Zapytanie o produkt
Ładowarka iSDT K1
Kod produktu: ISDT1001
Ładowarka iSDT K1
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 112,50 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
iSDT - Ładowarka iSDT K1 - ISDT1001
Dwukanałowa szybka ładowarka z balanserami do ładowania 1–16 ogniw NiCd/NiMH, 1–6 ogniw Li-Po/Li-ion/Li-Fe/LiHV/ULiHV, 2–20 V akumulatorów Pb prądem 0,2–10 A (maks. 2× 100 W przy zasilaniu sieciowym lub 2× 250 W przy zasilaniu prądem stałym). Ładowarkę można zasilać prądem stałym 10–30 V lub przemiennym 100–230 V. Pomiar rezystancji wewnętrznej, port USB-C do aktualizacji.
Mała dwukanałowa ładowarka ISDT K1 2x250W to inteligentna ładowarka o dużej mocy, zasilana zarówno z sieci, jak i z akumulatora samochodowego, o bardzo prostej i przejrzystej obsłudze. K1 umożliwia ładowanie popularnych typów ogniw (NiCd, NiMH, LiPo, LiHV, ULiHV, Li-ion, LiFe, Pb), a także jest wyposażona we wbudowane sześciokanałowe balansery, które zapewniają bezpieczne ładowanie akumulatorów litowych. Ładowarka jest wyposażona w kolorowy wyświetlacz LCD i przyciski programowania, które zapewniają możliwość wygodnego i bardzo przejrzystego ustawiania parametrów, kontroli i monitorowania procesu ładowania.
Ładowarka jest wyposażona w gniazda wyjściowe XT60 i uniwersalne gniazda dla złącz serwisowych JST-XH w obu kanałach, co umożliwia bezpośrednie podłączenie przewodów zasilania akumulatorowego i złącz serwisowych JST-XH zestawów 2S–6S. Jeśli używasz zestawów ze złączami XT60 i JST-XH, możesz obejść się bez kabli ładujących i adapterów. Do podłączenia złącz serwisowych innych systemów możesz użyć standardowych adapterów Sky RC lub RC System.
Oprócz kompaktowej, mieszczącej się w dłoni konstrukcji i intuicyjnej obsługi, warto zwrócić uwagę na następujące cechy:
- program dla nowych typów baterii litowych „wysokonapięciowych” LiHV o napięciu ładowania końcowego do 4,35 V i ULiHV o napięciu ładowania końcowego 4,45 V;
- możliwość synchronicznej pracy obu kanałów w celu ładowania dwóch jednakowych akumulatorów lub równoległego ładowania jednego akumulatora o mocy do 400 W;
- Regulowane napięcie ładowania końcowego akumulatorów litowych umożliwia łagodniejsze ładowanie, co jest popularne wśród pilotów, lub odwrotnie, brutalne przeładowywanie, co jest popularne wśród miłośników samochodów;
- Regulowane napięcie końcowe w zakresie 1,90–2,45 V pozwala na ładowanie wszystkich typów akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Przegląd podstawowych funkcji i parametrów:
- zasilanie sieciowe 100–240 V;
- Zasilanie 10–30 V DC (gniazdo XT60);
- regulowany prąd ładowania 0,2–10,0 A w każdym kanale (maks. 100 W przy zasilaniu sieciowym, maks. 250 W przy zasilaniu z akumulatora samochodowego lub mocnego zasilacza stabilizowanego);
- maks. moc ładowania 1× 400 W w trybie ładowania równoległego;
- zakończenie ładowania za pomocą automatycznego delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
- Akumulatory litowe i ołowiowe ładuje się metodą „stałego prądu/stałego napięcia”;
- regulowana czułość wykrywania delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
- regulowane napięcie końcowe do ładowania akumulatorów litowych i kwasowo-ołowiowych;
- tryb ładowania pozwala na ładowanie akumulatorów litowych z użyciem balansera lub bez niego;
- kanał CH1 może pracować jako zasilacz stabilizowany o regulowanym napięciu 5–24 V i prądzie 0,2–5,0 A;
- łatwa aktualizacja oprogramowania sprzętowego poprzez port USB-C;
- podświetlany kolorowy wyświetlacz LCD z prostym i przejrzystym menu oraz wyświetlaniem parametrów podczas ładowania;
- przyciski programowania umożliwiające łatwe i przejrzyste ustawienia oraz kontrolę ładowarki;
- Na bezpieczeństwo użytkowania wpływają liczne komunikaty ostrzegawcze – nieprawidłowe napięcie wejściowe, nieprawidłowe podłączenie, nieodpowiedni akumulator lub jego stan, nieprawidłowa polaryzacja wyjściowa itp.;
- wentylator do wymuszonego chłodzenia;
- kompaktowe plastikowe pudełko, małe wymiary.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzi ładowarka iSDT K1, kabel zasilający, folia ochronna na ekran i instrukcja.
Informacje techniczne
Napięcie wejściowe (akumulator samochodowy - DC) [V] | 10–30 |
Napięcie wejściowe (sieć - AC) [V] | 100–240 |
Prąd ładowania [A] | 0,2–20 |
Moc ładowania (zasilanie sieciowe) [W] | 100 |
Moc ładowania (zasilanie akumulatorów samochodowych prądem stałym) [W] | 250 |
Liczba kanałów | 2 |
NiCd [ogniwo] | 1–16 |
NiMH [ogniwo] | 1–16 |
Li-Pol [artykuł] | 1–6 |
Li-Ion [ogniwo] | 1–6 |
Li-Fe [komórka] | 1–6 |
Li-HV [ogniwo] | 1–6 |
Pb [sztuka] | 1–12 |
Stabilizator | Tak |
Prąd balansera [mA] | 500 |
Długość [mm] | 135 |
Szerokość [mm] | 115 |
Wysokość [mm] | 49 |
Waga [g] | 485 |