Silnik bezszczotkowy KAVAN PRO 2225-1600

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 177,02 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Zestaw szybowca termicznego o wysokiej wydajności, klasycznej, bardzo lekkiej konstrukcji all-balsa, dostępny w hurtowych ilościach, który można również łatwo zmodyfikować do napędu za pomocą silnika elektrycznego AC klasy AXI 2208-2212. Resco to idealny projekt dla modelarzy, którzy chcą nauczyć się budować modele i potrafią pilotować modele dla początkujących z kontrolowanym sterem kierunku i wysokości.
Dwumetrowy szybowiec termiczny to jedna z najbardziej satysfakcjonujących maszyn w hangarze modelarza-amatora. Nic nie dorównuje spokojnym, relaksującym lotom w łagodnych warunkach, krążeniu w prądach termicznych pod chmurami, cichym lotom w ciszy wczesnego wieczoru, kiedy można usiąść i oglądać, jak elegancki model leci niemal sam... Obecnie „dwumetrowe szybowce” ze sterowanym sterem kierunku, wysokości i hamulcem aerodynamicznym, startujące za pomocą „gummy”, mają swoją własną specjalną kategorię zawodów, w której stawką nie jest życie, ale wspólne latanie z podobnie myślącymi modelarzami.
„Modele dwumetrowe” są również idealne dla każdego, kto chce zacząć budować modele samodzielnie, w klasyczny sposób z balsy, sklejki i belek świerkowych. Budowa jest dość szybka i nie jest trudna, ale nauczysz się wszystkich podstawowych technik, które są niezbędne przy budowie większych i bardziej złożonych modeli. A jeśli coś zepsujesz za pierwszym razem, wystarczy kawałek balsy, aby naprawić zepsutą robotę.
Zestaw szybowca termicznego o wysokiej wydajności, klasycznej, bardzo lekkiej konstrukcji all-balsa, dostępny w hurtowych ilościach, który można również łatwo zmodyfikować do napędu za pomocą silnika elektrycznego AC klasy AXI 2208-2212. Resco to idealny projekt dla modelarzy, którzy chcą nauczyć się budować modele i potrafią pilotować modele dla początkujących z kontrolowanym sterem kierunku i wysokości.
Dzięki przemyślanej konstrukcji z częściami wycinanymi CNC z wypustkami i nacięciami, które pasują do siebie jak elementy układanki, budowa jest bardzo szybka i łatwa. Jednocześnie Resco jest „rasowym samochodem wyścigowym”, którym można z powodzeniem walczyć o miejsca „na pudle” w kategorii F3-RES 2M.
Przedni kadłub wykonany jest z balsy i lekkiej sklejki. Rdzeń kadłuba to prosta konstrukcja „pudełkowa” z balsowymi ścianami bocznymi i grodziami ze sklejki. Miejsce na serwomechanizmy steru kierunku i wysokości znajduje się w kadłubie pod zdejmowaną pokrywą kabiny. Część ogonowa kadłuba wykonana jest z dźwigara z rur węglowych.
Trzyczęściowe skrzydło o zmodyfikowanym profilu AG to klasyczna konstrukcja z żebrami balsowymi i sztywną osłoną skrzynki skrętnej na płaszczyźnie środkowej. Główny dźwigar wykonany jest z pasów świerkowych z siatką z laminowanej balsy, co gwarantuje wysoką wytrzymałość przy bardzo niskiej wadze. Uszy z eleganckimi wingletami są połączone z płaszczyzną środkową za pomocą łączników węglowych i kołków bukowych z magnesami. Składany hamulec aerodynamiczny znajduje się w środku płaszczyzny środkowej. Skrzydło jest przymocowane do kadłuba za pomocą śrub z tworzywa sztucznego.
Powierzchnie usterzenia wykonane są z paneli, sklejonych z części balsy ciętych CNC. Pozioma powierzchnia usterzenia jest zdejmowana w celu łatwego transportu, mocowana za pomocą plastikowych śrub. Stery są sterowane za pomocą linek stalowych.
Możesz pokryć model folią do prasowania – na przykład przezroczystą Oracover do lotów czysto rekreacyjnych. Jeśli budujesz samolot zawodniczy, preferowane są lżejsze folie, takie jak Oralite, Vlies lub podobne materiały.
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej trzykanałowy zestaw RC (do czystego szybowca bez hamulców wystarczą nawet dwa kanały). Serwa są standardowe 9–15 g (mikro) o ciągu 1,5–2 kg/cm. Czterokomorowa bateria NiMH AAA Eneloop 800 mAh idealnie nadaje się do zasilania elektroniki pokładowej maszyny wyścigowej.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą wycinane CNC części z balsy i sklejki, belki i deski balsowe do twardej okładki, belkę ogonową z włókna węglowego, zestaw akcesoriów, arkusz samoprzylepnych naklejek, plan konstrukcji w skali 1:1 oraz instrukcje.
Ogłoszenie
Zgodnie z Rozporządzeniem Delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 1990 |
Długość [mm] | 1125 |
Waga od [g] | 440 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 36.16 |
Funkcje kontrolowane | S, W, B |
Złożoność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P1 |
Sport | |
Bateria Rx | 4,8 V Eneloop 800 mAh |
Serwo | 2× HS-53 (S+V), 1× HS-65MG (hamulec) |
Zestaw zdalnie sterowany | Co najmniej trzykanałowy |
1 przedmiot
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .