Kavan HPH 304TS TwinShark 2700mm ARF

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 443,15 €
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Wtorek 05.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV02.8077
EAN: 8596450034150

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Kavan HPH 304TS TwinShark 2700mm ARF - KAV02.8077

Praktycznie ukończony model półskalowy czeskiego szybowca o wysokiej wydajności o rozpiętości 2700 mm wykonany z niemal niezniszczalnej, wzmocnionej włóknem węglowym ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO) do lotów termicznych i nachyleniowych. Wyposażony w bezszczotkowy silnik C3548-750, składane śmigło 11×8", regulator prędkości R-50SB i 6 mikroserwomechanizmów. W pełni zmechanizowane skrzydło z lotkami i klapami. Kontrolowany ster kierunku, wysokości i prędkości silnika.

W 1962 roku Eugen Hänle założył Glasflügel Segelflugzeugbau GmbH, która wkrótce stała się sławna jako pierwszy producent szybowców z włókna szklanego na dużą skalę. Ich produkty zawsze charakteryzowały się innowacyjnymi rozwiązaniami - od łatwego demontażu skrzydła i usterzenia poziomego, poprzez systemy sterowania z klapami i hamulcami, po praktyczną konstrukcję kokpitu, która jest nadal szeroko stosowana w szybowcach. Po tragicznej śmierci Eugena Hänle w katastrofie lotniczej w 1975 roku firma popadła w trudności i ostatecznie zbankrutowała w 1982 roku.

W połowie lat 90. młoda czeska firma HPH (która już wtedy zyskała renomę producenta modeli samolotów o jakości muzealnej) przejęła produkcję jednego z ostatnich szybowców stworzonych w Glasflügel – modelu 304. Z Kutnej Hory w środkowych Czechach zaczęły latać na całym świecie wspaniałe maszyny: najpierw HPH 304CZ wyprodukowany przy użyciu oryginalnych form i oprzyrządowania, później zmodernizowany HPH 304C Wasp 15m klasy FAI. Następnie w 2006 roku całkowicie nowo zaprojektowany jednomiejscowy HPH 304S Shark 18m klasy, a w 2017 roku dwumiejscowy HPH 304TS Twin Shark 20m klasy. A teraz możesz cieszyć się lataniem z półskalowym modelem tego pięknego szybowca o rozpiętości skrzydeł 2700 mm, który jest napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym!

Kadłub modelu wykonany jest z bardzo wytrzymałej pianki EPO (ekstrudowanej poliolefiny) z solidnymi wewnętrznymi wzmocnieniami węglowymi. Na dziobie zamontowany jest silnik elektryczny C3548-750 AC ze składanym śmigłem 11x8", regulator prędkości Kavan R-50SB z mocnym stabilizatorem mocy BEC. Pokrywa kabiny jest zdejmowana, mocowana jest za pomocą szpilki z przodu i magnesu z tyłu. Na dziobie znajdziesz wystarczająco dużo miejsca na akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości są przechowywane w stateczniku, stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich i prostych prętów drutowych.

Skrzydło z pianki EPO tego modelu jest dwuczęściowe, zawiera dźwigary węglowe, których wystające części służą również jako łącznik skrzydła, który pasuje do tulei duraluminiowych w kadłubie. Połówki skrzydeł są zabezpieczone na miejscu plastikową śrubą. Lotki i klapy (oba wzmocnione rurkami węglowymi) są niezależnie sterowane przez dwa serwomechanizmy z krótkimi prostymi prętami drucianymi.

Powierzchnie ogonowe są również wykonane z pianki EPO ze wzmocnieniami z rur węglowych. Pozioma powierzchnia ogonowa jest przymocowana do statecznika za pomocą pary śrub, co ułatwia montaż i demontaż.

Należy zakupić

Do zasilania będziesz potrzebować czteroogniwowego LiPo o pojemności 2600–3300 mAh i pojemności ładowania co najmniej 30C. Wybierz konkretny typ, aby prawidłowa pozycja środka ciężkości działała najlepiej dla Ciebie bez dalszych rozważań.

W nagłych wypadkach do sterowania modelem wystarczy sześciokanałowy komputerowy zestaw RC bez funkcji specjalnych. W wersji podstawowej lotki i klapy są podłączone tylko do jednego kanału za pomocą kabli Y.

Ideałem jest oczywiście użycie co najmniej siedmiokanałowego zestawu komputerowego RC, który umożliwia niezależne sterowanie lotkami i klapami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich miksowanie jako hamulca motylkowego (obie lotki wyginają się w górę i obie klapy w dół jednocześnie), co jest teraz możliwe nawet w niedrogich Radiolink AT9S lub AT10II lub Futaba T6K lub T10J. W takim przypadku należy wymienić kable Y lotek i klap w kadłubie na cztery pojedyncze, 15–30 cm kable przedłużające. Oczywiście w instrukcji nie brakuje dokładnej tabeli ze sprawdzonymi domyślnymi ustawieniami wychylenia steru kierunku (w tym mikserów), dzięki czemu można łatwo przygotować Twin Sharka do lotu, nawet jeśli jest to pierwszy szybowiec z pełną mechanizacją skrzydeł.

Zawartość opakowania

Pakiet zawiera gotowy kadłub, skrzydło i ogon wykonane z pianki EPO z zainstalowanym silnikiem, śmigłem, regulatorem prędkości i 6 mikroserwami. Pakiet zawiera również czytelne instrukcje.

Uwaga: Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .

Informacje techniczne

Rozpiętość [mm] 2700
Długość [mm] 1285
Waga [g] 1950–2050
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] 45
Funkcje kontrolowane S, W, K (2), M, K (2)
Trudność konstrukcji S0, S1
Trudność pilotażu P2

Zalecany sprzęt napędowy i RC

Silnik *) C3548-750
Regulator *) Kavan R-50SB
Łopatki śmigła *) 11×8"
Bateria Kavan 14,8 V 2700 mAh 30/60 C lub FOXY G3 14,8 V 2600 mAh 40/80 C
Serwo *) 6× mikro
Zestaw zdalnie sterowany Komputer co najmniej 7-kanałowy
*) Część zestawu ARF

Części zamienne i powiązane produkty

12 rzeczy

Kavan GO-9MG BB CYFROWY

Kavan GO-9MG BB CYFROWY
Mocne cyfrowe serwo pico z zębatkami stalowymi i wałem wyjściowym zamontowanym na pojedynczym łożysku kulkowym. Ciąg: 1,8/2,2 kg/cm, prędkość: 0,13/0,11 s/60° przy 4,8/6,0 V. Serwo jest przeznaczone do stosowania w małych modelach samolotów RC i śmigłowców, samochodach RC 1:18–1:24, małych łodziach itp. Serwo nie jest programowalne. Standardowe napięcie zasilania: 4,8–6,0 V (nominalne).
KAV20.9MG 12,46 €
W magazynie
Kupić
Poniedziałek 04.08. w sklepie Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.