Zapytanie o produkt
Ładowarka iSDT K2 ZIP
Kod produktu: ISDT1025
Ładowarka iSDT K2 ZIP
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 144,76 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
iSDT - Ładowarka iSDT K2 ZIP - ISDT1025
Mocna dwukanałowa szybka ładowarka z balanserami do ładowania 1–18 ogniw NiCd/NiMH, 1–8 ogniw LiPo/Li-Ion/LiFe, (1–7S) LiHV, ULiHV i 2–28 V Pb prądem 0,2–20 A (maks. 2× 200 W przy zasilaniu sieciowym lub 2× 500 W przy zasilaniu prądem stałym). Rozładowywanie prądem 2× 0,2–1,5 A (maks. 2× 15 W). Ładowarka może być zasilana prądem stałym 10–30 V lub przemiennym 100–230 V. Pomiar rezystancji wewnętrznej, Bluetooth do ustawienia w systemie BattAir z modułami Smart do akumulatorów i aplikacji BattAir/iSD LINK.
Wysokowydajna dwukanałowa ładowarka iSDT K2 ZIP 2x500W to inteligentna ładowarka zasilana z sieci i akumulatora samochodowego o bardzo prostej i przejrzystej obsłudze. K2 ZIP umożliwia ładowanie i rozładowywanie popularnych typów ogniw (NiCd, NiMH, LiPo, LiHV, ULiHV, Li-Ion, LiFe, Pb), ponadto wyposażona jest we wbudowane ośmiokanałowe balancery, które zapewniają bezpieczne ładowanie akumulatorów litowych. Ładowarka wyposażona jest w kolorowy wyświetlacz LCD oraz przyciski programowania, które zapewniają możliwość wygodnego i bardzo przejrzystego ustawiania parametrów, sterowania i monitorowania procesu ładowania/rozładowywania.
Ładowarka jest wyposażona w gniazda wyjściowe XT60 i uniwersalne gniazda dla złącz serwisowych JST-XH w obu kanałach, co umożliwia bezpośrednie podłączenie przewodów zasilania akumulatorowego i złącz serwisowych JST-XH zestawów 2S–8S. Jeśli używasz zestawów ze złączami XT60 i JST-XH, możesz obejść się bez kabli ładujących i adapterów. Do podłączenia złącz serwisowych innych systemów możesz użyć standardowych adapterów Sky RC lub RC System.
Oprócz niewielkich wymiarów przy wysokiej wydajności i intuicyjnej obsłudze, na szczególną uwagę zasługują:
- program dla nowych typów baterii litowych „wysokonapięciowych” LiHV o napięciu ładowania końcowego do 4,35 V i ULiHV o napięciu ładowania końcowego do 3,45 V;
- mocny balanser o natężeniu prądu do 1,5 A;
- możliwość synchronicznej pracy obu kanałów w celu ładowania dwóch jednakowych akumulatorów lub równoległego ładowania jednego akumulatora o mocy do 800 W;
- Regulowane napięcie końcowe ładowania i rozładowywania akumulatorów litowych umożliwia łagodniejsze ładowanie, co jest popularne wśród pilotów, lub odwrotnie, brutalne przeładowywanie, co jest popularne wśród miłośników samochodów;
- Regulowane napięcie końcowe (1,90–2,45 V) do ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych pozwala na ładowanie wszystkich typów akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Przegląd podstawowych funkcji i parametrów:
- zasilanie sieciowe (AC) 100–230 V/50–60 Hz;
- zasilanie (DC) 10–30 V DC (gniazdo XT60), aby w pełni wykorzystać możliwości ładowarki, napięcie zasilania powinno wynosić min. 24 V;
- regulowany prąd ładowania (0,2–20,0 A) w każdym kanale (maks. 200 W przy zasilaniu z sieci, maks. 500 W przy zasilaniu z akumulatora samochodowego lub mocnego zasilacza stabilizowanego);
- regulowany prąd rozładowania 0,2–1,5 A w każdym kanale;
- maks. moc ładowania 1× 800 W w trybie ładowania równoległego;
- maks. moc rozładowania 2× 15 W, maks. 1× 60 W w trybie rozładowania równoległego;
- zakończenie ładowania za pomocą automatycznego delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
- Akumulatory litowe i ołowiowe ładuje się metodą „stałego prądu / stałego napięcia”;
- regulowana czułość wykrywania delta-peak dla akumulatorów NiCd i NiMH;
- regulowane napięcie końcowe do ładowania i rozładowywania akumulatorów litowo- i kwasowo-ołowiowych;
- trzy tryby pracy baterii litowych – ładowanie, rozładowywanie i ładowanie/rozładowywanie, wszystkie z użyciem balansera lub bez;
- Tryb rozładowywania baterii, umożliwiający bezpieczne rozładowanie zużytej baterii przed przekazaniem jej do recyklingu;
- oba kanały CH1 i CH2 mogą pracować jako zasilacz stabilizowany o regulowanym napięciu 2–30 V i natężeniu prądu 1,0–5,0 A;
- łatwa aktualizacja oprogramowania sprzętowego przez port USB-C, który można przełączyć na gniazdo zasilania/ładowania smartfonów 5 V/2 A;
- drugi port zasilania/ładowania USB-C PD (maks. 65 W);
- podświetlany kolorowy wyświetlacz LCD z prostym i czytelnym menu;
- przyciski programowania czujników umożliwiające łatwe i przejrzyste ustawianie oraz sterowanie ładowarką;
- Na bezpieczeństwo użytkowania wpływają liczne komunikaty ostrzegawcze – nieprawidłowe napięcie wejściowe, nieprawidłowe podłączenie, nieodpowiedni akumulator lub jego stan, nieprawidłowa polaryzacja wyjściowa itp.;
- wentylator do wymuszonego chłodzenia;
- kompaktowa obudowa z tworzywa sztucznego, małe wymiary, wysuwany wyświetlacz LCD.
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się ładowarka iSDT K2 ZIP, kabel zasilający i instrukcja.
Informacje techniczne
Napięcie wejściowe (akumulator samochodowy - DC) [V] | 10–30 |
Napięcie wejściowe (sieć - AC) [V] | 100–240 |
Prąd ładowania [A] | 0,2–20 |
Moc ładowania (zasilanie sieciowe) [W] | 200 |
Moc ładowania (zasilanie akumulatorów samochodowych prądem stałym) [W] | 500 |
Prąd rozładowania [A] | 0,2–1,5 |
Moc rozładowania [W] | 15 |
Liczba kanałów | 2 |
NiCd [ogniwo] | 1–18 |
NiMH [ogniwo] | 1–18 |
LiPo [ogniwo] | 1–8 |
Li-Ion [ogniwo] | 1–8 |
LiFe [artykuł] | 1–8 |
LiHV [Artykuł] | 1–7 |
Pb [sztuka] | 1–14 |
Stabilizator | Tak |
Prąd balansera [A] | 1,5 |
Długość [mm] | 133 |
Szerokość [mm] | 126 |
Wysokość [mm] | 57,7 |
Waga [g] | 776 |