Kavan Beta 1400: Držák motoru

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 201,21 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Praktycznie ukończony model szkolnego motoszybowca o rozpiętości skrzydeł 1400 mm wykonany z niemal niezniszczalnego ekstrudowanego spienionego poliolefinu (EPO) z silnikiem bezszczotkowym, regulatorem prędkości 20A i czterema serwami. Sterowany ster kierunku, wysokości, lotki i prędkość silnika.
Beta 1400 pod marką Kavan to zupełnie nowy model w porównaniu do wersji oryginalnej, z nieco innymi wymiarami, nowym profilem skrzydeł, nowym silnikiem bezszczotkowym ze składanym śmigłem i znacznie bardziej wyrafinowaną konstrukcją. Nowe formy i postęp w technologii formowania piankowego zapewniają, że wszystkie części są znacznie drobniejsze i bardziej precyzyjne.
Model jest idealny dla początkujących pilotów, którzy zabiorą ich od początkowego uderzania w lądowisko do podstawowych manewrów akrobacyjnych i szybowania termicznego. Zadowoli również amatorów latania, którzy zapewnią im kompaktowy i łatwy w transporcie model, zapewniający idealnie relaksujący lot.
Beta 1400 to szkolny i treningowy motoszybowiec wykonany z bardzo wytrzymałego ekstrudowanego poliolefinu EPO. Dzięki koncepcji z silnikiem zamontowanym na pylonie za skrzydłem, bardzo dobrze znosi nieostrożne obchodzenie się, co w klasycznych modelach z silnikiem dziobowym prowadziłoby co najmniej do uszkodzenia śmigła.
Kadłub z zamontowanym bezszczotkowym silnikiem C2814-1400, regulatorem prędkości Kavan R-20B i serwomechanizmami steru kierunku i wysokości Kavan GO-09 jest formowany z pianki EPO z podłużnymi wzmocnieniami węglowymi. Pokrywa kabiny jest zdejmowana za pomocą zapięć magnetycznych. Dwuczęściowe skrzydło jest również formowane z EPO, lotki są sterowane przez dwa serwomechanizmy Kavan GO-09.
Połówki skrzydeł są połączone łącznikiem rurki węglowej i zabezpieczone śrubą na spodniej stronie skrzydła. Powierzchnie ogonowe w klasycznym układzie są tłoczone z EPO. Chłodzenie silnika jest wspomagane przez wlot powietrza chłodzącego w przedniej części pylonu, powietrze chłodzące przepływa przez kanały wokół obudowy silnika.
Przygotowanie do lotu obejmuje jedynie sklejenie powierzchni ogonowych (średnim superglue), przymocowanie połówek skrzydeł, podłączenie odbiornika i podłączenie akumulatora napędowego. Lotki, ster kierunku, ster wysokości i prędkość silnika są kontrolowane.
Zawartość opakowania
Zestaw ARF zawiera kadłub odlany z EPO z zamontowanym silnikiem bezszczotkowym, składane śmigło 7x6", regulator prędkości Kavan R-20B i dwa serwomechanizmy, skrzydło odlane z EPO z zamontowanymi dwoma serwomechanizmami, usterzenie EPO, łącznik skrzydła z rur węglowych oraz szczegółową instrukcję budowy i lotu.
Należy zakupić
Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej czterokanałowy zestaw RC. Najlepiej użyć co najmniej pięciokanałowego komputerowego zestawu RC, który umożliwi niezależne sterowanie obydwoma serwomechanizmami lotek, co ułatwi regulację różnicowania ich wychylenia i ewentualnie mieszanie jako hamulców aerodynamicznych.
Możesz jeszcze bardziej zwiększyć kontrolę nad modelem, programując podwójne lub wykładnicze odchylenia. Do zasilania modelu Beta 1400 będziesz potrzebować trzyogniwowej baterii LiPo 11,1 V o pojemności 1600–2200 mAh i natężeniu prądu co najmniej 20C, wyposażonej w złącze zasilania XT60.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 1400 |
Długość [mm] | 966 |
Waga [g] | 700–770 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 24,5 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K, M |
Trudność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P1, P2 |
14 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .