Zapytanie o produkt
Konect Elektro Doc
Kod produktu: KN-ELECTRO-DOC
Konect Elektro Doc
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 16,09 € |
W magazynie
Wtorek 17.06. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 18.06. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieOpis produktu
KONECT - Konect Elektro Doc - KN-ELECTRO-DOC
Tester akumulatorów LiPo 1–8S to wielofunkcyjne urządzenie pomiarowe pozwalające na sprawdzenie stanu akumulatorów większości popularnych typów: LiPo, Li-ion, LiFe, LiHV, NiCd i NiMH. Umożliwia także zrównoważone rozładowanie i autonomiczne równoważenie baterii litowych w celu wyrównania napięcia poszczególnych ogniw do tego samego poziomu. W trybie testera serwomechanizmów można go używać do testowania serwomechanizmów i elektronicznych regulatorów prędkości.
TEST NAPIĘCIA AKUMULATORA LITOWEGO (1–8 S)
Urządzenie pozwala na pomiar baterii litowych 2–8S (Li-Po, Li-ion, LiFe, LiHV) bez konieczności dodatkowego zasilania. Aby przetestować baterie 1S należy podłączyć 4 ogniwa. Wyjście akumulatora Nixx lub stabilizatora UBEC 5 V do gniazda NiCd/MH. Testowany akumulator podłącza się bezpośrednio (zestawy ze złączami serwisowymi JST-XH) lub za pomocą odpowiedniego adaptera.
Tester mierzy i wyświetla:
- całkowite napięcie akumulatora i pozostała pojemność akumulatora (stan naładowania - dane przybliżone),
- napięcie i pojemność szczątkowa poszczególnych ogniw zestawu,
- napięcie i pojemność ogniwa zestawu o najwyższym napięciu,
- napięcie i pojemność ogniwa zestawu o najniższym napięciu,
- numery ogniw o najwyższym i najniższym napięciu oraz różnica napięć między nimi.
TESTOWANIE NAPIĘCIA AKUMULATORÓW NiCd I NiMH (1–8 ogniw)
Podczas testowania 4–8 elementów. Akumulatory NiCd i NiMH nie wymagają dodatkowego zasilania. Aby przetestować akumulatory NiCd i NiMH zawierające mniej niż 4 ogniwa, należy podłączyć od 2 do 8 ogniw. bateria litowa.
Tester mierzy i wyświetla:
- całkowite napięcie akumulatora.
WYŁADOWNIK/RÓWNOWAŻNIK (2–8S)
Rozładowywanie/balansowanie baterii litowych może odbywać się w dwóch trybach (urządzenie jest zasilane rozładowującym się akumulatorem):
- Rozładowywanie z równoważeniem – tester rozładowuje podłączoną baterię litową do ustalonego napięcia (2,0-4,2 V/ogniwo), jednocześnie wyrównując napięcie poszczególnych ogniw.
- Balansowanie autonomiczne – urządzenie rozładowuje ogniwa zestawu do poziomu ogniwa o najniższym napięciu.
TESTER SERWO
Napięcie zasilania dla funkcji serwomechanizmu wynosi 5–6 V (akumulator NiMH lub NiCd czteroogniwowy albo napięcie wyjściowe 5 V stabilizatora mocy UBEC). Podczas testowania elektronicznych regulatorów prędkości ze stabilizatorem BEC nie jest wymagane oddzielne źródło zasilania. Serwomechanizm generuje impulsy sterujące o poziomie logicznym „1” wynoszącym 4,7–5,0 V (w zależności od napięcia zasilania wynoszącego 5–6 V). W zależności od rodzaju serwomechanizmu lub kontrolera można wybrać częstotliwość powtarzania impulsów sygnału testera serwomechanizmu: 50 Hz (dla serwomechanizmów analogowych i popularnych kontrolerów samolotów, samochodów i łodzi) oraz dla serwomechanizmów cyfrowych i kontrolerów multikopterów 60 Hz, 100 Hz, 125 Hz, 200 Hz, 300 Hz.
Serwotester posiada trzy podstawowe tryby pracy:
- Ręczna regulacja położenia serwomechanizmu za pomocą pokrętła - zakres szerokości impulsów sterujących w tym trybie można wybrać spośród podstawowego zakresu 1000–2000 µs lub rozszerzonego zakresu 500–2500 µs.
- Automatyczne wybiegnięcie serwomechanizmu – w tym trybie serwomechanizm automatycznie wybiegnie w ustalonym zakresie (podstawowym 1000–2000 µs lub rozszerzonym 500–2500 µs) z ręcznie regulowaną prędkością.
- Ustawienie neutralne – w tym przypadku serwomechanizm dostarcza sygnał o stałej szerokości impulsu wynoszącej 1500 µs.
Pakiet zawiera:
W zestawie znajduje się tester akumulatorów LiPo 1–8S i instrukcja.
\r\n