Zapytanie o produkt
Alpha 1500V2 ARF (czerwony)
Kod produktu: KAV02.8076V2
Alpha 1500V2 ARF (czerwony)
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 201,21 € |
W magazynie
Poniedziałek 15.09. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 16.09. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanie-
Opis produktu
-
Informacje techniczne
Opis produktu
Kavan - Alpha 1500V2 ARF (czerwony) - KAV02.8076V2
Praktycznie ukończony model motoszybowca wykonany z niemal niezniszczalnej ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO), napędzany silnikiem bezszczotkowym. Sterowany ster kierunku, wysokości, lotki i obroty silnika. Model dostarczany jest z silnikiem bezszczotkowym, regulatorem prędkości i 4 serwomechanizmami.
Choć ALPHA 1500 V2 zachowuje zewnętrzne cechy oryginalnego Alphy 1500, to jest to zupełnie nowy model o innych wymiarach, nowym profilu skrzydeł i znacznie bardziej zaawansowanej konstrukcji. Nowe formy i postęp w technologii formowania piankowego zapewniają, że wszystkie części są znacznie precyzyjniejsze i precyzyjniejsze. Dwuczęściowe skrzydło jest teraz przykręcone do kadłuba w taki sam sposób jak usterzenie, co sprawia, że model jest bardzo kompaktowy.
Mocniejszy silnik o klasę z regulatorem 30 A i akumulatorem LiPo 3S zamiast oryginalnego dwuogniwowego zapewniają wystarczającą moc nie tylko do regularnego latania motoszybowcem, ale także do akrobacji. ALPHA 1500 V2 będzie „rósł” wraz z Tobą i Twoimi umiejętnościami pilotażu; da doświadczonemu pilotowi szansę na popis!
ALPHA 1500V2 to elegancki motoszybowiec o dużej powierzchni skrzydeł z regulowanymi lotkami, sterem kierunku i wysokości, napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym. Solidna i lekka konstrukcja z pianki EPO gwarantuje doskonałą odporność na uszkodzenia. Silnik zasilany jest lekkim akumulatorem LiPo o dużej pojemności, a do sterowania modelem można użyć dowolnego 4-kanałowego zestawu RC. Po prostu zadbaliśmy o to, abyś miał otwartą drogę do sukcesu.
Kadłub z zamontowanym silnikiem C2217-1200, sterownikiem KAVAN R-30B oraz serwomechanizmami steru kierunku i wysokości jest wykonany z pianki EPO. Pokrywa kabiny jest zdejmowana za pomocą zapięcia magnetycznego. Dwuczęściowe skrzydło jest również wykonane z pianki EPO, a lotki są sterowane przez dwa serwomechanizmy zamontowane w skrzydle za pomocą krótkich, prostych prętów. Połówki skrzydeł są połączone stalowym łącznikiem o średnicy 4 mm i zabezpieczone plastikową płytką łączącą.
W układzie klasycznym usterzenie ogonowe jest sterowane linkami stalowymi. Są one przymocowane do kadłuba za pomocą pary śrub. Składane śmigło o wymiarach 8,5×6 cali (średnica wynika z kształtu stożka o większej średnicy i dłuższej belce) wykorzystuje standardowe łopaty o wymiarach 8×6 cali. Chłodzenie silnika, układu sterowania i akumulatora wspomagają wloty powietrza chłodzącego po bokach dziobu. Otwór doprowadzający ogrzane powietrze znajduje się w dolnej części kadłuba, w przestrzeni pod skrzydłem.
Przygotowanie do lotu obejmuje jedynie przykręcenie powierzchni usterzenia, połączenie połówek skrzydeł i przymocowanie ich do kadłuba, montaż odbiornika oraz podłączenie akumulatora napędowego. Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej 4-kanałowy zestaw RC. Idealnie byłoby użyć co najmniej 5-kanałowego komputerowego zestawu RC, który umożliwi niezależne sterowanie obydwoma serwomechanizmami lotek, co pozwoli na łatwą regulację zróżnicowania ich wychylenia lub ich mieszanie jako hamulców aerodynamicznych. Sterowanie modelem można dodatkowo uprzyjemnić, programując wychylenia podwójne lub wykładnicze. Do zasilania modelu ALPHA 1500 V2 potrzebny będzie akumulator LiPo 11,1 V o pojemności 1000–1300 mAh i pojemności co najmniej 20°C.
ALPHA 1500 V2 jest przeznaczony dla początkujących, najlepiej pod nadzorem doświadczonego pilota. Charakterystyka lotu jest przyjemna, łatwa w pilotażu, a sterowanie modelem precyzyjne. Model wprowadzi Cię w pełną kontrolę nad samolotem we wszystkich 3 osiach oraz w prawidłową, skoordynowaną kontrolę steru kierunku, lotek i steru wysokości.
Zmieniając stosunek długości dźwigni serwomechanizmów i sterów, można regulować wychylenia w szerokim zakresie. Dzięki mocniejszemu silnikowi salta, beczki i przylądki są łatwe. Moc silnika jest wystarczająca do szybkiego wznoszenia, więc wystarczy chwila, aby złapać kominy termiczne! Alpha 1500 V2 reaguje czule nawet na słabe kominy termiczne, a dzięki precyzyjnemu sterowaniu z łatwością wpada nawet w kominy wspinaczkowe o małej średnicy.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera kadłub odlany z tworzywa EPO z zamontowanym silnikiem bezszczotkowym, składane śmigło 8,5×6", regulator prędkości KAVAN 30A i dwa serwomechanizmy KAVAN GO-09, skrzydło odlane z tworzywa EPO z dwoma serwomechanizmami KAVAN GO-09 i światłami LED, powierzchnie usterzenia EPO, stalowy sprzęg skrzydła oraz szczegółową instrukcję budowy i lotu.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebny będzie co najmniej 4-kanałowy zestaw RC (nadajnik i odbiornik), akumulator LiPo 3S o pojemności 1000–1300 mAh i obciążeniu prądowym co najmniej 30C, wyposażony w złącze zasilania XT60, a także odpowiednia ładowarka.
Uwaga: Zgodnie z Rozporządzeniem Delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, multikopterów, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadający kamerę lub inny czujnik zdolny do gromadzenia danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Informacje techniczne
Rozpiętość [mm] | 1492 |
Długość [mm] | 985 |
Waga [g] | 780–810 |
Powierzchnia skrzydła [dm2] | 21,8 |
Funkcje kontrolowane | S, V, K, M |
Złożoność konstrukcji | S0 |
Trudność pilotażu | P1, P2 |