Temperówka dwustronna (5 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 78,43 € |
W magazynie
Piątek 01.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Poniedziałek 04.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePlastikowy zestaw konstrukcyjny do klejenia, produkowany przez firmę ICM.
Informacje o prototypie (Sd.Kfz.251/1 Ausf.A)
Sd.Kfz.251 był podstawowym transporterem opancerzonym armii niemieckiej, opracowanym przez Hanomag jako HKL6p. Ważył 9 ton i przewoził 10 piechurów, karabiniera maszynowego, dowódcę i kierowcę. Podobnie jak Sd.Kfz.250, był standardowo uzbrojony w dwa karabiny maszynowe MG 34 lub 42. Wszedł do służby w 1939 roku i był używany głównie przez dywizje pancerne. Jednak wprowadzenie tego typu do innych jednostek musiało poczekać, ponieważ niemiecki przemysł zbrojeniowy nie nadążał za wysokim tempem uzbrojenia, więc jednostki były w niego uzbrojone tylko podczas wojny. Transporter, podobnie jak Sd.Kfz.250, został zmodyfikowany i stworzono wiele wersji.
Informacje o modelu (Panzerspähwagen P 204 (f))
P 204 (f) był francuskim samochodem pancernym z II wojny światowej, który był używany głównie do celów rozpoznawczych. Napędzał go silnik Panhard I SK o mocy 105 koni mechanicznych, co dawało pojazdowi maksymalną prędkość do 72 km/h na drodze. Ten lekki pojazd pancerny był standardowo uzbrojony w armatę 25 mm i jeden karabin maszynowy. Pojazdy tego typu były używane w kampanii w Europie Zachodniej w 1940 roku. Sami Niemcy dobrze zdawali sobie sprawę z zalet P 204 (f), dlatego włączyli zdobyte pojazdy do uzbrojenia własnych jednostek.
Informacje o prototypie (Sd.Kfz.247 Ausf.B)
W 1936 r. niemiecki urząd uzbrojenia przygotował specyfikację nowego samochodu sztabowego, który miał umożliwić starszym oficerom bezpieczne przemieszczanie się w pobliżu frontu. Rezultatem był samochód pancerny, który otrzymał oznaczenie Sd.Kfz.247. W rezultacie powstały 2 różne wersje pojazdu, które nosiły oznaczenie Ausf.A, a później Ausf.B. Podwozie i jednostka napędowa sześciokołowej wersji Ausf.A pochodziły z ciężarówki Krupp L2H 143. Późniejsza i znacząco różniąca się wersja Ausf.B wykorzystywała tylko czterokołowe podwozie, przy czym każde koło było niezależnie zawieszone. Standardowo Sd.Kfz.247 nie zawierał żadnego uzbrojenia, ale niektóre pojazdy były wyposażone w zawieszenie dla karabinu maszynowego MG 34.
Cechy zestawu:
Specyfikacja modelu (Sd.Kfz.251/1 Ausf.A):
Dane techniczne modelu (P 204 (f)):
Specyfikacja modelu (Sd.Kfz.247 Ausf.B):
Trzeba kupić:
59 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .