KAVAN 304TS TwinShark 2700mm: Kabina

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 443,15 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePraktycznie ukończony model półskalowy czeskiego szybowca o wysokiej wydajności o rozpiętości 2700 mm wykonany z niemal niezniszczalnej, wzmocnionej włóknem węglowym ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO) do lotów termicznych i nachyleniowych. Wyposażony w bezszczotkowy silnik C3548-750, składane śmigło 11×8", regulator prędkości R-50SB i 6 mikroserwomechanizmów. W pełni zmechanizowane skrzydło z lotkami i klapami. Kontrolowany ster kierunku, wysokości i prędkości silnika.
W 1962 roku Eugen Hänle założył Glasflügel Segelflugzeugbau GmbH, która wkrótce stała się sławna jako pierwszy producent szybowców z włókna szklanego na dużą skalę. Ich produkty zawsze charakteryzowały się innowacyjnymi rozwiązaniami - od łatwego demontażu skrzydła i usterzenia poziomego, poprzez systemy sterowania z klapami i hamulcami, po praktyczną konstrukcję kokpitu, która jest nadal szeroko stosowana w szybowcach. Po tragicznej śmierci Eugena Hänle w katastrofie lotniczej w 1975 roku firma popadła w trudności i ostatecznie zbankrutowała w 1982 roku.
W połowie lat 90. młoda czeska firma HPH (która już wtedy zyskała renomę producenta modeli samolotów o jakości muzealnej) przejęła produkcję jednego z ostatnich szybowców stworzonych w Glasflügel – modelu 304. Z Kutnej Hory w środkowych Czechach zaczęły latać na całym świecie wspaniałe maszyny: najpierw HPH 304CZ wyprodukowany przy użyciu oryginalnych form i oprzyrządowania, później zmodernizowany HPH 304C Wasp 15m klasy FAI. Następnie w 2006 roku całkowicie nowo zaprojektowany jednomiejscowy HPH 304S Shark 18m klasy, a w 2017 roku dwumiejscowy HPH 304TS Twin Shark 20m klasy. A teraz możesz cieszyć się lataniem z półskalowym modelem tego pięknego szybowca o rozpiętości skrzydeł 2700 mm, który jest napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym!
Kadłub modelu wykonany jest z bardzo wytrzymałej pianki EPO (ekstrudowanej poliolefiny) z solidnymi wewnętrznymi wzmocnieniami węglowymi. Na dziobie zamontowany jest silnik elektryczny C3548-750 AC ze składanym śmigłem 11x8", regulator prędkości Kavan R-50SB z mocnym stabilizatorem mocy BEC. Pokrywa kabiny jest zdejmowana, mocowana jest za pomocą szpilki z przodu i magnesu z tyłu. Na dziobie znajdziesz wystarczająco dużo miejsca na akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości są przechowywane w stateczniku, stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich i prostych prętów drutowych.
Skrzydło z pianki EPO tego modelu jest dwuczęściowe, zawiera dźwigary węglowe, których wystające części służą również jako łącznik skrzydła, który pasuje do tulei duraluminiowych w kadłubie. Połówki skrzydeł są zabezpieczone na miejscu plastikową śrubą. Lotki i klapy (oba wzmocnione rurkami węglowymi) są niezależnie sterowane przez dwa serwomechanizmy z krótkimi prostymi prętami drucianymi.
Powierzchnie ogonowe są również wykonane z pianki EPO ze wzmocnieniami z rur węglowych. Pozioma powierzchnia ogonowa jest przymocowana do statecznika za pomocą pary śrub, co ułatwia montaż i demontaż.
Należy zakupić
Do zasilania będziesz potrzebować czteroogniwowego LiPo o pojemności 2600–3300 mAh i pojemności ładowania co najmniej 30C. Wybierz konkretny typ, aby prawidłowa pozycja środka ciężkości działała najlepiej dla Ciebie bez dalszych rozważań.
W nagłych wypadkach do sterowania modelem wystarczy sześciokanałowy komputerowy zestaw RC bez funkcji specjalnych. W wersji podstawowej lotki i klapy są podłączone tylko do jednego kanału za pomocą kabli Y.
Ideałem jest oczywiście użycie co najmniej siedmiokanałowego zestawu komputerowego RC, który umożliwia niezależne sterowanie lotkami i klapami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich miksowanie jako hamulca motylkowego (obie lotki wyginają się w górę i obie klapy w dół jednocześnie), co jest teraz możliwe nawet w niedrogich Radiolink AT9S lub AT10II lub Futaba T6K lub T10J. W takim przypadku należy wymienić kable Y lotek i klap w kadłubie na cztery pojedyncze, 15–30 cm kable przedłużające. Oczywiście w instrukcji nie brakuje dokładnej tabeli ze sprawdzonymi domyślnymi ustawieniami wychylenia steru kierunku (w tym mikserów), dzięki czemu można łatwo przygotować Twin Sharka do lotu, nawet jeśli jest to pierwszy szybowiec z pełną mechanizacją skrzydeł.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera gotowy kadłub, skrzydło i ogon wykonane z pianki EPO z zainstalowanym silnikiem, śmigłem, regulatorem prędkości i 6 mikroserwami. Pakiet zawiera również czytelne instrukcje.
Uwaga: Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2700 |
Długość [mm] | 1285 |
Waga [g] | 1950–2050 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 45 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M, K (2) |
Trudność konstrukcji | S0, S1 |
Trudność pilotażu | P2 |
Silnik | *) C3548-750 |
Regulator | *) Kavan R-50SB |
Łopatki śmigła | *) 11×8" |
Bateria | Kavan 14,8 V 2700 mAh 30/60 C lub FOXY G3 14,8 V 2600 mAh 40/80 C |
Serwo | *) 6× mikro |
Zestaw zdalnie sterowany | Komputer co najmniej 7-kanałowy |
*) Część zestawu ARF |
12 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .