Gens Ace LiPo Tattu Serie - 4S 2300mAh 14,8V 4S1P (75C) Wtyczka XT60

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 455,24 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePraktycznie ukończony model półskalowy potężnego polskiego szybowca akrobacyjnego o rozpiętości 2400 mm wykonany z niemal niezniszczalnej, wzmacnianej węglem ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO) do lotów termicznych i nachyleniowych. Wyposażony w bezszczotkowy silnik C3548-750, składane śmigło 11×8", regulator prędkości Kavan R-50SB i 4 mikroserwomechanizmy. Kontrolowane lotki, ster kierunku, ster wysokości i prędkość silnika.
Pod koniec lat 80. polska firma Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze uznała, że na rynku szybowców akrobacyjnych jest luka - stary dobry, całkowicie drewniany SZD-21-2b Kobuz 3 zaprojektowany w latach 50. już nie wystarczał. Dlatego w 1991 roku konstruktorzy Edward Margański i Jerzy Cisowski, wspierani przez Jerzego Makulę (wówczas trzykrotnego mistrza świata w akrobacji szybowcowej), wymyślili nowy Swift S-1, nowoczesny, całkowicie kompozytowy szybowiec akrobacyjny o niesamowitej prędkości skrętu (zaledwie 4 s), zdolny do radzenia sobie z przeciążeniami +/-10 g. Nagroda przyszła niemal natychmiast - Jerzy Makula zdobył w tym samym roku swój czwarty tytuł Mistrza Świata FAI w akrobacji szybowcowej.
Kadłub modelu wykonany jest z bardzo wytrzymałej pianki EPO (wytłaczany poliolefin) z solidnymi wewnętrznymi wzmocnieniami węglowymi. Na dziobie zamontowano bezszczotkowy silnik elektryczny C3548-750 ze składanym śmigłem 11×8” i kontroler Kavan R-50SB z mocnym stabilizatorem BEC, potrzebnym do zasilania 4 mocnych mikroserwomechanizmów.
Pokrywa kokpitu jest zdejmowana, zabezpieczona szpilką z przodu i magnesem z tyłu. Na dziobie jest dużo miejsca na akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości są zamontowane w stateczniku, a stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich, prostych prętów drucianych.
Skrzydło modelu piankowego EPO jest dwuczęściowe i wyposażone w dźwigary węglowe, których wystające części służą również jako łącznik skrzydła, wpasowując się w tuleje duraluminiowe w kadłubie. Połówki skrzydeł są zabezpieczone na miejscu plastikową śrubą. Lotki wzdłuż całej rozpiętości skrzydła (wzmocnione rurkami węglowymi) są sterowane niezależnie przez dwa serwomechanizmy z krótkimi prostymi prętami drucianymi.
Powierzchnie ogonowe są również wykonane z pianki EPO ze wzmocnieniami z rur węglowych. Pozioma powierzchnia ogonowa jest przymocowana do kadłuba za pomocą pary śrub, co ułatwia montaż i demontaż.
Zawartość opakowania
W skład pakietu wchodzi gotowy kadłub, skrzydło i ogon wykonane z pianki EPO z zainstalowanym silnikiem, śmigłem, regulatorem prędkości i 4 serwomechanizmami. Jest również instrukcja w języku czeskim.
Należy zakupić
Do zasilania będziesz potrzebować czteroogniwowego LiPo o pojemności 2200–2700 mAh i pojemności ładowania co najmniej 30C. Wybierz konkretny typ, aby prawidłowa pozycja środka ciężkości działała najlepiej dla Ciebie bez dalszych rozważań. Musisz być wyposażony w odpowiednią ładowarkę, aby naładować akumulator napędowy.
Aby sterować modelem w sytuacjach awaryjnych, można użyć 4-kanałowego zestawu komputerowego RC bez funkcji specjalnych. W wersji podstawowej lotki są podłączone tylko do jednego kanału za pomocą kabla Y. Oczywiście idealnie jest użyć co najmniej 6-kanałowego zestawu komputerowego RC, który umożliwia niezależne sterowanie lotkami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich mieszanie jako hamulca aerodynamicznego (obie lotki wyginają się w górę jednocześnie), co jest teraz możliwe nawet w przypadku niedrogich Radiolink AT9S lub AT10II lub Futaba T6K lub T10J.
W takim przypadku konieczna jest wymiana kabla Y lotek w kadłubie na dwa (15–30 cm) kable przedłużające. Oczywiście instrukcja zawiera szczegółową tabelę ze sprawdzonymi domyślnymi ustawieniami wychylenia steru kierunku (w tym miksery), aby łatwo przygotować model do lotu.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2405 |
Długość [mm] | 1300 |
Waga [g] | 2000–2050 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 45 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M |
Trudność konstrukcji | S0, S1 |
Trudność pilotażu | P2 |
Zalecany sprzęt napędowy i RC
Silnik | *) C3548-750 |
Regulator | *) KAVAN R-50SB |
Łopatki śmigła | *) 11×8" |
Bateria | 14,8 V 2200 mAh 30/60 °C, 14,8 V 2600 mAh 40/80 °C |
Serwo | *) 4× GO-17MG |
Zestaw zdalnie sterowany | Min. 6 kanałów (komputer) |
*) Część zestawu ARF |
11 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .