Zapytanie o produkt
Kavan RESitch
Kod produktu: KAV16.21519
Kavan RESitch
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 39,92 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieOpis produktu
Kavan - Kavan RESitch - KAV16.21519
Miniaturowy wyłącznik silnika na zadanej wysokości (80-200 m) do zawodów szybowców elektrycznych (ERES) oraz wysokościomierz/wariometr o rozdzielczości 0,1 m kompatybilny z systemami telemetrycznymi JETI Duplex EX, Multiplex MSB, Graupner HoTT, Futaba S.BUS2. Wymiary: 32×12×5 mm, waga: 7 g, zasilanie: 3,5–12 V. Łączy się między odbiornikiem a sterownikiem, regulowany za pomocą Jetibox lub nadajnika.
RESitch to przełącznik/ogranicznik wysokości opracowany specjalnie dla kategorii szybowców motoszybowych ERES, który zapewnia wyłączenie silnika, gdy model osiągnie ustaloną wysokość (80–200 m). Może być również używany w innych kategoriach zawodów, w których ważna jest taka sama wysokość startowa dla wszystkich modeli; może też działać jako normalny wysokościomierz/wariometr telemetryczny.
RESitch posiada wysoce czuły wysokościomierz/wariometr, który wykorzystuje najnowszą technologię MEMS, aby osiągnąć wysoką dokładność przy zachowaniu miniaturowych rozmiarów. Czujnik jest w stanie wykryć niewielkie zmiany ciśnienia atmosferycznego i w ten sposób wskazać tempo wznoszenia/opadania.
Cechy:
- wymiary miniaturowe;
- kable o dużym przekroju nie ograniczają zasilania odbiornika i serwomechanizmów ze stabilizatora mocy BEC w elektronicznym regulatorze prędkości;
- dokładny pomiar wysokości bezwzględnej/względnej oraz prędkości wznoszenia/opadania;
- opcjonalna telemetria z automatycznym wykrywaniem: Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB, JETI Duplex EX;
- regulowana wysokość wyzwalania (80–200 m);
- ustawianie za pomocą nadajnika – za pomocą menu nadajnika (tylko JETI, HoTT), alternatywnie za pomocą kanału przepustnicy (wszystkie kompatybilne nadajniki telemetryczne, tylko wysokość odcięcia);
- aktualizowalne oprogramowanie sprzętowe.
RESitch łączy odbiornik (kanał przepustnicy) z elektronicznym regulatorem prędkości. Podłączając wyjście danych do portu telemetrycznego w odbiorniku, może on również działać jako zwykły wysokościomierz/wariometr kompatybilny z systemami telemetrycznymi Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB i JETI Duplex EX. Aby umożliwić jego użycie w zawodach, w których transmisja telemetryczna nie jest dozwolona, RESitch może działać w trzech trybach:
- Pełna telemetria – RESitch zachowuje się jak standardowy wariometr.
- Ograniczona telemetria – bezprzewodowo przesyłana jest tylko wysokość odcięcia.
- Brak telemetrii – aktywna podczas lotu konkursowego.
Konfigurowanie RESitch z JETIBOX
Po podłączeniu do JETIBOX-a można wyświetlić aktualne wartości pomiarowe (parametry te są również częścią rozszerzonego menu zestawów Graupner HoTT i JETI RC):
- wysokość względna,
- różny,
- bezwzględne ciśnienie atmosferyczne,
- temperatura.
Następnie ustaw inne parametry:
- język menu (czeski, angielski, niemiecki, francuski, włoski),
- wysokość wyłączenia – wysokość względem punktu włączenia RESitch, przy której silnik zostanie wyłączony.
Wykorzystanie RESitch w zawodach
Po ustawieniu wysokości odcięcia za pomocą nadajnika lub JETIBOX wyłącz model. Po ponownym włączeniu i zainicjowaniu RESitch przez około 3 sekundy jesteś gotowy do lotu. Gdy tylko włączysz silnik (za pomocą sygnału w kanale przepustnicy o szerokości impulsu sterującego większej niż 1,2 ms), rozpocznie się odliczanie, a silnik wyłączy się, gdy spełniony zostanie którykolwiek z następujących warunków:
- Pilot otwiera przepustnicę poniżej progu sygnału wynoszącego 1,2 ms;
- Minęło 30 sekund od włączenia silnika;
- Model przekroczył ustaloną wysokość odcięcia.
Silnika nie można ponownie włączyć w trakcie lotu; nowy lot silnika można wykonać dopiero po lądowaniu i wyłączeniu i ponownym włączeniu RESitch. Wysokość wyłączenia użyta w ostatnim locie można dodatkowo sprawdzić po lądowaniu z podłączonym JETIBOX, nawet jeśli zasilanie RESitch zostało wyłączone w międzyczasie.
KAVAN RESitch został zaprojektowany i wyprodukowany w Czechach.