Kavan Swift S-1 2400mm BNF z odbiornikiem Kavan R8 Vario (niebieski)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 491,53 €
Tymczasowo niedostępne
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV02.8082C
EAN:

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Kavan Swift S-1 2400mm BNF z odbiornikiem Kavan R8 Vario (niebieski) - KAV02.8082C

Praktycznie ukończony model półskalowy potężnego polskiego szybowca akrobacyjnego o rozpiętości 2400 mm wykonany z niemal niezniszczalnej, wzmacnianej włóknem węglowym ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO) do lotów termicznych i nachyleniowych. Wyposażony w bezszczotkowy silnik C3548-750, składane śmigło 11×8", regulator prędkości Kavan R-50SB i 4 mikroserwomechanizmy. Kontrolowane lotki, ster kierunku, ster wysokości i prędkość silnika. W zestawie znajduje się również odbiornik telemetryczny Kavan R8 Vario.

Pod koniec lat 80. polska firma Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze uznała, że na rynku szybowców akrobacyjnych jest luka - stary dobry, całkowicie drewniany SZD-21-2b Kobuz 3 zaprojektowany w latach 50. już nie wystarczał. Dlatego w 1991 roku konstruktorzy Edward Margański i Jerzy Cisowski, wspierani przez Jerzego Makulę (wówczas trzykrotnego mistrza świata w akrobacji szybowcowej), wymyślili nowy Swift S-1, nowoczesny, całkowicie kompozytowy szybowiec akrobacyjny o niesamowitej prędkości skrętu (zaledwie 4 s), zdolny do radzenia sobie z przeciążeniami +/-10 g. Nagroda przyszła niemal natychmiast - Jerzy Makula zdobył w tym samym roku swój czwarty tytuł Mistrza Świata FAI w akrobacji szybowcowej.

Kadłub modelu wykonany jest z bardzo wytrzymałej pianki EPO (wytłaczany poliolefin) z solidnymi wewnętrznymi wzmocnieniami węglowymi. Na dziobie zamontowano bezszczotkowy silnik elektryczny C3548-750 ze składanym śmigłem 11×8” i kontroler Kavan R-50SB z mocnym stabilizatorem BEC, potrzebnym do zasilania 4 mocnych mikroserwomechanizmów.

Pokrywa kokpitu jest zdejmowana, zabezpieczona szpilką z przodu i magnesem z tyłu. Na dziobie jest dużo miejsca na akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości są zamontowane w stateczniku, a stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich, prostych prętów drucianych.

Skrzydło modelu piankowego EPO jest dwuczęściowe i wyposażone w dźwigary węglowe, których wystające części służą również jako łącznik skrzydła, wpasowując się w tuleje duraluminiowe w kadłubie. Połówki skrzydeł są zabezpieczone na miejscu plastikową śrubą. Lotki wzdłuż całej rozpiętości skrzydła (wzmocnione rurkami węglowymi) są sterowane niezależnie przez dwa serwomechanizmy z krótkimi prostymi prętami drucianymi.

Powierzchnie ogonowe są również wykonane z pianki EPO ze wzmocnieniami z rur węglowych. Pozioma powierzchnia ogonowa jest przymocowana do kadłuba za pomocą pary śrub, co ułatwia montaż i demontaż.

Zawartość opakowania

W skład zestawu wchodzi gotowy kadłub, skrzydła i usterzenie wykonane z pianki EPO z zamontowanym silnikiem, śmigłem, regulatorem prędkości i 4 serwomechanizmami, odbiornik telemetryczny Kavan R8 Vario oraz instrukcja w języku czeskim.

Należy zakupić

Do zasilania będziesz potrzebować czteroogniwowego LiPo o pojemności 2200–2700 mAh i pojemności ładowania co najmniej 30C. Wybierz konkretny typ, aby prawidłowa pozycja środka ciężkości działała najlepiej dla Ciebie bez dalszych rozważań. Musisz być wyposażony w odpowiednią ładowarkę, aby naładować akumulator napędowy.

W nagłych wypadkach do sterowania modelem wystarczy 4-kanałowy nadajnik z protokołem ACCESS/ACCST D16 bez funkcji specjalnych. W wersji podstawowej lotki są podłączone tylko do jednego kanału za pomocą kabla Y. Oczywiście idealnie jest użyć co najmniej 6-kanałowego nadajnika komputerowego, który pozwoli na niezależne sterowanie lotkami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich mieszanie jako hamulca aerodynamicznego (obie lotki wychyla się w górę jednocześnie).

W takim przypadku konieczna jest wymiana kabla Y lotek w kadłubie na dwa (15–30 cm) kable przedłużające. Oczywiście instrukcja zawiera szczegółową tabelę ze sprawdzonymi domyślnymi ustawieniami wychylenia steru kierunku (w tym miksery), aby łatwo przygotować model do lotu.

Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .

Informacje techniczne

Rozpiętość [mm] 2405
Długość [mm] 1300
Waga [g] 2000–2050
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] 45
Funkcje kontrolowane S, W, K (2), M
Trudność konstrukcji S0, S1
Trudność pilotażu P2

Zalecany sprzęt napędowy i RC

Silnik *) C3548-750
Regulator *) KAVAN R-50SB
Łopatki śmigła *) 11×8"
Bateria 14,8 V 2200 mAh 30/60 °C, 14,8 V 2600 mAh 40/80 °C
Serwo *) 4× GO-17MG
Odbiornik *) Kavan R8 Vario
Zestaw zdalnie sterowany Min. 6 kanałów (komputer)
*) Część zestawu ARF

Części zamienne i powiązane produkty

10 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.