Mechové kolečko 53mm, lehké (1 ks)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 1,66 €
W magazynie więcej niż 5 sztuk
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
Nademlejnská - eshop 2 szt
OC Šestka 5 szt
Karolíny Světlé 5 szt
02.05. może być z tobą
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV50.2190
EAN: 8596450025691

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Kavan - Mechové kolečko 53mm, lehké (1 ks) - KAV50.2190

Lehké mechové kolo s výbornými tlumícími vlastnostmi.

Informacje techniczne

Barva pneu Černá
Barva ráfku Šedá
Průměr kola 53 mm
Průměr ráfku 24 mm
Šířka kola 19 mm
Průměr otvoru pro hřídel 2,1 mm
Hmotnost 4,3 g

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.