Kavan Beta 1400: Držák motoru

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Nademlejnská - eshop | 1 szt |
OC Šestka | 1 szt |
Poniedziałek 04.08. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieZestaw modelu szkolnego motoszybowca o rozpiętości 1400 mm wykonanego z niemal niezniszczalnej pianki poliolefinowej (EPO) do napędu silnikiem bezszczotkowym. Sterowany ster kierunku, wysokości, lotki. Zestaw zawiera części piankowe, drobne akcesoria i składane śmigło.
Beta 1400 pod marką Kavan to zupełnie nowy model w porównaniu do wersji oryginalnej, z nieco innymi wymiarami, nowym profilem skrzydeł, nowym silnikiem bezszczotkowym ze składanym śmigłem i znacznie bardziej wyrafinowaną konstrukcją. Nowe formy i postęp w technologii formowania piankowego zapewniają, że wszystkie części są znacznie drobniejsze i bardziej precyzyjne.
Model jest idealny dla początkujących pilotów, którzy zabiorą ich od początkowego uderzania w lądowisko do podstawowych manewrów akrobacyjnych i szybowania termicznego. Zadowoli również amatorów latania, którzy zapewnią im kompaktowy i łatwy w transporcie model, zapewniający idealnie relaksujący lot.
Beta 1400 to szkolny i treningowy motoszybowiec wykonany z bardzo wytrzymałego ekstrudowanego poliolefinu EPO. Dzięki koncepcji z silnikiem zamontowanym na pylonie za skrzydłem, bardzo dobrze znosi nieostrożne obchodzenie się, co w klasycznych modelach z silnikiem dziobowym prowadziłoby co najmniej do uszkodzenia śmigła.
Kadłub z pylonem za skrzydłem jest formowany z pianki EPO z podłużnymi wzmocnieniami węglowymi. Pokrywa kabiny jest zdejmowana za pomocą magnetycznych zapięć. Dwuczęściowe skrzydło jest również formowane z EPO.
Połówki skrzydeł są połączone łącznikiem rurki węglowej i zabezpieczone śrubą na spodniej stronie skrzydła. Powierzchnie ogonowe w klasycznym układzie są tłoczone z EPO. Chłodzenie silnika jest wspomagane przez wlot powietrza chłodzącego w przedniej części pylonu, powietrze chłodzące przepływa przez kanały wokół obudowy silnika.
Zawartość opakowania
W skład zestawu wchodzą: kadłub uformowany z EPO, skrzydło uformowane z EPO, usterzenie EPO, łącznik skrzydła z rur węglowych, odchylane śmigło 7×6", torba z drobnymi akcesoriami, dwa arkusze naklejek (jeden na wersję czerwoną, a drugi na wersję niebieską) oraz szczegółowa instrukcja budowy i lotu.
Należy zakupić
Aby sterować modelem, będziesz potrzebować co najmniej czterokanałowego zestawu RC. Najlepiej użyć co najmniej pięciokanałowego komputerowego zestawu RC, który umożliwi niezależne sterowanie obydwoma serwomechanizmami lotek, co ułatwi regulację różnicowania ich wychylenia i ewentualnie mieszanie jako hamulców aerodynamicznych. Możesz dodatkowo zwiększyć kontrolę nad modelem, programując podwójne lub wykładnicze wychylenia.
Do zasilania modelu Beta 1400 potrzebny będzie akumulator LiPo 3-ogniwowy 11,1 V o pojemności 1600–2200 mAh i natężeniu prądu co najmniej 20 C.
Regulator prędkości AC powinien mieć obciążalność co najmniej 18 A (idealnie np. Kavan R-20B). Będziesz musiał kupić cztery serwomechanizmy (np. Kavan GO-09), silnik bezszczotkowy (najlepiej Kavan C2814-1400) i odpowiednią ładowarkę akumulatora napędowego.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 1400 |
Długość [mm] | 966 |
Waga [g] | 700–770 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 24,5 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K, M |
Trudność konstrukcji | S2 |
Trudność pilotażu | P1, P2 |
14 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .