Kavan Beta 1400: Držák motoru

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
OC Šestka | 1 szt |
Wtorek 05.08. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePraktycznie ukończony model szkolnego motoszybowca o rozpiętości 1400 mm wykonany z niemal niezniszczalnego ekstrudowanego spienionego poliolefinu (EPO) z silnikiem bezszczotkowym, regulatorem prędkości 20A i czterema serwami. Sterowany ster kierunku, wysokości, lotki i prędkość silnika. Kompletny zestaw z ośmiokanałowym nadajnikiem T8FB, odbiornikiem, akumulatorem 3S LiPo i ładowarką.
Beta 1400 pod marką Kavan to zupełnie nowy model w porównaniu do wersji oryginalnej, z nieco innymi wymiarami, nowym profilem skrzydeł, nowym silnikiem bezszczotkowym ze składanym śmigłem i znacznie bardziej wyrafinowaną konstrukcją. Nowe formy i postęp w technologii formowania piankowego zapewniają, że wszystkie części są znacznie drobniejsze i bardziej precyzyjne.
Model jest idealny dla początkujących pilotów, którzy zabiorą ich od początkowego uderzania w lądowisko do podstawowych manewrów akrobacyjnych i szybowania termicznego. Zadowoli również amatorów latania, którzy zapewnią im kompaktowy i łatwy w transporcie model, zapewniający idealnie relaksujący lot.
Beta 1400 to szkolny i treningowy motoszybowiec wykonany z bardzo wytrzymałego ekstrudowanego poliolefinu EPO. Dzięki koncepcji z silnikiem zamontowanym na pylonie za skrzydłem, bardzo dobrze znosi nieostrożne obchodzenie się, co w klasycznych modelach z silnikiem dziobowym prowadziłoby co najmniej do uszkodzenia śmigła.
Kadłub z zamontowanym bezszczotkowym silnikiem C2814-1400, regulatorem prędkości Kavan R-20B i serwomechanizmami steru kierunku i wysokości Kavan GO-09 jest formowany z pianki EPO z podłużnymi wzmocnieniami węglowymi. Pokrywa kabiny jest zdejmowana za pomocą zapięć magnetycznych. Dwuczęściowe skrzydło jest również formowane z EPO, lotki są sterowane przez dwa serwomechanizmy Kavan GO-09.
Połówki skrzydeł są połączone łącznikiem rurki węglowej i zabezpieczone śrubą na spodniej stronie skrzydła. Powierzchnie ogonowe w klasycznym układzie są tłoczone z EPO. Chłodzenie silnika jest wspomagane przez wlot powietrza chłodzącego w przedniej części pylonu, powietrze chłodzące przepływa przez kanały wokół obudowy silnika.
Przygotowanie do lotu obejmuje jedynie sklejenie powierzchni ogonowych (średnim superglue), przymocowanie połówek skrzydeł, podłączenie odbiornika i podłączenie akumulatora napędowego. Lotki, ster kierunku, ster wysokości i prędkość silnika są kontrolowane.
Model jest sterowany ośmiokanałowym nadajnikiem Kavan/RadioLink T8FB BT 2,4 GHz FHSS (Frequency Hopping Spread Spectrum) z elementami sterującymi kierunkowymi rozmieszczonymi w trybie 2 (przepustnica po lewej), trymerami i przełącznikami odchylenia dla wszystkich kanałów. Można go używać „od razu po wyjęciu z pudełka” jako klasycznego nadajnika „bez komputera” z trymerami i mechanicznymi przełącznikami odchylenia dla kanałów lotek, steru wysokości, przepustnicy i steru kierunku.
Po podłączeniu do komputera lub aplikacji na smartfony z systemem operacyjnym Android lub iOS możesz programowo ustawić wielkości i kierunki odchyleń, użyć podwójnych odchyleń, wykładniczych odchyleń i innych inteligentnych funkcji. Do zasilania nadajnika potrzebne będą cztery baterie AA.
Beta 1400 jest wyposażona w akumulator LiPo 11,1 V o pojemności 1600 mAh, co odpowiada składanemu śmigle 7x6". Model może łatwo „przenosić” akumulatory trzyogniwowe o pojemności około 2200 mAh.
Zawartość opakowania
Zestaw ARF zawiera kadłub odlany z EPO z zamontowanym silnikiem bezszczotkowym, składane śmigło 7x6", regulator prędkości Kavan R-20B i dwa serwomechanizmy, skrzydło odlane z EPO z zamontowanymi dwoma serwomechanizmami, usterzenie EPO, łącznik skrzydła z rur węglowych, ośmiokanałowy nadajnik Kavan/RadioLink T8FB BT 2,4 GHz FHSS z ośmiokanałowym odbiornikiem 2,4 GHz FHSS R8EF, akumulator LiPo 11,1 V o pojemności 1600 mAh, szybką ładowarkę sieciową oraz szczegółową instrukcję budowy i lotu.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą jedynie cztery baterie AA zasilające nadajnik.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 1400 |
Długość [mm] | 966 |
Waga [g] | 700–770 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 24,5 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K, M |
Trudność konstrukcji | S1 |
Trudność pilotażu | P1, P2 |
14 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .