Szybowiec KAVAN Mirai V-Tail 1995mm (zestaw)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 197,18 €
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Wtorek 05.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV02.8022
EAN: 8596450020757

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Szybowiec KAVAN Mirai V-Tail 1995mm (zestaw) - KAV02.8022

Zestaw szybowca termicznego/motoszybowca o wysokiej wydajności o rozpiętości 1995 mm do napędu silnikiem elektrycznym AC o mocy 150–200 W z powierzchniami ogonowymi typu motyl. Bardzo lekka klasyczna konstrukcja całkowicie balsowa, kadłub z gondolą balsową i lekką sklejką z dźwigarem ogonowym z włókna węglowego, pokryty przezroczystą folią do prasowania. Sterowany ster kierunku, ster wysokości i hamulec aerodynamiczny. Zestaw zawiera części kadłuba zarówno do wersji szybowca, jak i elektrycznej.

Dwumetrowy szybowiec termiczny to jedna z najbardziej satysfakcjonujących maszyn w hangarze modelarza rekreacyjnego - nic nie może się równać ze spokojnymi, relaksującymi lotami w łagodnych warunkach, krążeniem w prądach termicznych pod chmurami, cichym lataniem w ciszy wczesnego wieczoru, kiedy można usiąść i oglądać, jak elegancki model leci niemal sam... Obecnie „dwumetrowe szybowce” ze sterowanym sterem kierunku, wysokości i hamulcem aerodynamicznym, startujące za pomocą „gummy”, mają swoją specjalną kategorię zawodów, w której stawką nie jest życie, ale wspólne latanie z podobnie myślącymi modelarzami. Istnieje również kategoria F5-RES dla dwumetrowych szybowców z napędem elektrycznym.

„Modele dwumetrowe” są również idealne dla każdego, kto chce budować modele samodzielnie, w klasyczny sposób z balsy, sklejki i belek świerkowych. Budowa przebiega dość szybko i nie ma w niej wiele do roboty – MIRAI to wciąż dość prosty model pod względem konstrukcji, ale nie jest przeznaczony dla zupełnych nowicjuszy.

Model MIRAI został zaprojektowany i wyprodukowany w Czechach.

Zestaw szybowca termicznego o wysokiej wydajności o klasycznej, bardzo lekkiej konstrukcji all-balsa w wersji luzem, który można również łatwo zmodyfikować pod silnik elektryczny AC o mocy 150–200 W. MIRAI to idealny projekt dla modelarza, który chce zbudować naprawdę mocny model do zawodów lub lotów rekreacyjnych. Dzięki przemyślanej konstrukcji z częściami wycinanymi CNC wyposażonymi w wypustki i nacięcia, które pasują do siebie jak elementy układanki, budowa jest bardzo szybka i łatwa. MIRAI to „czystorasowy szybowiec zawodniczy”, z którym można z powodzeniem walczyć o miejsca „na pudełku” w kategorii F3-RES lub F5-RES. Zestaw zawiera części kadłuba zarówno do szybowca, jak i samolotu elektrycznego.

Przednia część kadłuba składa się z balsowej i lekkiej sklejkowej gondoli; jej rdzeń stanowi prosta konstrukcja „pudełkowa” z balsowymi ścianami bocznymi i sklejkowymi grodziami. W szybowcu przestrzeń na serwomechanizmy steru kierunku i wysokości znajduje się w kadłubie pod zdejmowaną boczną pokrywą z magnetycznym zamknięciem; w przypadku szybowca z napędem serwomechanizmy są umieszczone w przestrzeni pod skrzydłem. Część ogonowa kadłuba składa się z belki z rur węglowych z wklejonym pylonem z lekkim rdzeniem ze sklejki pokrytym balsą do mocowania ogonów motylkowych. Wersja szybowcowa oferuje również rurę węglową w przestrzeni pod skrzydłem, gdzie można łatwo umieścić dodatkowy ciężar w celu zwiększenia penetracji.

Trzyczęściowe skrzydło ze specjalnym profilem HB RES to klasyczna konstrukcja z żebrami balsowymi i sztywną osłoną skrzyni skrętnej na płaszczyźnie środkowej. Główny dźwigar wykonany jest ze świerkowych listew z balsową siecią, co gwarantuje wysoką wytrzymałość ramy przy bardzo niskiej wadze. Uszy z eleganckimi wingletami są połączone z płaszczyzną środkową za pomocą łączników węglowych i bukowych kołków z magnesami jako bezpiecznikami. Płaszczyzna środkowa zawiera dwuczęściowy przechylny hamulec aerodynamiczny - zalecamy, aby go nie pominąć, szczególnie jeśli budujesz „czysty” szybowiec. Jest on sterowany jednym serwomechanizmem za pośrednictwem napędu skrętnego wykonanego z pręta węglowego z dźwigniami laminowanymi. Skrzydło jest przymocowane do kadłuba za pomocą plastikowej śruby.

Powierzchnie ogonów motylkowych są wykonane z płyt, sklejonych z części balsowych ciętych CNC. Są one zdejmowane w celu łatwego transportu; po nasunięciu na węglowe drążki prowadzące są zabezpieczane plastikową śrubą. Stery są sterowane za pomocą linek stalowych.

Możesz pokryć model folią do prasowania - na przykład przezroczystą Oracover do lotów czysto rekreacyjnych. Jeśli budujesz samolot zawodniczy, preferowane są lżejsze folie, takie jak Oralite, Vlies lub podobne materiały.

Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej trzykanałowy zestaw RC (w przypadku szybowca bez hamulców wystarczą nawet dwa kanały). Serwa to standardowe mikroserwa o masie 9–15 g i ciągu 1,5–2 kg*cm.

Do zasilania elektroniki pokładowej maszyny wyścigowej idealnie nadaje się czteroogniwowy akumulator AAA ENELOOP 800 mAh NiMH. Do zasilania wersji elektrycznej potrzebny będzie silnik elektryczny AC o mocy 150–200 W i średnicy 22 mm, regulator 20 A, taki jak KAVAN R-20B, oraz akumulator LiPo 2S lub 3S o pojemności 450 mAh.

Zawartość opakowania

W skład zestawu wchodzą wycinane CNC części z balsy i sklejki, belki i deski balsowe do twardej okładki, rurowa belka ogonowa z włókna węglowego, zestaw akcesoriów, arkusz samoprzylepnych naklejek, plan konstrukcji w skali 1:1 i instrukcja.

Ogłoszenie

Zgodnie z Rozporządzeniem Delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .

Informacje techniczne

Rozpiętość [mm] 1995
Długość [mm] 1210
Waga od [g] 420
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] 36
Funkcje kontrolowane S, W, B
Złożoność konstrukcji S2
Trudność pilotażu P1

Do pobrania

Návod ke stavbě

Návod ke stavbě

22.11.2021

Części zamienne i powiązane produkty

1 przedmiot

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.