Kavan RESitch

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 39,92 €
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
Wtorek 05.08. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV16.21519
EAN: 8596450026155

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Kavan - Kavan RESitch - KAV16.21519

Miniaturowy wyłącznik silnika na zadanej wysokości (80-200 m) do zawodów szybowców elektrycznych (ERES) oraz wysokościomierz/wariometr o rozdzielczości 0,1 m kompatybilny z systemami telemetrycznymi JETI Duplex EX, Multiplex MSB, Graupner HoTT, Futaba S.BUS2. Wymiary: 32×12×5 mm, waga: 7 g, zasilanie: 3,5–12 V. Łączy się między odbiornikiem a sterownikiem, regulowany za pomocą Jetibox lub nadajnika.

RESitch to przełącznik/ogranicznik wysokości opracowany specjalnie dla kategorii szybowców motoszybowych ERES, który zapewnia wyłączenie silnika, gdy model osiągnie ustaloną wysokość (80–200 m). Może być również używany w innych kategoriach zawodów, w których ważna jest taka sama wysokość startowa dla wszystkich modeli; może też działać jako normalny wysokościomierz/wariometr telemetryczny.

RESitch posiada wysoce czuły wysokościomierz/wariometr, który wykorzystuje najnowszą technologię MEMS, aby osiągnąć wysoką dokładność przy zachowaniu miniaturowych rozmiarów. Czujnik jest w stanie wykryć niewielkie zmiany ciśnienia atmosferycznego i w ten sposób wskazać tempo wznoszenia/opadania.

Cechy:

  • wymiary miniaturowe;
  • kable o dużym przekroju nie ograniczają zasilania odbiornika i serwomechanizmów ze stabilizatora mocy BEC w elektronicznym regulatorze prędkości;
  • dokładny pomiar wysokości bezwzględnej/względnej oraz prędkości wznoszenia/opadania;
  • opcjonalna telemetria z automatycznym wykrywaniem: Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB, JETI Duplex EX;
  • regulowana wysokość wyzwalania (80–200 m);
  • ustawianie za pomocą nadajnika – za pomocą menu nadajnika (tylko JETI, HoTT), alternatywnie za pomocą kanału przepustnicy (wszystkie kompatybilne nadajniki telemetryczne, tylko wysokość odcięcia);
  • aktualizowalne oprogramowanie sprzętowe.

RESitch łączy odbiornik (kanał przepustnicy) z elektronicznym regulatorem prędkości. Podłączając wyjście danych do portu telemetrycznego w odbiorniku, może on również działać jako zwykły wysokościomierz/wariometr kompatybilny z systemami telemetrycznymi Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB i JETI Duplex EX. Aby umożliwić jego użycie w zawodach, w których transmisja telemetryczna nie jest dozwolona, RESitch może działać w trzech trybach:

  • Pełna telemetria – RESitch zachowuje się jak standardowy wariometr.
  • Ograniczona telemetria – bezprzewodowo przesyłana jest tylko wysokość odcięcia.
  • Brak telemetrii – aktywna podczas lotu konkursowego.

Konfigurowanie RESitch z JETIBOX

Po podłączeniu do JETIBOX-a można wyświetlić aktualne wartości pomiarowe (parametry te są również częścią rozszerzonego menu zestawów Graupner HoTT i JETI RC):

  • wysokość względna,
  • różny,
  • bezwzględne ciśnienie atmosferyczne,
  • temperatura.

Następnie ustaw inne parametry:

  • język menu (czeski, angielski, niemiecki, francuski, włoski),
  • wysokość wyłączenia – wysokość względem punktu włączenia RESitch, przy której silnik zostanie wyłączony.

Wykorzystanie RESitch w zawodach

Po ustawieniu wysokości odcięcia za pomocą nadajnika lub JETIBOX wyłącz model. Po ponownym włączeniu i zainicjowaniu RESitch przez około 3 sekundy jesteś gotowy do lotu. Gdy tylko włączysz silnik (za pomocą sygnału w kanale przepustnicy o szerokości impulsu sterującego większej niż 1,2 ms), rozpocznie się odliczanie, a silnik wyłączy się, gdy spełniony zostanie którykolwiek z następujących warunków:

  • Pilot otwiera przepustnicę poniżej progu sygnału wynoszącego 1,2 ms;
  • Minęło 30 sekund od włączenia silnika;
  • Model przekroczył ustaloną wysokość odcięcia.

Silnika nie można ponownie włączyć w trakcie lotu; nowy lot silnika można wykonać dopiero po lądowaniu i wyłączeniu i ponownym włączeniu RESitch. Wysokość wyłączenia użyta w ostatnim locie można dodatkowo sprawdzić po lądowaniu z podłączonym JETIBOX, nawet jeśli zasilanie RESitch zostało wyłączone w międzyczasie.

KAVAN RESitch został zaprojektowany i wyprodukowany w Czechach.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.