie w przypadku uszkodzenia głównego źródła zasilania stabilizatora lub awarii stabilizatora UBEC.
- Zewnętrzny przełącznik umożliwiający łatwe włączanie i wyłączanie UBEC.
- Obudowa aluminiowa zapewniająca skuteczniejsze chłodzenie i ekranowanie promieniowania elektromagnetycznego.
- Dioda LED sygnalizująca stan pracy UBEC i stan podłączenia akumulatora zapasowego.
Zasilacz UBEC
- Główny akumulator LiPo 3–18S służy do zasilania UBEC podczas normalnej pracy. Gdy napięcie głównego akumulatora spadnie poniżej 9 V, UBEC przełącza się na zasilanie z akumulatora zapasowego.
- Akumulator zapasowy LiPo 1–2S służy do bezpośredniego zasilania podłączonych urządzeń w przypadku rozładowania lub awarii akumulatora głównego lub UBEC. UWAGA: Napięcie akumulatora zapasowego nie może być wyższe od dopuszczalnego napięcia roboczego urządzeń podłączonych do wyjścia(ń) UBEC.
Wyniki UBEC
Wyjście UBEC podłączone jest do 8 gniazd trójbolcowych, podzielonych na grupy po 4 „WEJŚCIE” i „WYJŚCIE”. Gniazda mają taką samą konfigurację styków jak normalne złącza serwo:
- Jeśli podłączysz tylko styki (+) i (-), możesz uzyskać nawet 8 równoległych wyjść UBEC do zasilania poszczególnych urządzeń elektroniki pokładowej.
- W helikopterze można podłączyć kable z sygnałami do serwomechanizmów swashplate (CH1, CH2, CH3) i wirnika ogonowego (TAIL) z jednostki sterowania flybarless lub odbiornika do gniazd grupy „INPUT”. Podłącz serwomechanizmy tarczy sterującej i wirnika trymującego do odpowiednich gniazd w grupie „OUTPUT”. UBEC pełni zatem funkcję źródła zasilania i jednocześnie „centrali” do podłączania elektroniki pokładowej.
Korzystanie z UBEC
- Model z napędem elektrycznym i sterownikiem OPTO: Podłącz UBEC bezpośrednio do wyjść akumulatora napędowego, a złącze wyjściowe UBEC podłącz do gniazda akumulatora (lub innego wolnego gniazda serwomechanizmu) w odbiorniku.
- Model z napędem elektrycznym i regulatorem ze wbudowanym stabilizatorem mocy (BEC): Przed podłączeniem UBEC należy odłączyć czerwony przewód (+) w kablu serwa regulatora, aby wyłączyć wbudowany BEC. W przeciwnym wypadku podłączenie UBEC jest takie samo jak w przypadku regulatora OPTO.
- Model z silnikiem spalinowym lub szybowiec: Podłącz UBEC bezpośrednio do wyjść akumulatora zasilającego, a złącze wyjściowe UBEC podłącz do gniazda akumulatora (lub innego wolnego gniazda serwomechanizmu) w odbiorniku.
- Śmigłowiec: Podłącz kable sygnałowe do serwomechanizmów płyty sterującej (CH1, CH2, CH3) i wirnika ogonowego (TAIL) od kontrolera flybarless lub odbiornika do gniazd grupy „INPUT”. Podłącz serwomechanizmy tarczy sterującej i wirnika trymującego do odpowiednich gniazd w grupie „OUTPUT”.
Wskazówka : Aby zredukować potencjalne zakłócenia, umieść UBEC w modelu w odległości co najmniej 5 cm od odbiornika.
\r\nInformacje techniczne
Używać | Samochód, samolot, łódź, helikopter, multicopter |
Prąd ciągły [A] | 25 |
Maks. prąd szczytowy [A] | 50 |
Główna bateria LiXX | 3–18 |
Akumulator zapasowy LiXX | 1–2 |
Napięcie BEC [V] | 5.2–8.4 |
Długość [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 40.2 |
Wysokość [mm] | 17.6 |
Waga [g] | 74 |