Kavan Pulse 2200 V2: Kabina

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
OC Šestka | 1 szt |
Wtorek 05.08. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePraktycznie ukończony model zwinnego i zwrotnego szybowca z silnikiem o rozpiętości 2206 mm, wykonanego z ekstrudowanego spienionego poliolefinu (EPO) do lotów termicznych i nachyleniowych. Model wyposażony jest w bezszczotkowy silnik C3548-750 z kontrolerem Kavan R-50SB Plus i 6 serwomechanizmami. Kontrolowane lotki, ster kierunku, ster wysokości, klapy i prędkość obrotowa silnika.
Twój ulubiony Pulse 2200 powraca w wersji V2 – zwinny i zwrotny, z nowymi, mocniejszymi i szybszymi serwomechanizmami oraz wieloma innymi udoskonaleniami, takimi jak precyzyjne przeguby kulowe na drążkach sterujących. Dzięki temu nic nie stanie na przeszkodzie Twoim wyczynom zarówno na wzniesieniach, jak i na płaskim terenie!
Puse 2200 V2 ma całkowicie zmechanizowane skrzydło z lotkami i klapami, solidną konstrukcję z pianki EPO wzmocnionej włóknem węglowym, a dzięki napędowi bezszczotkowemu moc wystarczającą do wykonywania akrobacji i lotów pochyłych.
To doskonały sprzęt rekreacyjny, z którego może korzystać każdy, przynajmniej trochę zaawansowany pilot!
Kadłub modelu wykonany jest z bardzo wytrzymałej i gruntownie wzmocnionej pianki EPO (wytłaczany poliolefin). Na dziobie zamontowany jest bezszczotkowy silnik elektryczny C3548-750 ze składanym śmigłem 11x8".
Kontroler prędkości Kavan R-50SB Plus z mocnym stabilizatorem BEC zasila 6 serwomechanizmów na pokładzie. Pokrywa kabiny jest zdejmowana, zabezpieczona szpilką z przodu i magnesem z tyłu. Na dziobie znajdziesz wystarczająco dużo miejsca na akumulator napędowy i odbiornik. Serwa steru kierunku i wysokości znajdują się w ogonie kadłuba, stery kierunku są sterowane za pomocą krótkich prętów drucianych.
Skrzydło modelu piankowego EPO jest dwuczęściowe z dźwigarami węglowymi, których wystające części służą również jako łącznik skrzydła. Połówki skrzydła są mocowane na miejscu za pomocą plastikowej śruby. Lotki (wzmocnione kołnierzem węglowym) i klapy są sterowane niezależnie przez dwa serwomechanizmy z krótkimi prętami drucianymi.
Powierzchnie ogonowe są również wykonane z pianki EPO ze wzmocnieniami kołnierza węglowego. Dwuczęściowa pozioma powierzchnia ogonowa jest przymocowana do statecznika za pomocą złącza węglowego i pary śrub, co ułatwia montaż i demontaż.
Do zasilania będziesz potrzebować akumulatora LiPo 4S o pojemności 2600–4000 mAh z pojemnością ładowania co najmniej 30C i złączem zasilania XT60. Wybierz konkretny typ, aby uzyskać najlepszą dla siebie pozycję środka ciężkości bez dodatkowego obciążania.
Aby sterować modelem w sytuacjach awaryjnych, można użyć zestawu RC z 6-kanałowym komputerem bez funkcji specjalnych. W wersji podstawowej lotki i klapy są połączone za pomocą kabli z multizłączami tylko do jednego kanału.
Oczywiście, idealnym rozwiązaniem jest użycie co najmniej 7-kanałowego komputerowego zestawu RC, który umożliwia niezależne sterowanie lotkami i klapami za pomocą dwóch serwomechanizmów i ich mieszanie, jak w przypadku hamulca motylkowego (obie lotki wyginają się w górę, a obie klapy w dół).
W tym przypadku serwa lotek i klap muszą być podłączone osobno. Oczywiście instrukcja zawiera szczegółową tabelę ze sprawdzonymi domyślnymi ustawieniami wychylenia steru kierunku, aby łatwo przygotować Pulse 2200 V2 do lotu.
Zawartość opakowania
W skład pakietu wchodzi gotowy kadłub, skrzydło i ogon wykonane z pianki EPO z zainstalowanym silnikiem, śmigłem, regulatorem prędkości i 6 serwomechanizmami. Oczywiście pakiet zawiera również czytelną instrukcję.
Uwaga : Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 2206 |
Długość [mm] | 1266 |
Waga [g] | 2100–2250 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 41,8 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K (2), M, K (2) |
Trudność konstrukcji | S0, S1 |
Trudność pilotażu | P2, P3 |
10 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .